17. "Fă-mă să nu regret!"

11.9K 645 63
                                    

Plec din camera lui Liam mulțindu-i de cele ce mi le-a spus şi pentru tricoul împrumutat, gândindu-mă cum să-i cer scuze lui Louis mâine. Ajunsă în camera mea l-am văzut. Stătea pe marginea patului, gânditor. Se pare că trebuie să-mi cer scuze mai devreme..

- Ăm, hei. Mormăi mai mult pentru mine.

- Scuze pentru mai devreme, Alyssa, doar că nu suport să mă ignori. Nici măcar nu știi cât de mult țin la tine. Eu... Te iubesc! Spune, timp în care vine la mine și mă apucă de talie.

- Știu deja asta, și nu trebuie să îți pară rău, eu sunt de vină. Și în plus, și eu te iubesc, idiotule! Sar pe el și îl sărut, iar el mă ridică, eu fiind nevoită să îmi înfășor picioarele în jurul taliei lui.

Mă lipește de perete, adâncind sărutul flămând pe care tocmai îl provocasem. Continuă să își plimbe mâinile de-alungul corpului meu, fără să rateze vreo parte. La scurt timp ajungem în pat, cu el peste mine.

- Ești sigură de asta? Mă întreabă el, cu o sclipire în ochi.

- Fă-mă să nu regret! Spun și îl sărut din nou, băgându-mi mâinile în părul lui, ciufulindu-l.

Adâncește și mai mult sărutul, lucru care ne-a lăsat o clipă fără aer, dar s-a retras la timp pentru a nu ne sufoca, continuând cu săruturile pe gât. Îmi plec gâtul într-o parte pentru a-i da mai mult acces la acea zonă, continuând să îi ciufulesc părul. Între timp halatul meu aterizează pe undeva prin cameră, lăsându-mă în fața lui doar în lenjerie intimă. Scap imediat și de hainele lui, acum eu fiind deasupra. Îmi presez fundul de comoara lui și îl aud cum geme, lucru care îmi provoacă un mic rânjet. Mă aplec să îl sărut, coborând cu ele până la elasticul boxerilor lui, trăgând încet de el. Îl văd cum abia așteaptă să se elibereze de bucata de material pe care o mai poartă, dar abandonez boxerii, urcând înapoi la gâtul lui. Timp în care eu îi dezmierd gâtul în sărutări umede, lăsând și câteva mușcături, el se ocupă de sutienul meu. Se rotește cu mine și ajunge din nou deasupra, începând să-mi sărute sânul drept, timp în care îl frământa pe celălalt. Nu după mult timp inversează rolurile, aplicând același tratament și celui stâng. Coboară către boxerii mei, dându-i jos fără să se mai gândească mult. La fel fac și eu într-un final cu boxerii lui, și când îi văd micul prieten, îmi măresc ochii și îl privesc terifiată.

- Hei, tu ai sânii mari, eu îl am pe el mai mare. Corect, nu? Glumește el, iar eu mă încrunt la el.

- Dar ăla va fi în mine, sânii mei cu ce te torturează pe tine? Mă plâng.

- Ei bine, mai aleargă tu fără sutien și o s-o facem oriunde te prind.

Măresc din ochii dar nu mai am timp să-i răspund pentru că îmi acoperă gura cu un sărut flămând. Coboară încet cu săruturile pe gât, pe abdomen, apoi urcă înapoi către buze.

- Relaxează-te și promit că nu te va durea deloc. Șoptește și intră în mine ușor.

Atunci când se oprește, lacrimi deja se adunaseră în colțurile ochilor mei, dar nu țin să le dau drumul.

- Te doare tare? Întreabă, iar eu îi arunc un zâmbet strâmb.

- E suportabil, deci poți ieși. Mormăi eu.

- Iubit-o, e abia capul.

Îmi măresc ochii la cele spuse de el, iar el chicotește la reacția mea. Îmi acoperă buzele cu un alt sărut, timp în care continuă să intre. Atunci când a intrat de tot, a ieșit repede provocându-mi un țipăt. Lacrimile venea în șir, dar s-au terminat atunci când durerea a devenit plăcere, la scurt timp. La finalul scenei de dragoste se așează lângă mine și mă îmbrățișează, iar eu mă așez cu capul pe pieptul lui. Adorm instant.

Louis POV

După ce adoarme Alyssa îmi pot face ordine în gânduri. Ea tocmai mi-a spus că mă iubește și a făcut dragoste cu mine. Toate atât de repede. Cum... Cum s-a întâmplat asta? Eu, eu chiar vreau tot ce e mai bun pentru fata asta, așa că nu o voi răni niciodată. Asta e o promisiune pe care mi-o fac mie. Nu apuc să închid vreun ochi, că ușa se deschide și pe ea intră băieții, înarmați cu diverse chestii.

- Ce mama naibii faceți aici, așa? Țip în șoaptă, în timp ce o învelesc mai bine pe Alyssa.

- Am auzit-o pe Alyssa țipând și apoi când nu te-am găsit am zis că cineva v-a răpit sau vă ține ostatici aici. Șoptește Harry la rândul lui.

- Dar se pare că a fost din altă cauză. Murmură Liam chicotind.

- Bine, frate. Niall vrea să vină să bată palma cu mine, dar îi arăt ușa, semn că dacă mai rămân mult aici o vor trezi pe Alyssa și se va ajunge cu o ceartă monstru.

- Nu plec de aici fără să bați palma cu mine, omule. Mormăie Niall bosumflat.

- Dacă plecați acum mâine fac gogoși! Mormăie Alyssa în pieptul meu, fluturându-și mâna prin aer.

Imediat cei trei părăsesc camera chicotind de vestea primită.

- Nu dormeai? Întreb.

- Ba da, și încă o fac. Șoptește.



- Neața, iubito. Îi spun, în timp ce îi mângâi umărul desgolit.

- Mhm, neața. Spune și se întinde în pat, mutându-se apoi deasupra mea.

Îmi oferă un sărut, apoi pleacă spre baia din camera ei, luând cearceaful după ea. O privesc până când ușa mă oprește, apoi mă ridic din pat și mă îmbrac. Plec la baia din hol pentru a-mi spăla dinții, apoi cobor în living, la băieți.

- Oho, acum poți bate palma? Râde Niall de mine.

- Taci și înghite, irlandezule. Nici nu știi cât o iubesc. Mârâi.

- Ba da, știu. Fără mine nici acum nu o aveai. Chicotește, iar eu scot limba la el.

- Auzi, deschide televizorul. Sunteți pe toate canalele de știri posibile.

Iau telecomanda, dar când să deschid televizorul aud glasul de înger al Alyssei vorbind la telefon în timp ce cobora pe scări. Las telecomanda și plec către ea, așteptând-o la capul scărilor.

- Nu, mamă, nu cred că e momentul acum ... Da, nu îți mai fă griji, sunt ok ... Mamă, e intim! ... Ugh, am repetiții, pa!

Chicotesc la cele spuse de ea către mama ei.

- Ce e așa intim?

- Ugh, de parcă n-ai știi. Haide, în două ore avem repetiții. Mâncăm și apoi trebuie să mă schimb. Spune, arătând către halatul de mătase pe care îl purta.

Îmi mușc buza când îi văd decolteul, dar mă abțin, și o urmez în bucătărie. Dar, stai așa, sunt băiat, nu mă pot abține. O ciupesc de fund, iar când se întoarce brusc, îi spun:

- Știi, ți-am zis că o s-o fac oriunde te găsesc fără sutien.

Își mărește ochii la cele spuse de mine și fuge în bucătărie. Fetele.

*



Profa' de Dans Pentru One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum