Monika - No hej mamo dzwoniłaś.
Mama - jest z tobą Lena ?
Monika - jest ale nie przy mnie . Wyjechałyśmy, Lena musi zamieszkać gdzieś indziej na jakis czas, ale to już niech mamie Adam opowie .
Mama - proszę nie mów nic Lenie , błagam. Musisz wracać jak najszybciej. Tylko proszę nie daj nic po sobie poznać.
Monika - momo coś z Adamem ?
Mama - kochanie proszę ,wracaj nie pytaj. Wymyśl coś.
Monika- dobrze już się zbieram. Ale dopiero będę nad ranem. Niedawno dojechałyśmy. .
Mama - tylko uważaj na siebie na pewno jesteś wyczerpana.
Monika wzięła swoje rzeczy , plecak zarzuciła na plecy i zeszła na dół.
Ciocia była w szoku gdy zobaczyła, że Monika gdzieś się zbiera .Ciocia- kochanie, a gdzie ty się wybierasz.
Monika- proszę wybaczcie mi , dzwonił Adam muszę wracać pilnie.
Lena - czy coś się stało?
Z nim wszystko ok ?Monika- oczywiście, że tak, ale zmienily się plany. Muszę ogarnąć wszystko z pracą itd bo dostanę dyscyplinarkę.
Monika zaczęła zmyślać.
Monika - zwolnie się z pracy i pomogę Twojej mamie w lecznicy, tak naprawdę.
Monika jechała cały dzień. O godzinie 2 w nocy była już na peronie. Nie chciała dzwonić do mamy bo nie wiedziała czy spi . Więc wynajęła taksówkę.
Próbowała zadzwonić do Adama , ale cały czas włączała się automatyczna sekretarska.
Nigdy wcześniej tak nie nie było. Zawsze mogła zadzwonić do niego o każdej porze. Coraz bardziej się martwiła.
Dojechała do domu i pocichutku weszła do środka. Na kanapie w pierwszym pokoju ujrzała jakaś kobietę.
Kobieta obudziła się .Kobieta- ty jesteś chyba Monika ? Dziewczyna Adama.
Monika - taaak .. A kim Pani jest ?
Kobieta- jestem kuzynka jego mamy, jego Ciocią.
Zapewne Lidia nie mówiła Ci co się stało, więc proszę jak chcesz się dowiedzieć gdzie jest to zadzwoń do niej .Monika- o tej porze? Gdzie jest ? Gdzie Adam.
Kobieta - proszę zadzwoń .
CZYTASZ
W POGONI ZA MIŁOŚCIĄ
RomanceHistoria zwykłej dziewczyny, o zwykłych marzeniach - o wielkiej miłości o rodzinie ,którą los ciężko doświadcza. Opowieść o braterstwie , przyjaźni, oddaniu, złej miłości...miłości? Czy Lena będzie szczęśliwa?