Caroline POV
Cu toții stăm pe scaune, în curtea din spate, și așteptăm apariția mirelui. Niall și Angela sunt deja alături de preot în fața altarului improvizat, iar tipul ăla ciudat Justin de care mi-a vorbit Alyssa, e alături de o domnișoară înaltă, blondă, cavaler de onoare. Din câte mi-a spus prietena mea, tipul ăsta nu are toate țiglele pe casă, dar fiind un bun prieten de-a lui Louis a trebuit să-l lase. Stau alături de Harry și Liam în primul rând, iar părinții lor și ai noștrii sunt pe rândul al doilea, imediat în spatele nostru, cu Edy.
Muzica de pe fundal începe dintr-o dată, ceea ce ne anunță că mirele își face apariția. Pe ușile din spatele casei, Louis iese serios în curte. Începe să meargă către altar și pot vedea pe fața lui că are un car de emoții. Dar, ceva e greșit cu el. Ce Dumnezeu are pe cap?!
- De ce naiba i-ați pus o ghirlandă cu flori pe cap, aiuriților?! Țip în șoaptă atunci când mă întorc la Harry și Liam.
- Bubulina a făcut bubica. Spune Liam cât se poate de serios.
- Ha?
- S-a lovit cu capul de dulap și are ditamai cucuiul în frunte. Era fie asta, fie venea la nuntă drept unicorn. Șoptește Harry în urechea mea. Pufăi și mă întorc către Louis care e acum la altar.
Dacă stau să mă gândesc, chiar va fi în contrast cu Alyssa. Florile roșii din ghirlanda pe care doar ei știu de unde au făcut rost, se asortează cu buchetul de trandafiri al Alyssei. Și desigur, și cu părul. O, Doamne, sper că nu i s-a stricat coafura. Am încercat să-i fac buclele să stea cât mai perfect, iar bretonul i l-am tapat și i l-am prins ușor de voal.
O altă melodie, specifică intrării miresei, răsună în întreaga curte și cu toții ne întoarcem zâmbitori către ușă. Roșcată și emoționată, Alyssa pășește alături de tatăl ei pe covorul roșu acoperit cu petale albe de trandafiri. Toți scapă câte un sunet de uimire atunci când îi văd părul, iar când îmi întorc capul spre Louis îi văd ochii strălucind de iubire și admirație. Mai multă iubire ca la ei nu am văzut nicăieri. Mă bucur enorm de mult pentru prietena mea.
Ajunsă față în față cu Louis îi văd șușotind, mai mult ca sigur explicându-se pentru înfățișările demne de circ. Chicotesc, apoi își împreunează mâinile și ascultă cu atenție spusele preotului. În momentul în care au fost nevoiți să-și spună jurămintele, Louis a îndemnat-o pe Alyssa să înceapă. Lăsăm retarzii la final, bănuiesc.
- Louis. Mi-ai atras atenția încă de când te-am văzut prima oară. Ochii ăștia albaștrii m-au fascinat din prima clipă, știam că ai ceva special acolo, și cunoscându-te am aflat că ai foarte multe. Chicotește, apoi continuă. Te iubesc și te voi iubi mereu. Nu voi uita în veci crizele tale de gelozie, chiar și cu doctorul, aventurile prin care am trecut în turneul vostru și glumele pe care le făceai la repetiții. Din profa ta de dans am ajuns să-ți fiu soție și purtătoare a copilului nostru. Și nu regret nici un minut. Singurul reproș pe care vreau neapărat să ți-l dau, face o pauză și văd pe toată lumea oprindu-se din respirat, este să nu te mai iei de tipul cu pizza care face contact vizual cu mine atunci când îi plătesc comanda.
Lumea râde și Louis își dă ochii peste cap, amuzat de asemenea. Își drege vocea și începe.
