14."Fundul tău mare și sexy a ajuns în punctul meu sensibil"

12.2K 793 120
                                    

Louis POV

- Bă! Am uitat complet! Mâine seară avem concert! Mai strig o dată, iar atunci Niall și Harry m-au privit speriați.

- Cât de idioți sunteți să uitați că aveți concert? O aud pe Alyssa venind înapoi în living.

- Doar eu știam, am aflat acum o săptămână dar am uitat să le spun și celorlalți. Îmi pun mâna după gât, dar o văd pe Alyssa venind la mine cu un adidas, așa că fug la mine în cameră, cu ea pe urmele mele.

- Nu, Louis, stai pe loc. Nu-ți fac nimic. Aruncă cu adidasul după mine, dar ratează.

- Nici mort!

- Se rezolvă! Intru în cameră, dar din greșeală o încui abia după ce intră și ea.

- Ăm, Alyssa, nu vrei să faci asta. Adică, ce-or să zică fanii mâine seară? Mă tot dau înapoi, dar mă lovesc și cad în pat.

- Ce o să zică când voi nu aveți nicio coregrafie și nici mișcări scenice?! Țipă și se urcă peste mine, începând să mă bată, culmea, exact ca în noaptea în care m-a prins la frigider.

- Stai femeie, ce-ai, ești pe ciclu? Rezolvăm noi. Reușesc să spun după ce o prind de mâini.

- Tu, tu, tu! O să mori! Se zbate din nou, dar se oprește brusc și mă privește speriată.

- Ce ai?

- Ăm, Louis, ceva s-a ridicat sub mine.

Încep să râd, realizând ce se întâmplă defapt.

- Nu e vina mea că prin bătaia pe care tocmai mi-ai dat-o, fundul tău mare și sexy a ajuns în punctul meu sensibil. Și nu poți nega nimic, sunt băiat, am simțuri. Asta și faptul că te-am vrut din prima-- Ăăă, lasă asta.

- Stai așa, continuă ultima parte. Mă privea totuși uimită.

- Ăm, nu trebuia să facem o coregrafie? Încerc să mă ridic, dar ea nu se mișcă din loc, ajungând astfel foarte aproape de fața ei.

- Louis, spune ce voiai să spui mai devreme!

- Nimic, nu contează, oricum îl ai pe Niall--

- Louis! Îmi pasă și de voi, de tine. Spune-mi, te rog.

Stau cu capul plecat câteva secunde apoi mă reped către buzele ei. A fost puțin șocată la început, dar spre imensa mea mirare mi-a răspuns. Și-a băgat mâinile în părul meu, ciufulindu-l și trăgând de el, iar eu mi-am pus mâinile pe talia ei.

- Asta aveai de gând să-mi spui? Că vrei un sărut? Întreabă odată ce sărutul s-a încheiat.

Voiam mai mult, nu-i corect!

- Ei bine, nu chiar. Asta a fost un plus pentru că nu mai rezistam. Eu te plac, Alyssa. Mult. Dar Niall le ia pe toate cu inocența lui, la naiba. Știi cum e să placă doi prieteni o fată? O privesc direct în ochi și o prind de obraji.

- Crede-mă că da, doar că eu și Care ne certam pe băieți. Râde ea.

- Ei bine, du-te la iubitul tău. Probabil e îngrijorat. O dau jos de pe mine, dar ea se pune înapoi.

- Eu și Niall nu suntem împreună, oameni buni! Strigă ea, exasperată.

O bătaie în ușă ne întrerupe conversația, așa că se dă de pe mine și o descuie. În cameră intră Niall.

- Uau, dar l-ai șifonat bine. Bravo, fată.

Alyssa face o plecăciune și apoi merge lângă el.

- Alyssa, trebuie să știi asta. Eu plac pe altcineva. Și scoate un borcan de Nutella de la spate. Iubit-o, ea e fosta. Vorbește serios borcanului.

Îmi abțineam râsul atunci când am văzut că Niall mi-a făcut cu ochiul, asta și fața confuză pe care o făcuse săraca Alyssa.

- Ok. Cred. În juma de oră la sală! În 3 ore coregrafia trebuie să fie perfectă. La noapte nu doarme nimeni, că apoi mergem la scenă să pregătim și acolo o coregrafie.

- Ce? Cum să nu-mi fac somnul de frumusețe? Țip doar ca să o enervez.

Imediat apare de după tocul ușii și mă fixează cu privirea pentru ca mai apoi să șoptească un "Mai vorbim noi".

- Ai ascultat la ușă, așa-i? Întreb făcându-i loc lângă mine în pat.

- Da, dar oricum, frate, o meriți pe ea. Chiar o meriți. Mă bate pe spate. Asta, și faptul că Nuttela va fi mereu dragostea mea.



Mai sunt 5 minute până încep repetițiile, așa că trag pe mine o pereche de pantaloni sport și un maiou, un fes care să-mi țină bretonul și niște teneși. Cobor repede în sală de Dans, unde găsesc restul găștii încălzindu-se.

Alyssa POV

După ce îi anunț și pe restul legat de repetiții, plec înapoi în cameră pentru a mă schimba. Aleg o pereche de pantaloni roșii sport, un maiou alb scurt și o pereche de teneși cu toc, negrii. Îmi las părul liber și cobor.

Cu toții sunt deja aici, cu excepția lui Louis. Mă gândesc că încă se pregătește, deci încep cu ceilalți trei încălzirea. După nu trei, ci cinci ore, au reușit în sfârșit să învețe coregrafia, așa că am zis să mergem să ne pregătim pentru că în mai puțin de o oră trebuie să ajungem la locul concertului pentru a le arăta coregrafia scenică de mâine seară. Eu și Care ne-am pregătit împreună. Ea a luat ceva puțin mai elegant: o fustă neagră, o bustieră lată albă, pe deasupra asortând un pluover alb, un lanț aurit și o pereche de ghete cu toc. Desigur, ea nu urma să danseze, ci eu, pentru a le arăta băieților ce trebuie să facă.

Eu mi-am ales o bluză fără bretele albă, cu model floral, o pereche de pantaloni scurți cu ținte și o pereche de platforme albe, tot cu ținte. Și da, pot dansa pe tocuri de cinsprezece centimetrii, nu mai întrebați.



- Bun, acum, Niall și Louis vor cânta partea lor acolo și acolo, timp în care Harry și Liam își fac veacul pe sus. E bine așa? Întreb, atrăgându-le atenția.

- Înțeles, șefa. Răspunde Liam, scoțând limba.

Îmi dau ochii peste cap și le mai explic câteva lucruri, apoi au urmat vreo zece repetiții. Cu acestea fiind spuse, am plecat acasă, ieșind prin spate pentru a scăpa de avalanșa reporterilor de afară. Ajunși acasă oboseala ne lovește pe toți, deci nu mai stau pe gânduri și merg în cameră pentru a mă schimba și pentru a mă culca. Băieții și Care au făcut la fel.

Îmbrac tricoul de la Louis, dar după ce îmi setez alarma să sune la șase seara, pentru a pleca la șapte către stadion, Louis intră în cameră.

- Ce faci? Întreb, trântindu-mă în pat.

- Am venit să dorm cu iubita mea. E vreo problemă?

- Nu, dar de când sunt eu iubita ta? Întreb chicotind.

- Păi, știi... eu credeam că--

- Stai calm, știu că sunt a ta. Îl sărut scurt și mă ghemuiesc lângă el.

- Acum chiar că ești proprietatea mea. Râde, arătând către tricou.

Îl împung, apoi trag plapuma peste noi și adormim instant.

*


Profa' de Dans Pentru One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum