Ajung în cameră și mă întind pe pat, nevrând să mă mai schimb de tricoul lui Louis. Mă întind pe pat pe spate, cu capul atârnat de marginea patului, pornind televizorul pe desene și înfulecând din clătite. Ușa se deschide și în cameră intră Louis, zâmbind. Se apropie și își mărește zâmbetul atunci când realizează că îi port tricoul. Mă ridic din poziția în care mă aflam, ajungând să stau în poziție turcească. Se așează în fața mea, analizându-mă. Tricoul îmi acoperea boxerii cu care eram îmbrăcată, lucru care l-a cam făcut să se încrunte, dar i-a revenit zâmbetul pervers atunci când a observat că nu port sutien.
- Ce cauți aici, Louis? Întreb, încercând să nu par jenată de privirile sale arzătoare.
- Păi, voiam să te întreb cam pe la ce oră începem cu repetițiile. Spune, mutându-și privirea către ochii mei.
- Când am plecat din bucătărie am sous că într-o oră. Nu s-a schimbat nimic. Ridic o sprânceană în timp ce îi vorbesc.
- În regulă. Spune, ridicând din umeri de parcă nici nu a auzit remarca mea subtilă la faptul că nu este atent la ceea ce vorbesc. Imediat după se ridică din pat parcă robotic și părăsește camera fără să mai spună ceva. Bărbații.
La scurt timp mă decid să fac un duș, așa că îmi iau un prosop și lenjeria cu mine, și plec către baia din capătul holului. Cu toate că am și eu baie în cameră, dușul ăsta are hidromasaj, lucru care m-ar ajuta în momentul de față. Plec către baie, țipând ca o descreierată pe hol să nu intre nimeni la baie în locul meu. Aud imediat niște șoapte, deci nu prea cred că am făcut bine că i-am anunțat. Proastă, proastă, proastă! mă mustră conștiința. Intru în baie și observ că pe dinăuntru de află o cheie, deci încui ușa și așez cheia pe raftul din fața oglinzii. Intru în duș și las picăturile de apă să îmi curețe pielea, dar când să iau gelul de duș realizez că l-am uitat pe al meu în baia din cameră. Arunc o privire către raftul cu produse și găsesc un gel de duș masculin. Nu-i nimic, tot gel este. Mă dau cu el, apoi ies, luându-mi lenjeria și prosopul pe mine. Părul ud l-am lăsat liber, picuri de apă prelingându-se pe umerii mei.
Descui ușa și scot capul pe hol pentru a mă asigura că nu este nimeni pe hol, apoi fug către camera mea. Oftez ușurată că nu fusese nimeni pe hol, dar îmi dau o palmă mentală atunci când îi văd pe Niall și Louis în fața mea, amândoi cu câte o piesă de îmbrăcăminte sport în mână. Mă uit urât la ei, observând că aveau o bustieră mov, un hanorac alb și o pereche de pantaloni extremi de scurți. De unde îi am eu pe ăia?
- Ce vrăbiuțele lui Liam faceți cu hainele mele? Mă răstesc la ei, ridicând mâinile în aer, dar le-am lăsat imediat jos atunci când am simțit prosopul alunecând.
- Păi, voiam să te ajutăm să te pregătești mai repede pentru repetiții. Spune Louis și râde de parcă ar fi un pedofil experimentat.
- Aham, tu Niall? Ce ai de spus în apărarea ta? Întreb, ridicând o sprânceană către el.
- Că arăți foarte bine în prosop? Scapă, dar primește imediat o palmă de după ceafă de la Louis.
Îi ignor și trec pe lângă ei imediat ce le iau piesele vestimentare din mâini, apoi le fac semn să iasă afară pentru a mă schimba. Ei nu reacționează însă, ci doar își întorc obrazul, bătându-l cu arătătorul semn să îi pup. Dau ochii peste cap, apoi merg la Niall și îl sărut pe obraz. El iese imediat pe ușă sărind fericit, chicotind. M-am dus apoi și la Louis, dar exact înainte să-l pup el întoarce capul și așa am ajuns să îl sărut. Mă apucă de talie, trăgându-mă către el. Adâncește sărutul, dar eu îl împing și mă încrunt la el. Se sperie puțin, așa că fuge din cameră către scări, conform pașilor lui, nu înainte de a scoate un chicot învingător.
Las prosopul să cadă jos, dar când să îmi iau pantalonii pe mine ușa se deschide din nou, pe ea intrând tot Louis. Mă analizează din cap până-n picioare, apropiindu-se amenințător de mult. Mă tot dau câte un pas în spate, dar speranța mea de a scăpa piere atunci când simt suprafața rece a peretelui pe spatele meu. Mă prinde cu o mână de talie, cu cealaltă mângâindu-mi obrazul. Mă sărută pe gât, sugându-mi pielea, lucru care mă face să scap un geamăt scurt și înfundat. I-a plăcut faptul că am gemut, dar pleacă imediat din cameră. La naiba cu tine, Louis Tomlinson.
Se pare că Louis a vrut să-mi lase o mică amintire de la chestia de mai devreme, un semn mare cât China pe gâtul meu. Vrea să se joace de-a seducția, ha? Atunci să-nceapă jocul! E timpul să-l facem gelos pe Louis Tomlinson.
*
CITEȘTI
Profa' de Dans Pentru One Direction
FanfictionVisul tinerei Alyssa este să ajungă cunoscută prin uimitorul ei talent: dansul. Cu mult curaj și ambiție, se înscrie la un concurs internațional unde premiul cel mare este job-ul de profesoară de dans a băieților din One Direction. Totul este perfec...