Louis POV
Toată arena e în liniște. Au trecut două minute de când Alyssa a părăsit scena și nimeni nu a făcut vreo mișcare. Băieții au înțepenit, iar eu nu am îndrăznit să mă mișc din poziția în care sunt. Îmi plec privirea și o lacrimă îmi părăsește ochiul drept, prelingându-se pe obraz. Cum se spune, dacă lacrima pică din ochiul drept plângi din motive reale și dureroase, așa-i? Zăbovesc două sau trei minute în plus pe locul meu, plângând în liniște, iar când să mă ridic Alyssa își face apariția înapoi pe scenă, având în mână o cutiuță. Mă ridic în picioare și îi apuc mâinile într-ale mele. Zâmbește și-mi șterge lacrimile cu degetele ei fine.
- Iubito, îmi pare rău dacă a fost prea repede. Nu voiam să te grăbesc și-
- Da. E tot ce spune și mă blochează.
- Da? Repet robotic, privind-o confuz.
- Da, Louis, mă căsătoresc cu tine. Dar nu puteam să nu îți întorc cadoul. Până la urmă facem un an de când suntem împreună, nu-i așa? Uite, deschide-l.
Rămân înțepenit. Nu mă pot mișca, nu clipesc și în niciun caz nu mai am tupeul de a respira. Constat că mâinile îmi tremură atunci când îi iau mâna și îi așez inelul finuț, parcă făcut pentru ea. Imediat îmi întinde cutia și o iau fără să mai stau pe gânduri. Desfac panglica mică albastră care formase o fundiță și iau capacul micuț. Ochii mi se măresc și lacrimile continuă din nou să cadă. O iau de talie și o ridic de îndată în brațe, rotind-o de câteva ori. Lumea ne privește confuză.
Într-un final, cât timp o îngropam pe Alyssa în săruturi și îmbrățișări, Caroline și Harry și-au făcut curaj și au ridicat cutiuța care acum era pe jos. Cu toate că nu are microfon, Caroline țipă atât de tare încât cred că au auzit-o primele cinci sau șase rânduri. Harry nu mai poate spune niciun cuvânt, și curioși de reacția celor doi, cutiuța este văzută și de restul găștii.
Alyssa are lacrimi în ochi. Nici eu, nici ea nu avem curajul să anunțăm de ce ne bucurăm cu toții. După câteva secunde, Niall vorbește.
- Ei bine, se pare că vom avea un nepoțel.
Reacția publicului este imediată, plină de țipete isterice și râsete vesele. Caroline o smulge la propriu pe Alyssa din brațele mele și o bombardează cu îmbrățișări, alături de Sophia. Băieții se apropie de mine, aplicându-mi același tratament, urându-mi numai bune.
La finalul concertului, după autografe și poze cu fanii, plecăm cu toții la casa ce ne-a fost cămin până acum. Cu toții suntem nostalgici și niciunul din noi nu vrea să părăsească locul care ne-a creat atâtea amintiri. Trebuie să plecăm, avem nevoie de această pauză, cu toate că am jurat că nu ne vom despărți niciodată. Pe drum hotărâm că în seara asta vom sta pe canapea, cu muzică în surdină și ne vom aminti toate momentele bune.
Așadar, după un dus revigorant ne adunăm cu toții în living, stând pe jos printre perne și pături. Eu și Alyssa stăm îmbrățișati, la fel și Harry și Caroline, alături de micuțul Edy care doarme. Liam și Sophia stau în fața noastră, iar Niall și Angela alături de ei.
- Ok, fraților, cine mai ține minte modul în care a intrat Alyssa pe scenă la audiții? Spune Niall, chicotind.
" Alyssa POV
Mi-am auzit la scurt timp numele, lucru care m-a făcut să împietresc. Noroc cu Caroline, care m-a împins pe scenă, eu aproape împiedicându-mă de câteva fire de la aparatură. Am ajuns în mijlocul scenei, iar când am privit la public am putut observa miile de ochi care mă priveau, cu sentimente diferite. Unele mă încurajau să dau tot ce pot și mai mult, altele mă priveau amuzate de intrarea mea de mai devreme, iar altele erau indiferente."
CITEȘTI
Profa' de Dans Pentru One Direction
FanfictionVisul tinerei Alyssa este să ajungă cunoscută prin uimitorul ei talent: dansul. Cu mult curaj și ambiție, se înscrie la un concurs internațional unde premiul cel mare este job-ul de profesoară de dans a băieților din One Direction. Totul este perfec...