Ειμαι κλεισμενη στο σπιτι τρεις μερες και δεν εχω μιλησει με κανεναν...Ο τροπος που με μεταχειτηστηκε ο Αντωνης και εκεινη η νυχτα ,δεν βγαινουν απο το μυαλο μου.Τα ανακαλω αθελα μου και τον συχενομαι ακομη πιο πολυ..και το χειροτερο ειναι αν τον δω μπροστα μου τι θα κανω,θα τον χτυπησω ή θα του κατσω παλι,γιατι ειχα μια καψουρα μαζι του.
Ολοι με θεωρουν τσουλα και πουτανα..τους εχω ακουσει να μιλανε απο πισω μου...Και ξες,εχω παει μονο με τρεις,οχι με ολοκληρο στρατο οπως νομιζουν..Πεταχτηκα οταν ακουσα το κινητο μου.Η Βασια..τριτη φορα που περνει.
"Τι θες;"απανταω τελικα
"Ρε Σταυρο γιατι δεν σηκωνεις το γαμημενο τηλεφωνο!!;"
"Γιατι θελω να μεινω μονη με την ησυχια μου..."
"Α,μονη εισαι;"ρωταει.
"Ναι,μην ερθεις δεν θα ανοιξω!"την διαβεβαιωνω
"Καλα καλα...κλεινω"και τερματησε τη κληση.Παλι καλα...
Για ενα ακομη μισαωρο σκεφτομουν τον Αντωνη,γιατι δεν ξερω και μου τη δινει!!Ειναι ακομη πιο απαισιο που μου αρεσε κιολας!Και αυτα τα γαμημενα δακτυα δεν λενε να σταματησουν!
Το κουδουνι χτυπαει.Ρε Βασια..!Ειναι χαζη.Ξαναχτυπαει.Δεν θα ανοιξω της το ειπα...Αλλα επιμενει.Αγανακτησμενη σηκωνομαι και παω να ανοιξω την πορτα
"Ρε Βασια σου..."η φωνη μου κοβεται οταν βλεπω τον Αντωνη με το αλαζονικο χαμογελο του να στηριζεται στην πορτα μου.
"Τι διαολο θες εδω!;Εξαφανησου!"και παω να κλεισω την πορτα αλλα με σταματαει και μπαινει μεσα
"Ρε!Εξαφανησιυ απο εδω!""Ετσι θα με καλοσορισεις στο σπιτι σου...ουτε ενα φιλακι;"και εκανε να με πλησιασει αλλα εκανα πισω.
"Τι θες ρε μαλακα!;"
"Εσενα..."ειπε και κατι εγινε μεσα μου.
"Φυγε!"αυτος με πλησιασε και με πλησιασε κι αλλο μεχρι που κολλησα στην πορτα
"Φυγε.."η φωνη μου βγηκε σαν ψιθυρος."Αφου με θες"ειπε αισθησιακα στον λαιμο μου και με δαγκασε εκει.Αμεσως ενοιωσα πως θα καταρευσω και ημουν ετοιμη να τον δεχτω,αλλα δεν ηθελα να γινει κατι τετοιο αλλα το χερι του αναμεσα απο τα ποδια μου ελεγαν αλλα...Ενας ηλιθιος αναστεναγμος βγηκε μεσα μου οταν με εγλειψε το λαιμο και τα χερια του περασαν μεσα απο το εσωρουχο που μονο φορουσα...
"Αφου με θες.."ξαναλεει
"Φυγε"ειπα αναμεσα απο τον αναστεναγμο μου.
YOU ARE READING
Μην με αφήσεις
RomanceΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...