Niall POV
De îndată ce am realizat ce se întâmplă, am sărit către Alyssa și l-am ajutat pe Louis să o scoată afară. Harry s-a dus să pornească motorul mașinii lor, însă s-a întors prea repede.
- Ce faci, Harry?! Pornește nenorocita aia de mașină! Strigă Liam din spatele nostru.
- Am încercat, dar nu mai are benzină! Cum să nu îi faci plinul?! Îl ceartă serios pe Louis, în timp ce bate din picior cu mâinile în șold.
- Am făcut plinul acum trei zile, doar că am cam irosit benzina pe plimbările nocturne în căutare de mâncare! Strigă și Louis nervos, susținând-o pe Alyssa care plânge din cauza durerii.
- Atunci hai cu mașina voastră idioților! Alyssa a țipat în așa hal încât s-au speriat și morții din cimitirul de la două străzi de aici.
- Noi am venit aici cu un taxi... spun cu jumătate de gură, iar când privirea horror a Alyssei s-a întors către mine era cât pe ce să-i dau drumul la mână, cu riscul de a cădea pe jos.
- POFTIM?! Și eu cum naiba mai ajung să nasc la spital?! Strigă din nou. Cred că mi-a spart timpanele.
- Uite acolo! Strigă Care veselă. O dubiță de înghețată!
- Iubito, știu că ți-e poftă de la noua sarcină, dar acum avem pe alta care naște. Nu avem timp de înghețată.
- A doua ce? Întrebăm toți în cor. Chiar și Alyssa s-a oprit din plâns și țipat și s-a uitat la ea cu uimire.
- Nu pot să cred că aflu așa. În ce lună ești? Întreabă mai relaxată ca înainte.
- Alyssa, tu mai ai puțin și naști și ție îți arde de dicuții? Întreabă Louis total confuz de stările soției lui.
De parcă apăsase un buton, Alyssa începe iar să plângă și să țipe din cauza durerii. Doamne, femeile însărcinate sunt ciudate. Stai așa, unde e Angela? Arunc o privire în spatele nostru și o văd alături de iubita lui Liam, panicate.
- Mă refeream că, dacă plătiți vânzătorul o puteți duce cu duba asta de înghețată la spital! Adaugă Caroline, dându-și ochii peste cap.
- Mă ocup eu. Spune tipul ăsta, Justin, și fuge într-acolo.
- Iubito, haide, mai rezistă puțin. Louis începe să o țină ocupată pe Alyssa, iar Justin ajunge repede înapoi, cu o înghețată în mână. Ne anunță că putem să o luăm, așa că ne grăbim cât de repede putem și o urcăm pe Alyssa în dubă, întinzând-o acolo. Cu toate că e puțin răcoare din cauza frigiderelor, iar noi nu am mai apucat să ne luăm gecile pe noi când am ieșit, Justin a condus îndeajuns de repede ca să nu simțim prea bine frigul.
De îndată ce ajungem la spital Louis atenționează toți doctorii, iar la scurt timp Alyssa intră în sala de nașteri. Louis i-a sugerat să nască prin cezariană, însă ea a spus că o va face natural. Liam și Sophia s-au dus înapoi acasă alături de Angela, Louis a insistat să stea acolo pentru că este nevoie de cineva care să stea cu părinții Alyssei. De aceea Louis nu poate rămâne la spital, merge la aeroport să îi ia. Caroline și Harry au fost nevoiți să meargă în partea opusă a spitalului pentru un control de sarcină, iar eu... Ei bine, eu trebuie să am grijă de nebună.
- Niall, rămâi aici cu Alyssa. Mă întorc în maxim o oră. În caz că iese de aici stai cu ea în salon, înțeles? Spune Louis grăbit, pregătindu-se să cheme un taxi.
- Bine, acum fugi. Spun zâmbitor, apoi mă rezem de perete și încep să-mi butonez telefonul. Sper ca totul să fie bine.
Nici nu apuc să deblochez bine telefonul că din sala de nașteri iese o asistentă și privește în jur. Privesc și eu în jur și observ că sunt singur în tot holul. E plină zi, oameni buni. Nu mai naște nimeni sau au închiriat nebunii ăștia tot spitalul?
- Ești cu doamna Tomlinson? Întreabă până la urmă asistenta, privindu-mă în ochi.
- Ăm, da, e vreo problemă? E ceva în neregulă cu ea?
- Hai cu mine, păpușel.
Mă apucă de mână și mă trage în sala de nașteri. Încerc să îi explic că nu sunt soțul ei sau ceva de genul, însă nu mă ascultă. Închide ușa sălii și mă trage până lângă Alyssa. Este în poziția specifică nașterii. Eu nu trebuia să văd aia.
- Doamnă eu nu--
- Taci și ține-o de mână!
- Numai voi bărbații sunteți de vină pentru tot ce suferim noi, femeile! Strigă Alyssa și începe să împingă la ordinul doctorului.
O apuc de mână și privesc cu ochii mari la filmul horror ce se desfășoară în fața mea. Eu nu trebuia să văd asta, mă repet! Asta era treaba lui Louis, pentru numele lui Dumnezeu.
- Ține-mă de mână calumea, nenorocitule, că tu m-ai adus în starea asta! Țipă din nou, continuând să împingă.
- Alyssa, eu sunt Niall! Louis! Louis e cel cu care ai făcut-o! Spun, simțind deja cum mi se înmoaie picioarele.
Stă puțin pe gânduri în timp ce împinge, apoi țipă din nou.
- Doar idiotul ăla de prieten al tău m-a adus în starea asta! Doar el e de vină! Să-l ia dracu!
Atunci când văd capul copilului am simțit că îmi fuge pământul de sub picioare și am căzut lat.
Louis POV
Plătesc taximetristului drumul și apoi intru în fugă în spital, îndreptându-mă către locul în care îl lăsasem pe Niall. E încă acolo, doar că întins pe toate cele cinci scaune pentru așteptare, cu o pungă cu gheață pe frunte.
- Tu ce naiba ai mai pățit? Întreb panicat.
- Abia ce am aflat cu exactitate cum vin copii pe lume. Vreau doar să merg la mami.
- Stai, ce? Adică tu ai văzut--
- Da, și a fost oribil!
- Stai așa, nevasta mea e perfectă!
- Dar era atât de mare și plină de sânge și--
Îl văd cum își dă ochii peste cap și capul îi devine moale. Perfect, asta îmi mai lipsea. Un irlandez leșinat lângă o sală de nașteri. Vreau să mă așez pe unul din scaune, însă o asistentă iese din sală și mă privește speriată.
- Cum e soția mea? Întreb apucând-o de umeri.
- Domnule Tomlinson, au apărut niște complicații la naștere.
*
CITEȘTI
Profa' de Dans Pentru One Direction
FanfictionVisul tinerei Alyssa este să ajungă cunoscută prin uimitorul ei talent: dansul. Cu mult curaj și ambiție, se înscrie la un concurs internațional unde premiul cel mare este job-ul de profesoară de dans a băieților din One Direction. Totul este perfec...