Mijały dni. Lena czuła się w pracy bardzo swobodnie . Paweł nie ukrywał, że coś ich łączy. Pojawiał się w biurze z 2 do 3 razy w czasie pracy Leny i porywał ją za każdym razem do gabinetu, namiętnie całując .
Adam zawoził ją do pracy a Paweł odwoził.
Paweł coraz bardziej zbliżał się do Leny. Zdawało się , że już nie mógł bez niej żyć. Lena była w siódmym niebie , czuła że zaczyna zakochiwać się w Pawle.
Doskonale radziła sobie u niego w pracy a po pracy ogarniała dokumenty w lecznicy.Paweł obsypywał ją komplementami , był bardzo elegancki i szarmancki.
Lena czuła , że nie pasuje do niego ponieważ wyglądała tak zwykle a on wiecznie w garniturze. Bardziej do niego by pasowała np Monika. Ale za każdym razem jak zaczynała myśleć o czymś takim pojawiał się on i pocałunkami rozwiewał jej wszystkie wątpliwości.Monika- wiesz, że nigdy wcześniej tutaj nawet na chwilę nie zaglądał? Zapomniałam już nawet jak wygląda a tu zdziwienie. Jak Ty to zrobiłaś?
Lena - nic nie zrobiłam.
Monika - nie martw się, widać że to coś poważnego bo wcześniej to widziałam go z dziewczyną jeden wieczór. A tu ... czekaj (spojrzała na kalendarz ) już przeszlo tydzień.
Na początku Lena trochę zaniepokoiła się słowami koleżanki z pracy, ale potem równie szybko się uspokoiła. Przecież nawet nie przypomina tych kobiet którymi się spotykał? Ona jest inna i może dlatego zwrócił na nią uwagę?
W domu mijała się z Adamem , od pewnego czasu Adam jeździł z kolegami na imprezy. Strasznie się upijał i zwykle bywał w domu tylko na noc. Ich kontakt urwał się , mimo że mieszkali w jednym domu.
Ciężko było mu zrozumieć, że jego siostra już nie liczy się z każdym jego zdaniem i na każdy jego sprzeciw ma swoją odpowiedz.
Zdecydował, że skoro nie podoba im się jego dotychczasowa wersja to tak samo jak Lena pokaże im swoją drugą stronę. Przestał się całkowicie interesować sprawami siostry i rodzeństwa.Paweł już nawet przyjeżdżał po Lenę , zaczęła rodzielac ich tylko noc . Jak się nie spotykali to pisali ze sobą pikantne SMS.
CZYTASZ
W POGONI ZA MIŁOŚCIĄ
Любовные романыHistoria zwykłej dziewczyny, o zwykłych marzeniach - o wielkiej miłości o rodzinie ,którą los ciężko doświadcza. Opowieść o braterstwie , przyjaźni, oddaniu, złej miłości...miłości? Czy Lena będzie szczęśliwa?