Niall POV
Femeile astea! Cu fricile lor idioate și îngrijoratul lor. Cobor jos cu toate că și mie îmi e destul de frică, cine știe ce evadat homosexual care adoră irlandezii poate fi în casă. Iau o vază în mână și când ajung în living văd o tipă blondă, cu câteva bagaje în mână, analizând casa de zor.
Țip și o iau la fugă prin casă până în camera Alyssei, unde mă bag sub pătură cu genunchii la piept, legănându-mă în față și în spate.
- Cine era? O aud întrebând, teama din glasul ei fiind vizibilă.
- Blondă pericol la orizont! Țip eu, apoi țipă și ea, sărind din pat, alergând către living.
- Alyssa! Nu! Mă ridic din pat și merg după ea, iar la intrarea în living o prind și o iau pe un umăr, vrând să plec cu ea în cameră.
Însă ea țipă și se zbate, strigând "Caroline". Atunci mi-am amintit de fata cu care venise la concurs, așa că am lăsat-o jos. A alergat imediat în brațele așa-zisei Caroline, înconjurându-și picioarele în jurul ei.
- Caroline! Cât de dor mi-a fost de tine! Strigă ea, strângând-o și mai tare pe fată.
- Ușor, Alyssa. O sufoci. Mă trezesc vorbind.
- Tu ești Niall, așa-i? Mă întreabă blonda, zâmbindu-mi.
- Da.
- Îmi pare bine, Caroline. Continuă, prezentându-se.
De sus coboară Louis, Harry și Liam confuzi și pe jumătate adormiți. O privesc cruciș pe blondă, neștiind cine e. Alyssa își dă ochii peste cap și le face prezentările, Harry părând cel mai încântat de prezența acesteia.
Alyssa POV
După ce Caroline a terminat de despachetat am hotărât că în ziua următoare vom da o petrecere de bun-venit pentru ea. Am discutat cu băieții și ei se vor ocupa de gustări și băuturi, filme și melodii, pe câtă vreme eu și Care ne vom ocupa de propriile ținute. Petrecerea avea să înceapă pe la ora douăzeci, iar noi, pe la nouăsprezece am mers fiecare la duș. Ne-am întâlnit înapoi în camera mea unde ne-am pregătit întru totul. Care și-a luat o pereche de colanți negrii, o cămașă de blug albastră și o pereche de balerini. Și-a lăsat părul pe spate și nu s-a machiat, ci a aplicat doar un luciu de buze cu aromă de cireșe. Eu, personal, ador lucrurile sofisticate. Așa că mi-am luat o pereche de colanți din piele, o bluză albă fără bretele ce avea ca accesoriu o curea aurie și o pereche de pantofi cu toc, crem. Mi-am lăsat părul liber și mi-am dat cu puțin fard de ploape bej. La final coborâm în living, unde băieții se pare că se ceartă pe film.
- Băi, îi faceți o impresie proastă Carolinei. Spun, iar ei se opresc din ceartă și ne privesc.
Niall se ridică și străbate încăperea pentru a ajunge la mine. Mă prinde de talie și mă sărută pe frunte, apoi mă ia de mână și mă trage către canapea. Toți restul se holbau la noi, și abia atunci am realizat că relația noastră nu e definită și nimeni nu știe de mica noastră ieșire.
- Am pierdut ceva? Întreabă Care, ridicând o sprânceană.
- Tu? Noi care stăm cu ei nu avem habar ce se întâmplă. Spune Harry chicotind.
- Nu e nimic de știut. Ridic din umeri indiferentă, Niall aprobând mai apoi. Hai să ne uităm la film. Cum vi se pare ăsta? Întreb, alegând unul la întâmplare.
- The Grudge? Ești sigură? Întreabă Liam.
- Da, normal, e comedie, nu? Întreb, dar în locul unui răspuns primesc un val de râsete.
- E de groază. Îmi spune Niall, chicotind și el.
- Aham. Păi, nu mi-e frică. Spun și îmi umflu pieptul.
- Exact când credeam că nu poate avea sânii mai mari, ni s-a dovedit contrariul. Râde Louis, iar Niall îi aruncă o privire ucigașă. Am tăcut, am tăcut.
Pe la jumătatea filmului, timp în care m-am tot cuibărit în tricoul lui Niall de frică, am hotărât să oprim filmul, pentru o partidă de Adevăr sau Bei. Jocul constă în: cineva îți pune o întrebare, iar tu trebuie să răspunzi cât de sincer poți, altfel ești obligat să bei un shot de tequila. Ne-am așezat într-un cerc apoi am început să jucăm. Primul care întreabă este Louis.
- Hm, să vedem. Alyssa, mai ești virgină?
- Serios, frate? Întreabă Niall, simțindu-se evident incomod față de întrebarea lui.
- E o întrebare, frate.Trebuie să răspundă sau să bea. Continuă Louis.
- Da, mai sunt. Mulțumit? Urlu dintr-o dată, lăsându-i pe băieți cu gura căscată.
- Sigur nu minți? Insistă de data asta Harry, râzând.
- Tu, crețule, sunt aici pentru confirmare. Strigă Care, țuguindu-și buzele către Harry. Acesta își mușcă buza inferioară. E evident că o vrea pe Care doar pentru el.
Am trecut peste și a venit și rândul meu.
- Louis! Privirile au căzut pe ochii mei, care îl priveau dracește pe Louis. Ia să vedem noi, cu câte fete te-ai culcat până acum? Ochii lui s-au mărit și gura i-a rămas între-deschisă.
- Deci? ridic o sprânceană.
*
CITEȘTI
Profa' de Dans Pentru One Direction
FanfictionVisul tinerei Alyssa este să ajungă cunoscută prin uimitorul ei talent: dansul. Cu mult curaj și ambiție, se înscrie la un concurs internațional unde premiul cel mare este job-ul de profesoară de dans a băieților din One Direction. Totul este perfec...