- Alyssa, prima oară când te-am văzut, fie că mă crezi sau nu, m-am rugat ca tu să câștigi. Nu doar pentru faptul că cealaltă fată nu avea nici o treabă cu dansul, ci pentru că pe lângă intrarea spectaculoasă pe care ai avut-o, mulțumită lui Caroline, m-ai atras de prima oară. Atunci când am aflat că va trebui să locuiești cu noi am fost cel mai fericit bărbat din lume. O asemenea bunăciune ca tine să stea cu mine în casă? Pfoai, muream. Apoi, când am început să ne cunoaștem și am văzut că ești la fel de nebună ca și noi mi-am spus: "Fata asta trebuie să fie a mea." Pot spune că pentru mine a fost dragoste la prima vedere, doar că mi-a luat ceva să o recunosc. Fără sfaturile lu Liam nu ajungeam în veci până aici, așa că vreau să-i mulțumesc. De asemenea, vreau să-i mulțumesc și lui Niall aici de față pentru că mi te-a dat, acceptând deopotrivă să fie alături de borcanul cu Nutella. Privește publicul deja băgat în ceața, apoi adaugă: Asta e o altă poveste. Ceea ce contează cel mai mult este că te iubesc enorm și te voi iubi mereu. La fel și micuțul de aici. Îi pune mâna pe abdomenul plat și îi zâmbește. Lacrimile Alyssei mai aveau puțin și cădeau, dar biata de ea se abține pentru machiaj. Păcat că nu știe că e rezistent la apă.
- Poți săruta mireasa. Spune preotul, apoi fără să mai aștepte cei doi își unesc buzele într-un sărut pasional care, dacă nu eram noi aici, cu siguranță s-ar fi terminat cu altceva.
Invitații se ridică în picioare și încep să arunce cu orez în timp ce ei aleargă către intrarea în casă și apoi către limuzina ce le era destinată să îi conducă la restaurantul închiriat pentru petrecerea de după nuntă. Atunci când urcă în mașină alături de nași, eu, Harry, Edy și Liam alegem o altă mașină și îndrumăm restul mașinilor pline cu invitați către restaurant. Alyssa și Louis sunt deja acolo, alături de Niall și Angela, primind primii invitații înăuntru.
Alyssa POV
Au trecut deja patru ore de când au sosit toți invitații și e timpul ca mireasa să dispară. Ies pe ușa din spate și acolo dau de Jay. Ce caută el aici?
- Să înțeleg că tu ești cel care fură mireasa? Râd și mă apropii de el. Ezită pentru puțin, apoi răspunde.
- Cum să nu, cine altcineva? Acum haide mai repede să nu ne vadă careva.
Mă îndrumă până la mașina lui și apoi conduce până la un restaurant mai în afara orașului. Intru veselă, însă când ajung la masa la care mă ghidează mi se schimbă expresia la o sută optzeci de grade.
- Brad? Ce faci tu aici?
Caroline POV
- Băieți, ați văzut-o pe Alyssa? Trebuie să se fure mireasa. Îi întreb pe Liam și Harry.
- O căutăm de jumătate de oră. Nu e de găsit!
- Cum adică nu e de găsit?! Trebuia să fie cu voi!
- Care, draga mea, voi nu trebuia să fiți cu Alyssa? Tata apare de nicăieri, vesel.
- B-ba da, ai văzut-o cumva, tată?
- Păi a plecat cu un tip, parcă îl știam de la televizor. Nu cumva are emisiunea aia Doar Dansează cu el?
- Te rog fi Simon, te rog fi Simon. Șoptesc, dar îl văd de îndată pe Simon vorbind cu Louis la câteva mese distanță.
- La dracu. Spune Harry, apoi mă ia de mână și urmați de Liam, merem la mașină.
*
CITEȘTI
Profa' de Dans Pentru One Direction
FanfictionVisul tinerei Alyssa este să ajungă cunoscută prin uimitorul ei talent: dansul. Cu mult curaj și ambiție, se înscrie la un concurs internațional unde premiul cel mare este job-ul de profesoară de dans a băieților din One Direction. Totul este perfec...