48."Ia mâna de pe logodnicul meu, babă posedată de ciuperci ucigașe!"

6.3K 475 78
                                    

Pentru început vreau să-i mulțumesc lui @NataliaNaty5pentru geniala idee a acestui capitol. Felicitări draga mea, ideea ta a fost mult prea epică ca să nu fie pusă în capitolul ăsta. De asemenea, vreau să vă mulțumesc și vouă dragilor pentru ideile frumoase pe care mi le-ați dat. Le voi folosi de asemenea pe parcursul acestui volum. Vă iubesc pe toți.

Louis POV

- Oho, bună băieți. Ce mai faceți? Întreb cei cinci noi concurenți care au ajuns în culise.

- Baftă frate, tu ce faci? Cum e pe aici? Întreabă unul din ei, întinzându-mi mâna pentru salut. Le scutur mâna tuturor și apoi continui interviul.

- Bine, bine. Deci, aveți emoții?

- Puțin acolo tot avem. Răspunde un altul. Cu toții sunt mai înalți decât mine, pe aproape de doi metrii poate, și îmbrăcați în pantaloni cu tur și un maieu larg.

- Bănuiesc că sunteți o trupă. Cum vă numiți?

- Bad asses. Seriozitatea pe care o folosește să-mi răspundă singurul tip roșcat printre cei patru bruneți mă face să râd.

- Serios? Întreb nesigur pe mine, încercând să mă abțin din râs. Cei cinci aprobă printr-o mișcare a capului și decid că e cazul să tac.

- În regulă băieți, atunci vă urez succes. Puteți intr--

Sunt întrerupt de o voce feminină stinsă, iar când privesc în spate deodată cu cei cinci observ o bătrânică veselă, îmbrăcată într-un costum de latex care-i lasă la iveală toate formele pleoștite. Încerc să nu râd sau să adaug un comentariu răutăcios asupra femeii, așa că doar îi opresc pe băieți din a intra pe scenă și mă apropii de ea.

- Sărut mâna, doamnă. Cu ce vă pot ajuta?

- Păi, am venit aicea să dansez, maică. Eu am fost balerină în tinerețe, numai că pe atuncea nu erau televizoare care să arate ce faceți voi aicea. Și deja am stat o zi întreagă aici. Dacă mai port mult costumul ăsta pe mine va exploda!

- Nu, nu, nu. Intrați chiar acum. Grăbiți-vă. Nimeni nu vrea să vadă, adică, nu vrem să se strice un asemenea costum. Spun, terifiat de ce mi-a putut rezerva imaginația mea prea bogată. Îi fac semn băbuței să intre pe scenă și îmi fac cruce în spatele ei, gândindu-mă că mai există și alte specimene de genul.

- Să pui tu o muzică bună, băiete. Strigă la intrarea în scenă, apoi se aud tot felul de reacții ale publicului.

La scurt timp, după ce probabil a oripilat juriul cu costumul și atitudinea ei, primesc semn că trebuie să dau drumul la muzică. Mă alătur celor cinci băieți la intrarea în scenă, undeva înspre culise și privesc spectacolul. Bătrâna începe să se miște greoi pe ritmul melodiei nici prea alert și nici prea lent, iar când privesc către juriu o pot observa pe scumpa mea logodnică care se abține să nu vomite. Când îmi mut privirea înapoi către femeie o văd că vine cu brațele întinse spre mine. Mă dau înapoi cu frică, având deja idee de ce are de gând femeia nebună, însă planurile îmi sunt date peste cap atunci când bunul meu prieten, cel care se ocupă de microfoane și aparatura tehnică mă împinge către ea. Aterizez în brațele ei, apoi mai mult obligat de ea, ajung pe scenă.

Zâmbesc forțat și dau să plec, dar Simon spune cea mai proastă replică din lume:

- O, haide, Louis. Doar nu vrei să-ți dezamăgești cea mai mare fană a ta.

- Eu de fapt nu știu cine e băiatul ăsta arătos, dar vreau să dansez cu el. Spune femeia serioasă, prinzându-mă de gât. Sunt nevoit să mă aplec ceva pentru că e foarte scundă, iar când mă uit la public, toată lumea râde în hohote. Alyssa râde și ea. Vai, cât de mult îi place să mă chinuie. Va plăti acasă, mai sunt doar două ore până terminăm programul pe ziua de azi. Sper că restul concurenților de azi nu vor fi la fel ca femeia asta căci altfel voi înnebuni de tânăr!

La finalul dansului bătrâna îmi prinde capul în mâini și mă trage pentru a mă pupa. Doamne ajută-mă cu femeia asta pentru că nu știu ce voi face la stres. Încerc să scap din brațele femeii, dar în zadar. Ce naiba, cred că și cel mai puternic om de pe planetă poate fi pus jos de băbuța asta ciudată. Cine e ea? Mama lui Hulk?!

- Ia mâna de pe logodnicul meu, babă posedată de ciuperci ucigașe! O aud într-un final pe Alyssa strigând, iar atunci când reușesc să mă eliberez din ghearele femeii o văd pe iubita mea venind furioasă către noi.

- Ăsta e bărbatul meu! Adaugă furioasă, lându-mă în brațe și sărutându-mă în fața bătrânei.

Aceasta doar pleacă pufnind, lăsându-mă pe mâna cui trebuie și cui vreau.

- Bine, dragii mei. Vom lua o mică pauză până să intre următorii concurenți pentru că pe lângă faptul că trebuie să-i dau o serie de săruturi dragei mele iubite ca să mă poată ierta, trebuie să își ia masa de seară. Poftele astea ne omoară pe amândoi, știți voi la ce mă refer. Le fac cu ochiul și plec în culise pe partea opusă unde erau cei cinci băieți, apoi intru alături de Alyssa în cabina mea.

Imediat ce încui ușa o lipesc de perete și îi ofer sărutul pe care l-am așteptat întreaga zi. Îmi răspunde imediat la sărut și continui să o țin așa până când lipsa aerului ne obligă să ne despărțim.

- La naiba, iubito, îmi cer scuze pentru faza din mașină. Te rog, iartă-mă! Nu vreau să mai pierd încă o săptămână fără să fac dragoste cu tine! O sărut scurt din nou și apoi îi fixez privirea.

- Te-am iertat deja, Louis. Știi că te iubesc, nu-ți mai face atâtea griji. Acum haide, dacă mai întârziem mult vor crede că ne-am pus pe o partidă.

Chicotesc și îi prind mâna într-a mea și o conduc până la masa juriului. Îi zâmbesc lui Simon, iar când vreau să fac același lucru și cu Jay mă răzgândesc și mă încrunt. Privirea plină de dorință pe care i-o tot oferă Alyssei mă enervează la culme, așa că bat puternic în masă și îi zâmbesc amar. Nu stau să îi observ reacția, ci invit în scenă cei cinci băieți.

La vederea lor Alyssa se ridică panicată în picioare și încearcă să iasă din platou, dar nu ajunge prea departe pentru că roșcovanul vorbește în microfon:

- Alyssa? Ești chiar tu?

Logodnica mea se întoarce brusc și se panichează și mai tare.

- Brad, ce fericire să te revăd. Spune pe un ton agravat, privind în toate părțile.

- Mi-a fost dor de tine, iubito!

- Iubito? Spun și vin pe scenă alături de ei. Cine naiba e el? Poate că fac o criză de gelozie live, dar cine naiba e ăsta și de ce îi spune ei, iubito.

- Louis, el e Brad... Ă, fostul meu iubit.

*





Profa' de Dans Pentru One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum