3."Bine, atunci îl pun pe Niall să te violeze."

5.9K 414 72
                                    

Bănuiesc că ați aflat deja că ne mutăm înapoi în casa din Londa. Cu toții! Nu pot să cred, încă un an în care vom locui împreună, fără concerte sau paparazii pe urmele noastre. Va fi relaxant, mai ales cu tot stresul tipic atunci când ești părinte. Am împachetat toate hainele și toate lucrurile de care voi avea nevoie acolo și le-am adunat în cinci bagaje uriașe pe care le-am adus cât de repede am putut în holul de la parter. Desigur, doar ale mele sunt cinci, ale lui Louis sunt patru, iar pentru copiii am adunat în jur de trei. Dacă doar noi avem doisprezece geamantane, unde se adaugă și ale celorlalți, rezultă că vom avea nevoie de un camion. Și de unde luăm noi așa de repede un camion?

Mă întorc sus pentru a mă asigura că micuții mei sunt în regulă și bine îmbrăcați, însă când să îl chem pe Louis pentru a mă ajuta cu ei, țipătul lui Harry răsună de undeva din camera de oaspeți. Mă grăbesc într-acolo, lăsând copii în pătuțurile lor. Sper să nu plângă sau ceva cât sunt plecată. Când ajung în locul cu pricina, Angela se holbează la Harry, în timp ce acesta țipă și mai că începe să plângă.

- Ce naiba are? O întreb pe Angela confuză.

- N-am idee. A venit în cameră probabil să mă întrebe ceva, dar când m-a văzut a început să facă așa. Arată către el, ridicând o sprânceană.

Abia atunci observ placa de păr din mâna ei. Pufnesc și îmi dau ochii peste cap, mergând către ea pentru a-i lua placa de păr. Nu apuc însă să fac decât trei pași pentru că întreaga gașcă este acum în cameră.

- Ce s-a întâmplat? Întreabă Care, apropiindu-se. Imediat ce observă placa de păr din mâna Angelei își dă o palmă peste frunte. Harry, cât de idiot poți fi?

- Dar ea m-a amenințat!

- Logodnica mea nu ar amenința pe nimeni. Se bagă Niall, ajungând rapid lângă Angela, apucându-i talia.

- Ba da! Nu vezi că are placa de păr în mână? Mă amenință!

- Dar e placa mea de păr! Cu ce te amenință? Întreabă fata, din ce în ce mai confuză.

- Harry urăște plăcile de păr. Are părul creț natural și nu vrea să îl strice. E ca o fobie ciudată de-a lui. Explică Liam, făcându-ne pe toți să chicotim.

- Lasă aia jos sau te violez! Strigă deodată Harry, făcând un pas către Angela.

- Ce faci tu, Harry? Caroline ia atitudine și îl prinde pe creț de ureche, trăgându-l înapoi la locul lui. Nici să nu te gândești!

- Bine, atunci îl pun pe Niall să te violeze. Aham, o să vezi tu. Continuă Harry, cu toată că e deja tras afară din cameră de către prietena mea.

- Nu e viol dacă și ei îi place! Strigă Niall de lângă noi, lăsându-ne pe toți cu gurile căscate.

- Niall!

- Iubito, știi bine că-ți place. Așa că nu mai comenta.

Cu toții bufnim în râs, apoi ieșim pentru a ne continua împachetatul bagajelor.

Caroline POV

- Harry? Unde e Edy? Întreb atunci când văd că nu mai e în sufragerie, acolo unde îl lăsasem.

- Era chiar aici acum cinci minute. Nu are cum să ajungă așa departe.

- Dar nu trebuia să ajungă nicăieri! Trebuia să stai cu el cât făceam bagajele, cap creț bun de nimic!

- Scuze că eram amenințat cu o placă de păr. Aici chiar nu e vina mea, e vina Angelei. Ceart-o pe ea!

- Idiot. Murmur, apoi ies pe hol în căutarea micuțului. Privesc pe jos în speranța că stă undeva pe gresie și se joacă cu vreun pantof sau vreun ursuleț de pluș, dar e de negăsit. Oftez și privesc către scări, dar când văd ce se întâmplă țip și mai că leșin. Edy e la cea mai înaltă balustradă, atârnând cu un picior în aer, vrând să îl coboare și pe celălalt.

- Edy, mămică, stai acolo! Nu zbura! Nu ești un pui! Repet, nu ești un pui! Stai așa, puii nu zboară. Îmi spun mai încet, apoi adaug: Ba da, ești un pui! Ești un pui! Deci nu zbura!

*



Profa' de Dans Pentru One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum