41."Și te căsătorești cu ea? Doamne Dumnezeule! Tu te uiți măcar la ea?"

6.3K 487 105
                                    

Alyssa POV

De îndată ce vocea feminină a întrerupt scena nunții perfecte și cu toții sunt șocați de apariția tinerei fete necunoscute, nimeni nu mai spune nimic. Caroline nu scapă de expresia șocată, iar Harry pare total calm și fără probleme. Cum să stea așa când cineva tocmai i-a întrerupt nunta cu persoana iubită? De îndată ce o văd pe roșcată făcându-i cu ochiul lui Harry îmi dau seama că totul e o farsă. Dacă după nuntă nu va fi mort din cauza prietenei mele, este clar că va fi mort din cauza mea!

- Harry! Cum poți să faci asta?! Nu mă mai iubești? Întreabă fata, încercând să scoată niște lacrimi false.

- Ă...

Harry se preface confuz și asta o enervează și o derutează pe Care și mai mult.

- Nu pot să cred că aflu abia acum! Și a trebuit să aflu toate astea de la Gemma?! Continuă roșcata, înaintând către noi.

- Harry, cine e ea? Întreabă Caroline printre dinți, vizibil gata să-i bage pe gât inelul.

- Și te căsătorești cu ea? Doamne Dumnezeule! Tu te uiți măcar la ea?

Nici invitații nu au idee ce se petrece și îmi observ tatăl gata să sară de pe scaun la gâtul lui Harry, asemenea tatălui lui Care.

- O, Doamne, ce netoată sunt. Nici nu m-am prezentat. Harry rânjește și încearcă să se apropie de viitoarea lui soție, dar aceasta se îndepărtează.

- Eu sunt Molly, verișoara lui Harry. Harry, idiotule, cum să nu îmi trimiți o invitație la nunta ta?! Și cum naiba ai reușit să convingi o fată așa frumoasă și inocentă să fie cu tine? Doamne, fata asta poate fi model la Victoria's Secrets, iar tu reclama unui salon de tuns pudeli.

Chiar atunci cu toții se relaxează și râd gălăgios la gluma lui Molly. Scap și eu un chicot, dar privirea ucigătoare a lui Care ne face pe toți să tăcem. Îi face semn preotului să continue ceremonia.

- Harry Styles, o iei de soție pe Caroline Smith la bine și la rău? Întreabă preotul, țintindu-l cu privirea pe Harry.

- Da. Sunetul clar și răspicat a dovedit de îndată dragostea pe care i-o poartă femeii din fața lui, așa că totul continuă.

- Dar tu, Caroline Smith, îl iei pe Harry Styles de soț la bine și la rău?

Pe fața lui Caroline se așterne un zâmbet malefic, iar atunci când îmi aruncă o privire scurtă îmi dau seama ce are de gând să facă. Îi trântește în brațe lui Harry buchetul de flori și își scoate inelul, așezându-l cu o mișcare bruscă pe cartea din care citea preotul. Pufăie în dispreț și merge pe covorul roșu, intrând în casă. Toată lumea rămâne șocată de atitudinea prietenei mele, dar atunci când aceasta se îndreaptă către noi, în brațe cu Edy toată lumea tace.

Aceasta vine înapoi la Harry, îl aranjează puțin pe bebeluș și apoi ia inelul de la preot și i-l pune în mână, lui Harry.

- Mă voi căsători cu tine doar dacă Edy e de acord.

- Cum poate vorbi un bebeluș? Întreabă Harry total confuz de acțiunile iubitei sale.

- Edy, dacă nu vrei să fiu cu tati nu scoate un sunet. În schimbi, dacă vrei, atunci râzi.

Edy rămâne în tăcere câteva minute bune, în care toți invitații așteaptă cu sufletul la gură următoarea mișcare a micuțului. La un moment dat, Edy chicotește, iar răsuflări ușurate umplu curtea casei Styles. Imediat ce ceremonia a fost încheiată și am asigurat preotul că nu suntem nebuni, am lăsat să intre în jur de cinci fotografi pentru interviuri și fotografii.

Restul serii a fost plăcută și liniștită. Dansul mirilor a fost una din coregrafiile mele, și se pare că a atras publicul foarte mult, pentru că a fost nevoie chiar de un bis. Mulțumită mie, dansul a fost refăcut la finalul petrecerii. Acum Harry și Care pleacă în luna de miere, dar nu au timp decât o singură săptămână departe de noi și de toate, pentru că lansarea viitorului album va avea loc lunea viitoare.

Imediat ce am ajuns acasă, Liam și Niall au plecat în camerele lor pentru odihnă. Eu, pe de altă parte, a trebuit să împart dușul cu Louis, și normal că n-am scăpat de o partidă mai fierbinte ca apa dușului. De îndată ce ne-am întins în pat, gata de culcare, Louis mă strigă în întuneric.

- Alyssa?

- Da?

- Trebuie să îți spun ceva foarte important!

*

Profa' de Dans Pentru One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum