38."Niall, ești cel mai genial om de pe planeta asta!"

6.9K 501 123
                                    

Louis POV

- La naiba, nu mă ajutați cu nimic, băieți! De o lună tot încerc să-i organizez ceva frumos pentru cerere. Mobilizați-vă! Strig nervos atunci când văd că toți sunt cu capul în nori.

Așa e, a trecut o lună de când mă tot chinui să găsesc cea mai frumoasă cerere din lume. Bebelușul lui Caroline are deja o lună și mai că îmi vine să mă bag în pământ nopțile întregi. Plânge non-stop, iar faptul că Harry are camera la o diferență de încă o cameră față de a mea nu mă ajută deloc. Alyssa nu vrea să recunoască, dar și ea e din ce în ce mai obosită. Face cu rândul cu Care atât noapte cât și ziua, pentru bebeluș. Când mă trezesc în toiul nopții din cauza lipsei ei, ori o găsesc cu el pe hol, plimbându-l de colo colo pentru a-l adormi, ori o găsesc în camera celor doi proaspeți părinți. Mă jur, de fiecare dată când o văd cu un copil în brațe mă cutremur tot. Nu pot să cred pur și simplu că în curând, sper, îmi va oferi și ea unul.

- Scuze, frate, dar știi că nunta noastră e mâine și că fac pe mine de emoții. Spune Harry, zvârcolindu-se pe scaunul din studio.

Chiar acum suntem în studioul de înregistrări. Le-am păcălit pe fete că avem treabă aici pentru a putea discuta liniștiți. Ele sunt acasă, având grijă de micuțul Edy, și desigur, pregătindu-se pentru nuntă. Îl înțeleg și pe Harry. Mâine va fi în același timp și o zi minunată, dar și obositoare. Fanii și presa vor fi peste tot și pun pariu că abia vom putea trece către ceremonia oficială și apoi către petrecere, care va avea loc la reședința Styles. Harry a insistat să o facă acolo pentru că e mai privat.

- În regulă, în regulă. Te înțeleg, dar chiar am nevoie de cea mai tare cerere în căsătorie din totdeauna.

- Ce zici de ceva pe scenă? Spune Niall cu gura plină, savurând din plin o ciocolată cu arahide.

- Niall, ești cel mai genial om de pe planeta asta! Strig și mă îndrept către el radiind de fericire, îi iau capul în mâini și îl pup e frunte.

- Niall? Deștept? Cred că glumești! Spune Liam, ușor șocat de comportamentul meu.

- Nu, nu, e un geniu! Nu m-am gândit niciodată la asta! Peste o lună, atunci când lansăm noul album vom oprii concertul la jumătate și o voi chema pe scenă. Atunci se va întâmpla marele moment.

- Uuu. Spun toți laolaltă, apoi după ce mai stabilim și ultimele detalii ale jurământului lui Harry, plecăm spre casă. Ajunși acolo nu aud niciun bebeluș care plânge sau vreo Alyssa care oftează din cauza oboselii. În schimb o găsim pe Caroline în bucătărie, pregătind un ceai.

E cu spatele, așa că nu ne-a văzut, și nici nu ne-a auzit se pare. Sper că Alyssa este sus, adoarme copilul și nu i s-a întâmplat nimic. Harry merge vesel către ea și o îmbrățișează de la spate, făcând-o să tresară. Se întoarce numai un zâmbet, dar atunci când mă vede se albește la față și se agită pe lângă noi, pregătind ceaiul mai repede.

- Caroline? Unde e Alyssa? Întreb, privind-o atent.

Ea nu răspunde, ci doar se agită pe lângă Harry.

- Caroline! Spun puțin mai tare. Unde naiba e Alyssa?

- Ăă, s-a simțit rău cam toată ziua... A vomitat și are febră.

- Poftim?! De ce nu m-ai sunat?

- Aveați repetiții!

Pufăi în exasperare și fug către camera ei. Odată ce intru văd patul deranjat și ușa deschisă la baie, lumina fiind aprinsă. Merg într-acolo și o văd aplecată asupra vasului de toaletă, așa că mă apropii și îi ridic părul. Mă privește cu ochii sticloși și se șterge în colțul gurii.

- Ești bine, iubito? Întreb odată ce se ridică. Nu o las însă să meargă, ci o iau în brațe și o duc până în pat unde o învelesc.

- Nu prea. Spune cu o voce stinsă.

- Ce ai pățit? Mă bag lângă ea imediat ce îmi dau tricoul jos și îmi pun o pereche de pantaloni de training.

- Am grețuri de la prânz. Cred că am mâncat ceva stricat. La naiba cu ciocolata aia, știam eu că nu e bună. Trebuia să mă uit la termen.

Oftez și îi așez capul pe pieptul meu, în timp ce îi masez ușor spatele. Simt cum fruntea ei arde pe pieptul meu, așa că mă panichez.

- La naiba, iubito, ai febră! Arzi! Mă ridic rapid și iau din baie trusa de prim ajutor, apoi mă întorc cu un termometru. Are febră mare.

Cobor jos și umblu pentru o amărâtă de pastilă prin toată casa, dar se pare că nu avem așa ceva. Astfel plec prin oraș în căutarea unei farmacii. Trebuie să îi opresc febra aia cumva. Imediat ce intru în farmacie două fete sar pe mine, țipând și rugându-mă pentru o poză și un autograf. Cu toate că le-am spus că mă grăbesc, ele au tot insistat, așa că n-am avut de ales. Desigur, a trebuit să dau încă vreo șase sau șapte autografe pentru farmacista obsedată care spunea că vrea câte unul pentru fiecare membru al familiei.

Ajungând înapoi acasă, o găsesc pe Alyssa dormind. Și cu toate că nu aș fi vrut să o trezesc, acum că se odihnește, trebuie să o fac pentru că altfel nu îi va trece febra.

- Alyssa, te rog, trezește-te.

Mormăie în pătură și se foiește, iar eu am putut observa broboane de transpirație pe tâmplă. E mai grav decât credeam.

- Haide, iubito, trebuie să iei pastila asta ca să te faci bine.

Într-un final o conving să ia pastila, și apoi ne culcat amândoi. Cu toate că e abia ora douăzeci, atât eu, cât și ea suntem obosiți. Clar copilul e de vină. Și nunta de mâine, la naiba. Alyssa se simte oribil, iar noi suntem nașii. Fir-ar.


*



Profa' de Dans Pentru One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum