Alyssa POV
A trecut o săptămână de când l-am refuzat pe Louis în fața tuturor fanilor şi a camerelor de filmat, dar cineva trebuie să învețe vedeta asta că nu totul e roz în viață. M-a durut mult mai tare pe mine atunci când m-am chinuit să îmi păstrez zâmbetul arogant pe față şi să-i şoptesc la ureche Nu totul e roz, află că în viață există şi consecințe, iar eu voi fii una dintre ale tale. Imediat ce am dispărut de pe scenă, iar băieții şi-au continuat concertul total dați peste cap, am fugit în baie şi cred că am plâns mai bine de cinsprezece minute.
Voiam atât de tare să-l iert, să îi sar în brațe, să-l sărut, dar pur şi simplu nu am putut. Vreau să ştie că dacă vrea să fim împreună trebuie să ştie cum să se comporte cu mine. Jur că dacă mai stau mult aşa, o să turbez la propriu!
Toată această săptămână Louis a încercat să vorbească cu mine, dar l-am evitat total inventând scuze precum: Trebuie să lucrez la o nouă coregrafie. Sau Ştii, am nevoie la baie, n-am timp acum. Sau Da, am o treabă şi nu pot să vorbesc cu tine acum.
La stresul şi insistențele lui uneori mai inventam şi alte scuze stupide rău precum: Am uitat să închid uşa frigiderului. Sau Pisica mi-a distrus sutienele şi trebuie să le cos. Cum spuneam, total stupide.
Ce fac acum? Păi e noapte, iar eu stau şi plâng în camera mea de hotel. Am ajuns în Franța, Paris cu turneul, iar eu am profitat de faptul că din nou avem un etaj doar pentru noi şi mi-am luat propria cameră. Caroline a început să doarmă cu Harry, în sfârşit a înțeles că sunt un adevărat cuplu. Niall şi Liam dorm în aceeaşi cameră, iar Louis are şi el propria cameră de hotel.
Bătăi în uşă mă trezesc din transă şi pe drumul către ea mă întreb cine ar putea fi la ora asta. Poate e Care, s-o fi certat cu Harry. Deschid uşa şi nu am timp să mai acționez în vreun fel, pentru că Louis mă sărută disperat. Doamne, ce dor mi-a fost de buzele şi mirosul lui.
Închide uşa cu piciorul şi mă provoacă să îmi încolăcesc picioarele în jurul lui, lipindu-mă de perete. Îi răspund atât de dornică la sărut, băgându-mi mâinile în părul lui. Rânjește în sărut şi apoi mă conduce până la pat. Acolo mă aşează cu grijă pe salteaua moale şi continuă cu săruturile pe gât. La un moment dat se oprește, şi mă trezesc cu el deasupra mea, privindu-mă.
- Ce? Întreb, foindu-mă sub el.
- Nimic, acum m-ai iertat? Chicoteşte, dar expresia lui este una destul de serioasă.
- Nu am fost supărată deloc, doar dezamăgită. Credeam că mă iubeşti, sau măcar că ții la mine. Privirea îmi cade pe aşternuturile patului, doar pentru a nu-l privi în ochi.
- Te iubesc din toată inima mea, din toată ființa mea! Să nu mai crezi niciodată că nu te-aş iubi!
- Ştii ce? Lasă toate chestiile astea siropoase pentru că mi-am dat deja seama că ții la mine. Acum termină ce ai început.
- Neața, iubirea mea. Cum ai dormit? Vocea lui suavă şi acel accent adorabil sunt primele şi ultimele lucruri pe care vreau să le aud.
Mă foiesc în pat şi odată ce realizez că în afară de pătură nu mă mai acoperă nimic, mă agit puțin şi mă ascund şi mai bine în brațele sale. El vede totul şi mă acoperă mai bine, chicotind.
- Am dormit mai bine decât în ultima săptămână. Dar tu? Răspund într-un final.
- Mult mai bine acum că ştiu că eşti numai a mea şi nu a netotului de Justin B--
- Ce ziceai? Mă sprijin într-un cot şi-l privesc atentă.
- Nimic, nimic. Uneori gelozia mi-o ia înainte şi uit pur şi simplu că e verişorul tău.
Îmi zâmbeşte inocent şi eu îmi dau ochii peste cap.
- Tu să ții minte un lucru. Oricât de bun, drăguț, respectuos sau mai ştiu eu cum ar putea fi un bărbat, eu tot pe tine te voi iubi mereu, înțeles?
Privirea lui a început instantaneu să strălucească, de parcă i-aş fi dat bomboana lui preferată. Îmi zâmbește inocent şi mă sărută din nou. Mă mut deasupra lui, asigurându-mă că încă sunt acoperită de pătură, şi îi şoptesc:
- Ce zici de încă o partidă, aşa ca de Bună dimineața?
*
CITEȘTI
Profa' de Dans Pentru One Direction
FanfictionVisul tinerei Alyssa este să ajungă cunoscută prin uimitorul ei talent: dansul. Cu mult curaj și ambiție, se înscrie la un concurs internațional unde premiul cel mare este job-ul de profesoară de dans a băieților din One Direction. Totul este perfec...