30."Mă îndop cu delicatesele făcute de nevastă-ta."

4.4K 280 32
                                    

Ziua 1 - Louis POV

- În regulă, băieți. Trebuie să ne ocupăm cu anunțarea concertului. Spun, așezându-mă în capătul mesei din bucătărie. Fetele deja au plecat să creeze modelul biletelor, deci noi trebuie să le spunem fanilor.

- Poate unul din noi ar trebui să se ocupe de copii. Mormăie Harry, bând un pahar cu apă.

- Părinții Alyssei și tatăl Carolinei au spus că se ocupă ei, deci lăsați asta acum.

- Bine. Cum îi anunțăm? Întreabă Niall entuziasmat.

- Ca pe vremuri. Începe Liam. Prin tweetcam.

- Cea mai tare idee! Strig și fug până în dormitor pentru a aduce laptopul.

Îl instalez în sufragerie și ne așezăm toți patru în fața camerei, apoi intrăm în direct.

- Hei, direcționeri. Ce mai faceți voi? Începe Harry. Noi suntem prea stresați să spunem vreun cuvânt.

- Avem un mare, dar mare, anunț de făcut. Dar, pentru a fi cât mai mulți conectați atunci când o vom spune, timp de jumătate de oră vom răspunde la câteva întrebări. Spune Liam, mai puțin stresat decât mine.

- Deja avem o primă întrebare. Vorbește Niall. E de la ChristineHoran16 și vrea să știe unde sunt fetele.

- Păi, încep cu vocea tremurândă, fetele sunt plecate pentru a organiza începutul surprizei noastre.

După mai bine de jumătate de oră, atunci când am considerat cu toții că sunt îndeajuns de mulți fani pentru a putea face anunțul, începem să vorbim.

- Bun. Direcționeri, avem o veste destul de proastă. Începe Liam, frecându-și tâmplele.

O mulțime de întrebări apar de îndată pe ecran.

- Ei bine, vine sfârșitul. Sfârșitul trupei noastre.

Zeci de emoticoane supărate și cuvinte triste au umplut secțiunea de comentarii, întristându-ne din ce în ce mai tare.

- Ultimul nostru concert va avea loc în fix o lună. Fetele, după cum am spus, sunt plecate cu treburi. Realizează biletele. Spune Harry.

- Iată ce trebuie voi să faceți.

- Vrem să facem cel mai mare concert One Direction din totdeauna. Va avea loc în centrul Londrei, în aer liber, și vrem să umplem toate străzile. Vrem câți mai mulți direcționeri la ultimul nostru concert. Spun, zâmbind melancolic. Îmi amintesc mândru că cel mai mare număr de fani pe care l-am strâns în întregul istoric al trupei este de un miliard și cinci sute de persoane. Acum vreau cel puțin două miliarde.

- De aceea biletele la care fetele lucrează vor fi doar pentru cei ce vor veni la petrecerea de după. Spune Niall, zâmbind. Vor fii doar o sută de norocoși, iar ei vor fi trași la sorț chiar la finalul concertului.

- Deci, faceți trend și anunțați cât mai multe persoane. One Direction organizează cel mai tare concert de adio!

Închid de îndată filmarea și îmi acopăr fața. Sper să iasă ceva.

Ziua 7 - Niall POV

Suntem aici, în culisele emisiunii lui Ellen. Vom avea un scurt interviu pentru a ne anunța și promova mult mai bine concertul, apoi mergem acasă și continuăm să pregătim totul. Fetele au rămas din nou acasă, pentru că pregătesc toate detaliile ultimului nostru concert. Modelul biletelor este uimitor. Apărem cu toții pe el, inclusiv fetele. Și ele vor avea un moment în concert. De fapt, mai multe momente. Vor fi dansatorele noastre. Pentru niște mămici, sunt ale naibii de tinere și frumoase. Așa că am stabilit că vor fi dansatoarele noastre.

Profa' de Dans Pentru One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum