Alyssa's P.O.V.
Privirea pe care mi-o întoarce Louis este una inocentă, de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat. Iar asta mă sperie mai tare decât una din crizele lui din mijlocul nopții atunci când nu mă găsește în pat. Da, eram la baie. Revenind, Louis se apropie de mine și-mi apucă talia pentru a mă trage mai aproape de el. Îmi sărută fruntea apoi își mută privirea către Brad. Aceeași expresie. Își drege vocea apoi vorbește în sfârșit.
- Brad, ești de treabă, dar dacă îi mai spui chiar și în vis Alyssei iubito mă jur că îți frec toți boxerii cu urzici.
Îmi duc mâna la gură atunci când aud replica lui Louis și apoi îmi afund capul în pieptul lui datorită rușinii. Îl știam nebun de legat, dar nu și la televizor, Doamne.
- Doar pentru că ești prezentatorul emisiunii nu înseamnă că poți controla viața juraților. Spune Brad în microfon, apropiindu-se periculos de mult de Louis.
- Frate, ea e--
- Lasă-mă, Jackson. Doar fiindcă ești vedetă nu înseamnă că poți avea toate fetele la picioare.
- Brad, el e--
- Nu mă mai întrerupe, Albert! Spune Brad atunci când un al doilea coechipier încearcă să-i vorbească.
- Idiotule, spune asta pentru că suntem logodiți și așteptăm un copil! Strig doar pentru a încheia toată cearta.
- Poftim?!
- Da, Brad, acum ori îți faci numărul și uităm că ne cunoaștem, ori chem paza!
- Dar ai abia douăzeci de ani, pentru numele lui Dumnezeu! Cum să fii însărcinată?
Fac un semn către cameramanii din culise pentru a aduce niște paznici și îl las să vorbească până ce bărbații în uniformă îl iau pe sus și îl scot afară.
- O să regreți!
Merg înapoi pe locul meu și îmi cer scuze tuturor, dar Simon îmi ia apărarea și îi convinge pe ceilalți să mai luăm o pauză de zece minute pentru a mă liniști. Mă îndrept degarbă în culise și îl caut cu privirea pe Louis. Îl văd într-un colț, umblând pe telefon, așa că mă apropii de el. Nu-și ridică privirea și se poate observa că e nervos, așa că mă așez lângă el pe una din lăzile cu microfoane și îmi înfășor mâinile în jurul gâtului său, sărutându-l pe obraz.
Nu mă bagă în seamă. Îmi sprijin capul de umărul său și imit un mieunat, dar nu schițează nimic. Îl împung în braț, dar nimic. Oftez dezamăgită și mă ridic, vrând să plec înapoi la locul meu de la masa juraților, dar mă apucă de mână, mă rotește și mă așează în poala lui. Rochia nu mi-a permis să îmi înfășor picioarele în jurul lui, așa că m-am agățat speriată de gâtul lui, cu picioarele pe o parte a taliei lui.
- Louis, puteam face un mini atac. Îi spun, respirând ușor sacadat mulțumită șocului.
- Ei, eu vreau să ne împăcăm iar tu ce faci? Dai alt motiv de ceartă?
- Nu, dar--
- De ce nu m-ai sărutat? Întreabă dintr-o dată, luându-mă pe neașteptate.
- Ce vrei să spui?
- De ce nu m-ai sărutat când ai venit aici? Ai preferat să mă împungi în mână?
- Dar te-am pupat pe obraz. Clipesc des și încerc să plec, dar își strânge brațele mai tare în jurul taliei mele și mă oprește.
- Îți arăt eu sărut, pisicuțo!
Îmi captează gura într-un sărut pătimaș și pun pariu că dacă nu am fi fost la emisiune eram deja goi. Ne-am despărțit atunci când aveam nevoie de aer și când am vrut să-i mai ofer încă un sărut scurt, Jay a tușit teatral pentru a ne întrerupe.
- Ce vrei, Jay? Întreabă vizibil deranjat Louis, fără să-mi dea drumul.
- Cam trebuie să continuăm. Mai sunt două ore până se termină programul de azi.
Oftez și mă ridic de pe Louis, iar când Jay e cu spatele mă întorc brusc și-mi lipesc buzele de ale lui Louis, făcându-l să rânjească și să-mi facă cu ochiul. De ce am impresia că voi avea ceva probleme legate de Jay pe tot parcursul emisiunii?
După ce porțile arenei au fost închise și publicul a plecat din platou am plecat către cabina mea pentru a mă schimba. Când ajung acasă, după o cină bine meritată, un duș relaxant și ceva distracție, mă cuibăresc la pieptul lui Louis pentru a privi știrile. Eram aproape adormită atunci când îmi aud numele din gura prezentatoarei.
- Astăzi, la prima zi de preselecții din Doncaster a emisiunii Doar Dansează, după întâlnirea neașteptată a Alyssei cu fostul ei iubit, pe care am aflat că îl cheamă Brad, cei doi amorezi, cuplul Louissa, au fost surprinși în culise în mijlocul unei împăcări. Aici aveți filmulețul surprins cu o cameră ascunsă.
Suntem eu și Louis, pe acea cutie, el stând supărat pe telefon, iar eu agitându-mă să îl fac să mă ierte. De asemenea este surprins și sărutul nostru înflăcărat, totul finalizându-se cu tușitul lui Jay.
- Avem cei mai nebuni fani și am cea mai frumoasă logodnică. Abia aștept să văd prenumele tău imediat după numele meu. Mă sărută pe frunte și mă strânge mai tare la piept.
- Alyssa Tomlinson. Șoptesc, făcându-l să se cutremure.
- Repetă te rog.
- Alyssa Tomlinson. Zâmbesc și îl sărut ușor.
- Iubito? Vreau să îți spun ceva, dar promiți că nu mă vei omorî după?
- Louis? Ce ai făcut?!
- Păi...
*
CITEȘTI
Profa' de Dans Pentru One Direction
FanfictionVisul tinerei Alyssa este să ajungă cunoscută prin uimitorul ei talent: dansul. Cu mult curaj și ambiție, se înscrie la un concurs internațional unde premiul cel mare este job-ul de profesoară de dans a băieților din One Direction. Totul este perfec...