10. "Taci acolo, crețule!"

12.9K 757 68
                                    

Am intrat în cameră și m-am poziționat în fața dulapului pentru a căuta ceva de îmbrăcat. După mai multe încercări eșuate, m-am decis la o pereche de pantaloni scurți negrii, un maiou alb, simplu, o geacă de piele neagră și o pereche de bocanci. Eu aș fi preferat o rochie mulată, însă Niall m-a sfătuit să îmi iau ceva mai comod pentru că prezentatoarea sigur mă va pune să dansez. Nu prea am dispoziția de a mă dezlănțui la televizor, pentru că nu prea îmi stă în fire, dar totuși am să le fac pe plac. Nu vreau să par o divă morocănoasă în fața tuturor.

Aplic un tuș negru cu puțin sclipici, și presar puțin și peste păr. Mă dau cu un ruj incolor care hidratează buzele și desigur, brățara mea norocoasă. Puțin fard de obraji, un lănțișor din argint și sunt gata. Îmi iau telefonul de pe masă și cobor jos unde se pare că sunt deja așteptată. Îmi anunț prezența și faptul că sunt gata, apoi ieșim pe ușă și ne îndreptăm către cele trei mașini negre cu geamuri fumurii, ce ne așteaptau deja în fața casei.

Am ajuns destul de repede la studioul emisiunii, apoi am așteptat în liniște chemarea prezentatoarei. Intru în platou purtând un zâmbet sincer, și îmi mă așez, spre ghinionul meu, între Louis și Niall. Genericul de după publicitatea emisiunii începe, lucru care ne anunță că tocmai suntem în direct.

- Bună seara, dragi spectatori! Îi avem aici, alături de noi, pe nimeni alții decât membrii celei mai cunoscute trupe de pe glob, One Direction! Cu siguranță, după cum puteți vedea nu sunt singuri. Alături de ei se află noua lor coregrafă, Alyssa Bennet! Spune prezentatoarea cu cel mai fals zâmbet din lume, după părerea mea.

- Să vedem, Alyssa, cum e să fii noua coregrafă a băieților? Continuă ea.

- Ei bine, e destul de fain. Adică, dacă nu iei în considerare că sunt vedete și nu începi să țipi atunci când îi vezi, reușești să îi cunoști foarte bine! Încep eu, vocea tremurându-mi datorită emoțiilor.

- Hm, cum ți se par ei? Ca persoane?

- Ei bine, îi ador. Sunt super de treabă, adoră să se distreze și să dea petreceri amuzante alături de familie și prieteni. Sunt foarte drăgăstoși, iar legat de lecțiile de dans, se pricep mult mai bine decât aș fi crezut.

- Hei, ce vrei să spui cu asta? Îl aud pe Harry smiorcăindu-se.

- Taci acolo, crețule. Râd.

- Zayn, am înțeles de pe pagina ta de Twitter că ai ceva important de anunțat. Spune, te rog.

- Aș vrea dacă se poate să spun asta la finalul emisiunii. Spune și ochii lui triști ne privesc fără speranță.

- Până atunci, luăm o mică pauză, apoi o vom vedea pe Alyssa dansând chiar aici, pe melodia cu care a participat în finală.

Și cu asta suntem anunțați că am intrat în publicitate. Un membru al echipei ce se ocupă cu melodiile de pe fundal se aorpie de mine și mă întreabă care este melodia pe care voi dansa. Îi răspund rapid, apoi mă întorc la gașcă.

- Hei, băieți. Zayn, ce e așa de important încât nu ne-ai spus și nouă? Îl întreb.

- Nimic, Alyssa. Nu-i nimic. Spune Niall și mă trage mai aproape de el, într-o îmbrățișare mai subtilă.

La scurt timp intrăm din nou în direct și eu nu trebuie să mai stau jos, ci în mijlocul platoului, pregătindu-mă să dansez. Aștept finalul genericului și începutul melodiei. Încep dansul și deja simt privirile arzătoare ale lui Louis pe mine, alături de ochii tipici ai lui Harry pe fundul meu. Pe Niall l-am văzut în timp ce mă roteam că zâmbea atât de dulce la mine.

Abia am trecut de mulțimea gigantică de fotografi, fani și reporteri de la alte emisiuni. Am făcut câteva poze rapide cu băieții și am dat niște autografe fanilor. Zayn tocmai a anunțat că părăsește trupa! Cum să facă asta? Suntem cu toții atât de deprimați, cu toate că Zayn spune că va păstra legătura, eu tot nu cred asta.

Zgomote ciudate se aud de la parterul casei, lucru care mă sperie din ce în ce mai tare. Zayn a plecat acum câteva ore, deci nu are cum să fie el. L-am rugat pe Niall să doarmă cu mine noaptea asta, având în vedere că am fost amândoi afectați de plecarea brunetului. Zgomotele persistă, așa că am decis să îl trezesc pe blond.

Niall POV

Femeile astea! Cu fricile lor idioate și îngrijoratul lor. Cobor jos, cu toate că și mie îmi e destul de frică. Cine știe ce evadat homosexual care adoră irlandezii poate fi în casă.

*


Profa' de Dans Pentru One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum