42."Eu și Alyssa ne vom muta împreună!"

7.4K 487 56
                                    

- Ce e, Louis? Întreb, așezându-mi capul pe pieptul lui.

- Știi, săptămâna viitoare, odată cu lansarea noului album... Ei bine, într-o lună de atunci trupa va lua o pauză.

- Poftim? Mă ridic instant și caut întrerupătorul veiozei. Cum adică?

- Iubito, nu vom mai fi pe scenă timp de un an și jumătate. Fiecare își va vedea de treaba lui în tot acest timp.

- Dar job-ul meu? Nu vreau să fiu întreținută! Mă plâng precum un copil, așezându-mi mâinile în sân.

- Am vorbit deja cu producătorii emisiunii Doar Dansează și au spus că vor să te ia în juriu. Vei apărea acolo ca jurat, Alyssa. E șansa ta de lansare! Gândește-te! În curând faci douăzeci de ani și deja ești pe toate tabloidele. Sptămâna asta mergi să dai ceva audiții acolo și să filmați promo-urile și reclamele.

Nu mai știau ce să spun. Eu, jurat la cea mai cunoscută emisiune de dans?! O, Doamne, ăsta e un vis devenit realitate! Deja mă imaginez la masa juriului, făcând pe dura cu toți participanții și savurând orice moment al preselecțiilor, și mai apoi a semifinalelor și a finalei.

- Louis! Te iubesc atât de tare în momentul ăsta! Ești cel mai genial iubit! Mă urc peste el și îl sărut cu foc pentru a-i arăta cât de recunoscătoare îi sunt pentru tot ceea ce face pentru mine.

- Iubito, încă ceva. Spune când întrerupem sărutul.

- Da?

- Odată cu pauza asta, va trebui să ne mutăm. Casa asta e doar pentru când suntem pe perioada muncii. Noi doi ne vom cumpăra o casă în Doncaster.

- Serios? Putem face asta?

El doar râde și îmi mai oferă un sărut scurt.

- Putem face orice! Vom lua casa pe care ți-o dorești, va avea tot ce ai nevoie. Iar acum, dacă nu mai vrei încă o partidă de sex eu zic să-l lași pe Louis Junior să respire.

Chicotesc și mă cobor de pe el, așezându-mi capul înapoi pe pieptul lui imediat ce sting lumina.

- Te iubesc, Louis! Șoptesc atunci când îl simt mai liniștit, ceea ce înseamnă că a adormit.

A doua zi dimineață, Liam și Niall nu sunt în casă, ceea ce-mi spune că Liam a scos-o prin oraș pe Sophia, iar Niall ori e cu fata misterioasă cu care tot iese, ori la magazin. Mă schimb într-o pereche de pantaloni de training și un maiou larg, apoi cobor la bucătărie pentru a pregăti micul de jun. Șuncă și ouă, preferatele lui Louis. După ce totul a fost pregătit, aduc laptopul în bucătărie și caut pe internet case de vânzare în Doncaster. Sunt atât de entuziastmată! Totul e perfect. Voi avea cât de curând job-ul de vis, mă voi muta alături de bărbatul pe care îl iubesc și cea mai bună prietenă a mea este fericită alături de nebunul de Harry. Tot ce mai lipsește ar fi o cerere în căsătorie și un copil, dar părerea mea este că e prea devreme. Mult prea devreme pentru mine. Nu am nici măcar douăzeci de ani. Și că tot veni vorba, încă trei săptămâni până la ziua mea. Căutând printre zecile de case nu observ cum Louis vine în bucătărie decât atunci când mă sărută și se așează la masă.

- Neața. Îi spun, zâmbindu-i călduros.

- Neața. Uuu, bun. Spune de îndată ce vede micul de jun pregătit.

Chicotesc la reacția lui și apoi îmi continui căutările. După încă jumătate de oră în care nu am găsit nimic care să-mi atragă atenția, abandonez și mă retrag alături de Louis în dormitor.

- Ce zici de un film, iubito? Mergem la cinema-ul din centru?

- Hm, nu știu ce să zic Lou.

- O, haide, îl chem pe Paul și va avea el grijă de noi.

- În regulă atunci. Sună-l tu, eu mă pregătesc.

Mă schimb într-o fustă înflorată, asortată cu un top alb și niște sandale violet, apoi un colier auriu și poșeta de aceeași nuanță cu încălțămintea. Îmi las părul liber și îl ondulez la vârfuri, iar când am fost gata, Paul deja ne aștepta cu un Range Rover negru în față. Ajunși la cinema o mulțime de fane sar pe noi pentru autografe și poze, însă Paul le îndepărtează pe toate cu brio, croindu-ne drum până la casa de bilete. Odată ce constatăm că mai este jumătate de oră până ce începe filmul, ne rezervăm cinsprezece minute pentru poze și autografe. Filmul a fost unul de acțiune, astfel încât să ne mulțumească pe toți trei. Spun trei pentru că și Paul ni s-a alăturat, amenințându-ne că ne dă pe mâna fanilor nebuni dacă nu luăm un film de acțiune.

Următoarea zi sunt nevoită să merg în platoul emisiunii Doar Dansează pentru a-mi filma prezentarea și ceva coregrafie pentru intro. Alături de mine, în juriu se află un alt dansator cunoscut, de origine americană și desigur, Simon Cowell, care este în juriu pentru a nota spectacolul din numărul respectiv. Am aflat nu de mult că el este cel care i-a unit pe băieți ca trupă și desigur, cel care îl va lua pe Louis la X Factor anul acesta, în care trupa va fi în pauză.

- Alyssa Bennet, mă bucur că te cunosc în sfârșit! La toate întâlnirile trupei băieții vorbeau de tine. Greg mi-a spus că arăți minunat, dar nu mi-am imaginat că ești chiar atât de perfectă! Strigă Simon, îndreptându-se către mine și Louis.

Acum suntem într-o mică pauză de filmare a intro-ului, așa că am ocazia să vorbesc cu el.

- Hei, domnule Cowell. Mă bucur să vă cunosc, de asemenea. E o onoare să fiu aici, alături de dumneavoastră. Dau mâna cu el și îi zâmbesc sincer, analizându-l atentă.

- O, te rog, spune-mi Simon. Louis, amice, ce mai faci? Te bucuri de viitoarea pauză?

- Salut, Simon. Abia aștept! Eu și Alyssa ne vom muta împreună! Spune zgomotos, făcându-mă să roșesc.

- Dar văd că ești îndrăgostit lulea de ea, nu glumă. Nu cumva vreo nuntă care se apropie? Un copil, ceva?

La cuvintele lui Simon amândoi ne albim la față și ne oprim din respirat. Nu cred că Louis ar vrea deocamdată să facem acest pas, și nici nu cred că și-ar dori copii cu mine. Adică el e vedetă, mă rog, poate că și eu sunt una acum, dar dacă toată această relație va duce nicăieri, la un moment dat? Dacă Louis nu mă iubește chiar atât de mult încât să facă acest pas?

Un lucru e cert, suntem prea tineri!

- Ă.. Louis începe să spună ceva.

*

Profa' de Dans Pentru One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum