Το γαμηνενο το ξυπνητηρι δεν χτυπησε και σηκωθηκα αργα.Αργησα ηδη δεκα λεπτα για το σχολειο και τωρα αν δεν με βαλει μεσα η Σαρζογλου καηκα...
Πηρα το ποδηλατο και ετεξα.Ευτυχως ειναι δυο λεπτα το σπιτι μου απο το σχολειο.Το παρατησα στο παρκινγκ και ετρεξα στην ταξη.
"Ναι"ανοιξα την πορτα και της χαμογελασα πλατια-πλατια
"Κυρια,καλημερα!"εβγακε τα γυαλια της καο ακουμπησε στον πινακα.
"Τι εγινε Ταλιδη;Βαρυ το παπλωμα;""Ειναι λιγο.Θα με βαλετε;"τρεμοπεξα τα βλεφαρα μου.Αναστεναξε και εκανε νοημα να μπω
"Ελα ελα,τελευταια φορα ομως!"
"Ειστε η καλυτερη!"μπηκα και εκατσα στη θεση μου διπλα στον Γιωργο.
"Α,ρε μαλακα"μου ειπε και γυρισε παλι μπροστα.
Η τελευταια ωρα περασε αργα και βασανιστηκα με τα μαθηματικα.Οσο και να με τρελαινιυν,με την καλη την εννοια,ηταν για να αυτοκτονησεις...
"Θα βγουμε αυριο;"ρωτησα τον Γιωργο βγαινοντας απο την ταξη.
"Αυριο ειναι παρασκευη ε;Δεν μπορω,ειπαμε με την Αλεξ να παμε σινεμα."
"Μαλιστα"του ειπα.Καθως κατεβαιναμε την σκαλα πετηχαμε και την Νασια.
"Επ"την σκιυντηξε ο Γιωργος.
"Hello"
"Αυριο μωρο μου θα ειμαι ολος δικος σου"την επιασα απο τους ωμους.
"Τυχερη που ειμαι....!"
"Εντελως"γελασε ο Γιωργος.
Το σπιτι ηταν αδειο.Στην δουλεια θα κατσει παλι μεχρι αργα το απογευμα.Απο την δουλεια της ως λογιστρια σε δικηγορικο γραφειο επαιρνε ισα-ισα για να πληρωσουμε το νοικι και τους λογαριασμους και εμενε για αυτην ενα παλιοπενηταρικο,οποτε επρεπε να την βοηθησω.Δουλευω τα Σαββατα τα πρωινα σε ενα ιντερνετ-καφε και τις κυριακες ειμαι μαζι με τον κυριο Παυλο στο μαγαζι του με τα ηλεκτρονικα και τους υπολογιστες.Τουλαχιστον αυτο ειναι ενμερη κατι με το οποιο σχεριζομαι,υπολογιστες και τετοια.Και με τα δυο μαζι περνω περιπου διακοσια ευρω το σαββατοκυριακο.
Τρωω,ανοιγω λιγο κανα βιβλιο να διαβασω και μετα πιανω τον υπολογιστη.Τον τελευταιο καιρο προσπαθω να σπασω ενα λογισμικο.Θα τα καταφερω....
Εκεινη την ωρα χτυπαει το τηλεφωνο.Τεντονομαι λιγο να το πιασω και το σηκωνω.
"Οριστε"
"Ελα μωρο μου"ακουω την φωνη της Νασια.Κατευθειαν ενα χαμογελο πηρε θεση στο προσωπο μου.
"Πως και με πηρες;"
"Ε,τι πως και σε πηρα;Ειναι δυνατον;"
"Οχι,το λεω γιατι τετοια ωρα εχεις φροντηστιρειο."της λεω.
"Καλα"λεει και το κλεινει.Τι εγινε;Μολις κλεινει το τηλεφωνο χτυπαει το κουδουνι.Στην πορτα στεκεται η Νασια χαμογελοντας.
"Να φυγω;"λεει"Γιατι να φυγεις;"την τραβαω μεσα.
"Εγω,δεν ξερω"βγαζει το μπουφαν της και καθεται στον καναπε.
"Ελα βρε"την βαζω στα ποδια μου καο την φιλαω στον ωμο.
"Εισαι μονος;"κοιταει γυρω.
"Μονος"της λεω και ορμαω πανω της.Τυλιγει τα χερια της γυρω απο τον λαιμο μου και εγω προσπαθω μα της βγαλω την μπλουζα.Μαλλον ετοιμη ηρθε γι'αυτο.Της βγαζω ολα τα ρουχα και την αφηνω εκτεθημενη μπροστα μου.Τα χερια της παλευουν για να μου βγαλουμ την μπλουζα με ανηπομωνεσια.
Κατεβαινω απο τον κανεπε και γυριζω το σωμα της προς εμενα.Ανοιγω τα ποδια της και τα περναω πανω απο τους ωμους μου.Την τραβαω πιο κατω και ορμαω στο αιδιο της.Τα ποδια της σπρωχνουν το τραπεζακι πισω μου περναω την γλωσσα μου απο πανω της.Συνεχιζω να παιζω με την γλωσσα μου και να της αφηνω μικρες δαγκωματιες εκει.Τα χερια της τραβανε τα μαλλια μου καθως δινει τελος σε αυτο και αρχη στα επομενα.
Την σηκωνω στην αγκαλια μου και την πηγανω στο δωματιο μου χωρις τα χειλη μας να χωριστουν.Την πεταω στο κρεβατι και ανεβαινω απο πανω της.Μου βγαζει το παντελονι και οτι αλλο ειχα πανω μου και ετοιμαζομαι και μπαινω μεσα της.Τα σιγανα βογγητα της με ερεθιζουν πιο πολυ και επιταχυνω τον ρυθμο μου.Η Νασια γραυζουναει την πλατη μου κατα μηκος της και σπαρταραει στα χερια μου.
"Υπεροχο"μουρμουριζει κοιτωντας το ταβανι.
"Ε,ειμαι υπεροχος"τρωω μια σκουντια στα πλευρα.
"Τι ωρα ειναι ;"ρωταει.
"Εξιμιση"
"Τι;"πεταγεται και τρεχει στο σαλονι.Την ακολουθω και βγαινω απο το δωματιο.
"Το εγινε;"
"Σε δεκα λεπτα εχω μαθηματικα και κανεις δεν ειναι σπιτι"περναει βιαστηκα την μπλουζα της απο το κεφαλι της.
"Λοιπον,τα λεμε"με φιλαει βιαστηκα και φευγει.
Μαλιστα...εμεινα παλι εγω και ο υπολογιστης.//Καλη εβδομαδα παιδια μου.Δευτερα 6 Ιουνιου και ειμαστε καλα ε;Ελπιζω αυτο το, μικρο μεν, κεφαλαιακι να σας αρεσει και εποτρεψτε μου να το ξερω πατωντας το αστερακι εκει κατω.Θελω να ακουσω σχολια παρακαλω!!!
Λοιπον,ευχομαι ολοι μας να τα πηγαινουμε καλα στις εξετασεις μας και να ειμαστε ολο υγεια.Τα λεμε σε μια βδομαδα μαλλον.
Kisses:*
KAMU SEDANG MEMBACA
Μην με αφήσεις
RomansaΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...