Description

169 38 11
                                    

خب باید یه اشاره‌ای به بعضی مطالب بکنم. یه نکاتی توی فف گذاشتم که فکر میکردم متوجهشون میشین ولی مثل اینکه نشدین. پس لازمه که بگمشون.

خب شماها تا حالا به این دقت کردین که چرا داستان در بعضی موارد از دید هریه و در بعضی موارد از دید سوم شخص؟ وقتی هری پیش لویی هستش از دید سوم شخصه. یعنی میتونیم از دید هر دوشون ببینیم. میدونیم که لویی چی میبینه‌ و هری چی میبینه.

اما وقتی هری پیش زین، لیام، ویلیام، رایان، اِما و هلنا هست ما از دید هری میبینیم. یعنی فقط میدونیم هری چی‌ میبینه. نمیدونیم زین یا لیام یا ویلیام یا...چی‌ میبینن. ممکنه هری یه چیز ببینه و زین یه چیز دیگه ببینه. یا رایان یه چیز ببینه و لویی یه چیز دیگه ببینه.

اما لیام از یه زمانی به بعد قاعدش عوض شد. بعد از اینکه لیام تصادف کرد، زمانی که هری پیششه دیگه از دید هری نیست بلکه از دید سوم شخصه. یعنی در اون حالت ما میتونیم هم از دید هری و هم از دید لیام ببنیم و بدونیم که چی میبینن.

توی این قسمت زمانی که هری توی جمع بود از دید خودش بود. وقتی با لویی رفتن تو اتاق از دید سوم شخص شد یعنی هم از دید هری میدیدم و هم از دید لویی. زمانی که هری رفت پیش زین فقط از دید هری بود و زمانی که لیام میخواست بره دستشویی که هری دیدش از دید سوم شخص شد یعنی میتونستیم از دید هردوشون ببینیم.

زمانی که هری از دستشویی اومد بیرون و بعد رفت توی جمع لویی رو بوسید از دید سوم شخص بود ولی در اون لحظات ما فقط لویی و هری رو میدیدیم. من حتی یک کلمه هم درمورد اینکه ویلیام، رایان و اِلا در چه حالی‌ان صحبت نکردم.

حالا چرا وقتی هری پیش لوییه از دید سوم شخصه ولی وقتی پیش دوستاشه از دید هری؟ یا چرا از بعد از اینکه لیام تصادف کرد دیگه از دید هری نبود. چون قبلش وقتی هری میرفت پیش لیام از دید هری همه‌ چی رو میدیدیم.

فعلا به نایل و اِلا کاری نداشته باشین و اونارو در نظر نگیرین. جریان اون دوتا کلا از همه جداس و همه‌ی قوانین رو نقص میکنه=/

اینو میدونیم که لویی قبلا توی کما بوده. از بعد از تصادف لیام دیگه پارت‌هایی که هری پیششه از دید هری نیست. یک وجه اشتراک بین لویی و لیام پیدا کنین.

خب این نکات رو فکر میکردم خودتون بفهمین ولی کسی بهشون اشاره‌ای نکرده بود و دونستنشون لازمه.

خیلی به این نکات دقت کنین. من الکی الکی دم به دقیقه دید کارکترهارو عوض نمیکنم.

Mind (L.S)Where stories live. Discover now