21.'' Îmi iau lenjeria cea roşie şi voi defila cu ea pe scenă''

11.2K 595 12
                                    

Alyssa POV

- Doamne, Caroline, puteai să mori! E a șaptea oară când aud fraza asta de când m-am întors. Începe să-mi pară rău de ea.

- Ugh, Harry. Erau doar nişte paparazzi, nu criminali în serie! Explodez datorită nervilor.

- Alyssa, nu te băga! Tu mai bine mergi la Louis, nici el nu e prea calm după mica voastră escapadă.

- Idiotule, am fost doar la baie, nu să ne sinucidem! Exagerați! Țipă Caroline la rândul ei.



Inspir aerul, mulțumindu-mă că am scăpat de mirosul de transpirație al şoferului. E de treabă, dar cred că şi un cârd de porci miros mai frumos decât el.

Tresar atunci când Louis îşi împleticeşte degetele cu ale mele, zâmbindu-mi. Îi zâmbesc la rândul meu şi apoi privesc către hotelul din fața mea. Cele cinci stele şi numele Diamond îmi asigură gândurile că voi avea o şedere plăcută aici, pentru două nopți. Este deja amiază. Ne luăm bagajele pe rând şi intrăm liniştiți în hotel, îndreptându-ne către băiatul de după tejghea.

- Ce linişte a fost afară, cum de nu era nici un paparazzi?

Constatarea lui Niall ne atrage atenția tuturor, dar odată cu abordarea tipului din recepție o lăsăm baltă.

- Bună ziua, bine ați venit la hotelul Diamond. Aici aveți cheile camerelor, domnilor şi... domnişoarelor. Zâmbeşte pe sub mustăți la vederea mea şi a prietenei mele, dar atunci când Louis şi Harry ne apucă de talie şi ne sărută, viața din acel zâmbet se duce pe apa sâmbetei.

Louis POV

După ce l-am învățat o lecție pe acel băiat de la recepție, urc alături de restul până la etajul douzăzeci, etajul care ne-a fost rezervat doar nouă. Imediat ce intru în cameră, arunc toate bagajele şi o lipesc pe Alyssa de uşă, sărutând-o de parcă ziua de mâine nu mai are să vină. Îmi răspunde la sărut, înfigându-şi degetele în părul meu, ciufulindu-l.

- Louis, nu avem timp acum! Trebuie să plecăm la arene pentru repetiții! Se retrage către bagaj, scotocind prin el.

- Ce cauți? Întreb, aruncându-mă în pat.

- Ceva cu care să mă schimb, mai comod sau ceva.

- Lenjeria e comodă.

Îmi place să bat apropouri perverse. Fața pe care o face e pur şi simplu uimitoare.

- Zău? Bine, atunci îmi iau lenjeria cea roşie şi voi defila cu ea pe scenă, în fața tuturor, în timp ce dansez. Cum sună?

Lovitură sub centură.

- Ce-ar fi să îți iei nişte pantaloni de training, cât mai largi şi unul din tricourile mele? Întreb, deja scotocind prin bagaje.

- Louis, nu port aşa ceva. Uite, astea sunt numai bune.

Îmi flutură prin față o pereche de colanți negrii şi o bustieră sport. Mă strâmb, iar după ce îşi roteşte ochii plictisită înşfacă unul din hanoracele mele şi pleacă la baie.

- Hei, ce faci? Întreb.

- Merg să mă schimb. Probleme? Ridică o sprânceană, iar eu plescăi din buze.

- Te-am mai văzut desbrăcată, deci te poți schimba aici.

- Nu, Louis. După nu mă mai îmbrac până mâine. De aia merg la baie.

Cu acestea fiind spuse, intră în baie încuind uşa în urma ei. Oftez zgomotos şi mă schimb într-o pereche de pantaloni de training şi un tricou simplu, apoi îmi aranjez părul ciufulit de pitică. Imediat ce iese din baie o apuc de talie şi ieşim pe hol, unde se pare că suntem aşteptați. Alyssa le zâmbeşte, apoi ne îndreptăm către lift. Odată ajunşi la parterul hotelului observăm că toată recepția este plină de fani ce ne cântau piesele.

Cum Alyssa a ieşit prima din lift a fost şi prima asaltată de fani, şi nu orice fani, ci băieți. Toți se îngrămădeau să facă poze cu ea, de parcă iubitul ei nici măcar nu se afla la doi metrii de ea. Nervos, merg şi o apuc de încheietură pentru ca mai apoi să o târăsc până la autorcar. Pe drum toți am fost tăcuți, iar drumul nu a fost nici chiar aşa de lung. Odată ce am ajuns la destinație, ne urcăm pe scenă pentru repetiții. Am cântat toate cântecele de câte două ori, a treia oară cu tot cu mişcările scenice. Desigur că mintea mea este doar la fundul Alyssei care zburdă fericit prin acei colanți blestemați, excitându-mă la maxim.

Imediat ce am început repetițiile pentru coregrafia de final, la care pare că doar vom dansa, energia din mine piere şi mă lasă cu gura deschisă faptul că iubita mea dansează cu fața la noi, într-o amărâtă de bustieră care îi chinuie sânii în ultimul hal. Pur şi simplu nu mă mai pot concentra cu acele mingi sărind non-stop în fața mea. O sorbesc din priviri şi nu ştiu de ce, dar am sentimentul că nu prea vom dormi la noapte.



Îmi aranjez tricoul, suflec mânecile sacoului şi mă asigur că teneşii sunt bine curățați. Îmi aranjez părul în oglinda băii şi vin înapoi în cameră, unde Alyssa îşi încalță sandalele aurii, legându-le cureluşele. Poartă o rochie până în pământ, crem, cu două despicături în față, care îi scot picioarele lungi şi perfecte în evidență. Spatele este gol, iar decolteul este unul generos, prin care se poate observa naturalețea ei, mai ales că nu poartă nici sutien. Părul îl are ondulat, aşezat deasupra decolteului şi al spatelui. Buzele ei sunt scoase în evidență de rujul roşu aprins pe care îl are. Mă apropii de ea să o sărut, dar îmi pune un deget deasupra buzelor şi se depărtează.

- Îmi iei rujul, pupăciosule.

- Lasă că e de ajuns covorul, nu trebuie să ai şi tu roşu. O sărut scurt, iar ea chițăie nemulțită.

- Eşti sigur că e în regulă să mergem şi eu şi Care? Adică, până la urmă voi ați fost cei invitați.

- Dar voi sunteți iubitele noastre, deci automat veniți cu noi.

După ce o conving pe Alyssa că nu e nicio problemă să vină şi ele, ne întâlnim cu ceilalți şi plecăm direct către gala la care am fost invitați.

*


Profa' de Dans Pentru One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum