39." Să nu te mai atingi de fundul delicios al iubitei mele."

6.6K 530 116
                                    

Louis POV

Nu am dormit toată noaptea, și totul din cauza grijei mele excesive pentru ea. Febra i-a scăzut pe timpul nopții și a avut un somn destul de liniștit, dar asta nu a fost îndeajuns ca să pot fi liniștit. Am hotărât că azi la ora opt suntem la cabinetul particular al doctorului meu pentru un consult. Sunt curios ce i-a putut provoca grețurile și febra.

Așadar iată-ne, suntem în fața cabinetului, ne așteptăm rândul. O asistentă iese și a strigă numele meu. Vreau să intru și eu, dar aceasta nu îmi permite pe motiv că o voi deranja pe pacientă. Păi ghici ce, cucoană, sunt iubitul ei!

Desigur, aștept afară după câteva priviri urâte din partea femeii. Stresul este destul de mare pentru că ceremonia va începe la ora două după-masă, iar dacă nu este gata Alyssa va face urât de tot. Fiind nașii, trebuie să fim acolo mult mai devreme. Eu trebuie să îi ajut pe baieți la pregatirea lui Harry, iar Alyssa se va ocupa de mireasă.

O, Doamne! Am uitat total! Părinții Alyssei ajung la ora nouă la aeroport. Iar acum este trecut de opt. Fir-ar să fie ea de stare afurisită. Acum trebuia ea să aibă grețuri?

Și ca un pumn în față mă lovește ideea cum că ar putea fi însărcinată. Extazul și frica încep să se plimbe prin venele mele. Dacă nu sunt pregătit să am un copil? Și totuși, e atât de posibil ca rodul iubirii noastre să se afle chiar în pântecul ei acum! Acum sunt din ce în ce mai curios.

Ușa cabinetului se deschide la scurt timp și o înfățișează pe Alyssa, mult mai îmbujorată față de seara trecută. Doctorul tânăr care stă lângă ea mă face să mă încrunt. El nu e cel la care am venit.

- Cum te simți, iubito? Întreb și îi cuprind talia, trăgând-o mai aproape.

- Mult mai bine. Jason mi-a făcut o injecție și se pare că a acționat destul de repede. Zâmbetul luminos pe care îl afișează mă înmoaie imediat, dar gândul că tipul ăsta i-a atins fundul mă deranjează enorm.

- Deci ce a avut până la urmă? Îmi îndrept atenția către tipul care e lângă noi și mă încrunt la el.

- A mâncat ceva stricat, plus sensibilitatea pe care o are la schimbarea vremii. Asta argumentează febra. Totul a fost amestecat. Nimic în plus.

- Deci nu are ebola sau mai știu eu ce. Și nu e însărcinată?

- Louis! Primesc de îndată un cot în coaste de la micuța șatenă de lângă mine.

- Nu amice, nu e. Chicotește bufonul ăsta.

- Dar ce s-a întâmplat cu doctorul Lawrens? Întreb curios.

- Și-a rupt șoldul, din nefericire, acum două săptămâni. Are mare nevoie de recuperare.

Murmur un Da și dau să plec, mai este jumătate de oră până ajunge avionul cu părinții Alyssei, dar mă apresc o clipă și îi spun:

- Să nu te mai atingi de fundul delicios al iubitei mele că rămâi fără jucărie!

Alyssa se plesnește peste frunte și pornește înainte, murmurând niște cuvinte nu tocmai ortodoxe la adresa mea.

În drum către aeroport o las pe Alyssa la coaforul meu personal și plec de îndată la aeroport. Ajung exact la fix, îi pot observa pe cei doi soți încă de la intrare. Îi salut și îi ajut cu bagajele, apoi o iau pe Alyssa de la coafor și îi cazăm părinții.

- Sper că nu ați uitat de cei opt nepoți promiși! Spune tatăl ei înainte să urce către hotel.

- Lucrăm la asta. Râd eu, dar observ imediat îmbujorarea iubitei mele.

O las apoi de urgență acasă, unde îl găsesc pe Harry afară, butonând frustrat telefonul.

- De ce stai pe afară, cârlionți?

- Caroline m-a dat afară. Spune că nu vrea să o văd înainte de nuntă. Spune bosumflat.

- Deci nici eu nu am voie în casă, din moment ce Alyssa tocmai a ajuns. Râd.

Chiar atunci Niall și Liam ies grăbiți din casă și se ascund în spatele unui tufiș, iar pe lângă ei trece un papuc.

- Ce naiba?

- Alyssa spune că nu avem voie să vedem mireasa. Mormăie Niall, frecându-se la fund.

- Încerci să te exciți singur, Niall? Râde Harry.

- Am primit un pantof cu toc cui fix în buca mea dreaptă!

*

Profa' de Dans Pentru One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum