Louis POV
După ore bune de contraziceri și țipete, încât cred că am trezit tot spitalul, am reușit să îi găsim un nume micuțului. Ideea a pornit de la Caroline, care a spus că îi place al doilea nume al lui Harry. Așadar, numele bebelușului este Edy. Alyssa a țipat de fericire atunci când a auzit numele și a spus că va omorî pe oricine se pune în calea ei de a fi nașă. Desigur, nimeni nu a putut-o refuza, așadar m-am trezit ca fiind nașul micuțului. O altă problemă care mi-a venit în minte când am auzit asta a fost că Harry și Caroline nici nu sunt căsătoriți.
Îl apuc pe Harry de braț și ieșim din salon, imediat ce am anunțat gașca. Îl trag mai departe de salonul lui Caroline și îi spun:
- Frate, voi aveți deja un copil, dar nici logodiți nu sunteți. Trebuie să rezolvi asta, deja presa exagerează incredibil de mult!
Aprobă din cap și privește în jos, gânditor. Un rânjet îi apare pe față atunci când lovește de câteva ori buzunarul jachetei, și atunci îmi dau seama că asta avea de gând să facă chiar azi. Mai zăbovim pe holul spitalului, savurând câte o cafea de la automatul din hol, care apropo, nu se compară cu cea făcută de Alyssa. Și dacă tot veni vorba de ea, nu am nicio idee cum să o cer. Suntem de aproape un an împreună și dragostea dintre noi nu a ofilit deloc. Din contră, crește tot mai mult. Peste două luni facem un an și mă gândeam să o cer atunci, dar nu am habar cum să fac acel moment cel mai special din viața ei.
Prima oară mă gândeam să fim doar noi doi, în cameră și să o cer atunci. Dar ar fi prea banal. Apoi m-am gândit să închiriez un restaurant, iar inelul să fie adus pe o farfurie cu capac, la desert. Atunci când l-ar vedea, lumea din restaurant să începe să cânte ceva, dar din nou, nu destul de special. O să găsesc eu ceva.
Când revenim în salon, Alyssa îl avea în brațe pe micuțul Edy. Văzând-o așa, în ipostaza de mamă, m-a cam șocat puțin. Adică, nu mi-am imaginat-o așa niciodată, și e mai frumoasă decât aș fi crezut. Rămân înțepenit în fața ușii salonului, într-o tăcere de mormânt. După câteva secunde cu toții își îndreaptă privirea către mine și o mențin așa până când mi-am făcut curaj și m-am îndreptat către iubita mea. O îmbrățișez de la spate și pot să jur că idiotul de Niall ne-a făcut o poză.
Și am avut dreptate. În următoarele zece minute, poza cu mine, îmbrățișând-o pe la spate, și ea ținându-l pe Edy în brațe a ajuns pe internet. Toți fanii au explodat și lăsau urale fericite pentru Harry și Caroline, de asemenea ne complimentau pe mine și Alyssa cum că am crea un portret de familie perfect. Emoțiile au ajuns până la draga mea iubită, pentru că în curând lacrimile i-au ajuns pe obrajii rozalii. În timp ce proaspăta mămică îl alăptează pe micul Edy, decis să o răpesc pe Alyssa pentru a petrece un timp al nostru. De când Caroline a intrat în ultimul trimestru de naștere, a avut-o pe prietena ei non-stop alături, iar mie mi-a răpit aproape orice noapte alături de prințesa mea. Acum e rândul meu.
Mergem la un restaurant privat și luăm cina, apoi restul serii o petrecem împreună în pat. A doua zi dimineață desigur că mă convinge să o vizităm pe Caroline, iar când am ajungem nici nu apuc să intru bine în salon, pentru că țipătul Alyssei mă sperie de moarte. Intrând cât de repede pot, o observ plângâng. Mă apropii speriat de ea și o iau în brațe, dar ea țipă în continuare și arată spre mâna lui Care. Acolo e un inel superb, cu piatră albastră. Alyssei îi dădură lacrimile în timp ce privea inelul și pun pariu că se imagina în locul prieteni ei.
Promit că nu va mai are prea mult de așteptat. Promit!
*
CITEȘTI
Profa' de Dans Pentru One Direction
FanfictionVisul tinerei Alyssa este să ajungă cunoscută prin uimitorul ei talent: dansul. Cu mult curaj și ambiție, se înscrie la un concurs internațional unde premiul cel mare este job-ul de profesoară de dans a băieților din One Direction. Totul este perfec...