Cum balul a decurs super, profesorii academiei au stabilit că drept recompensă a comportamentului elevilor organizează o excursie. Ideea este că alături de academia adversă vom merge timp de două nopți în pădure, cu cortul. Vom organiza un foc de tabără și vom cânta, vom organiza jocuri și ne vom distra. Totul doar pentru a se împăca cele două tabere.
Acum suntem în autocar cu elevii din ultimul an de aici, pentru că ei sunt cei mai exemplari și cei mai antrenați pentru asta. Sunt doar două grupe, grupa lui Rymond și grupa unui alt general tânăr de pe aici, David. Eu sunt cu fetele în rândurile din față ale autocarului pentru că Angela are rău de drum montan și nu am vrut să o lăsăm singură. Băieții sunt pe rândurile din apropierea noastră, alături de cei doi generali. Povestesc și îi aud din când în când cum râd în hohote. Nici nu vreau să știu despre ce ar putea vorbi.
Pe copii i-am lăsat din nou cu doamna Mary, asistenta. Am dicutat deja cu fratele meu și a fost de acord să ne-o dea pe Mary să ne fie bonă, iar ea e mai mult decât fericită să facă asta. Adică, are căminul deja asigurat, în casa găștii, a zis că ne poate face și de mâncare și ceva curățenie pentru că i se pare că o plătim cam mult. Nu sunt de acord cu asta absolut deloc. Nu mi se pare corect să o punem la treabă atât de mult, așa că i-am promis că o lăsăm doar dacă o vom ajuta și noi. A fost de acord cu asta.
Odată ce ajungem la intrarea în pădure ne întâlnim cu un alt autocar, de la academia adversă. De acolo au ieșit tot două grupe, având în vedere că sunt doar doi generali. Sunt o doamnă de vârsta a doua și un bărbat cam de vârsta fratelui meu. Îmi zâmbește ciudat când mă vede, așa că doar îl privesc înapoi cu o sprânceană ridicată, urmând să mă retrag lângă Louis.
- În regulă. Toată lumea e gata? Strigă Rymond pentru a se face auzit.
Toți fac liniște, iar cele patru grupe se unesc. Cei patru generali se alătură și își aruncă priviri arzătoare. Oamenii ăștia chiar nu se suportă.
- Ăm, Rymond, ce s-a întâmplat între academii și de ce vă urâți așa de mult? Întreb atunci când pornim pe o cărare către zona de camping.
- Eh, multe. A fost ceva concurs de talente acum patru ani, când nu eram încă general, și academia noastră a luat locul întâi, iar ei cum sunt ofticați au spus că am trișat. Dar nu am făcut-o. Și după o bătaie zdravănă între academii ne-am îndepărtat.
- Pentru atât? Serios?
- Lasă asta, surioară. Totul e bine, facem pace zilele astea și gata.
Aprob din cap și el mă îmbrățișează din mers, sărutându-mi fruntea. Mă întorc înapoi la gașcă și apuc mâna lui Louis, împleticindu-mi degetele cu ale lui.
- Sigur ai luat tot ce avem nevoie? Mă întreabă grijuliu.
- Da, Lou. Am luat sacul de dormit, haine groase, șosete, tricouri, pantaloni, mâncare și... O, nu! Mi-am uitat trusa de machiaj.
- Oricum tu nu prea te machiezi. La ce ai nevoie de ea? Până la urmă ești într-o pădure.
- Acolo erau anticoncepționalele, idiotule. Acum nu mai vezi sex patru zile.
- Dar noi stăm doar trei.
- Doar nu fac sex în seara în care ajungem. Voi fi extenuată.
Își rotește ochii și apoi îmi dă o palmă la fund.
- Nesătul. Murmur, apoi continui să merg.
Imediat ce ajungem în zona de camping și ne instalăm corturile, ne împărțim în grupe pentru a aduna lemne de foc. Aș fi vrut să plec cu întreaga gașcă, dar generalii au dorit să mergem câte doi. Suntem în total patruzeci și opt, pentru că au venit doar câte zece persoane din fiecare grupă, apoi suntem noi. Desigur, nu se adaugă și generalii.
Plec alături de Louis printr-o parte ce duce înspre oraș. În timp ce mergem și adunam niște crenguțe mai mici, ne iese în cale o bătrânică. Ce naiba caută o bătrânică pe aici? Se pare totuși că nu ne observă.
- Bate vântul, bate vântul. Cântă cu voce tare femeia.
- Ce naiba e cu baba asta beată pe aici? Întreabă scumpul meu soț, apropiindu-se de mine.
- N-am idee, să mergem la ea? Poate s-a pierdut.
- Îmi zboară fustița de fetiță, tra la la. Adaugă baba, ridicând puțin câte puțin fusta lungă pe care o poartă.
- Poate nu ar trebui. Pare nebună.
Chiar atunci, bătrâna își ridică fusta de tot.
- Sfinte copac verde de primăvară, lenjeria aia e mai șifonată decât haina unui faraon îngropat și turtit de o țestoasă! Aruncă lemnele din mână și își acoperă ochii. Eu privesc oripilată imaginea și apoi șoptesc:
- Louis, nu poartă lenjerie.
Atunci îl văd cum cade la pământ, cu ochii dați peste cap. Până să mă așez lângă el pentru al trezi din leșin, bătrânica leșină de asemenea. Oare a fost o vedenie ceva sau femeia aia este un vampir zbârcit?
Revenim o oră mai târziu în tabără, cu câteva lemne.
- Ce a durat atât? Și de ce sunteți așa de palizi? Întreabă Caroline, venind la noi alături de Harry.
- Am văzut o chestie zbârcită. Răspunde oripilat Louis.
- Hă? Adică?
- Era o creatură necălcată. Adaugă, încurcându-i și mai tare.
- Poftim?
- Era o babă dezbrăcată în pădure și avea anumite zone atât de zbârcite încât l-a făcut să leșine.
- Nu mai vreau să văd vreun bătrân cât voi trăi. Spune Louis, așezându-se pe un buștean din apropierea focului de tabără, prinzându-și genunchii la piept și legănându-se în față și în spate.
Mă cutremur atunci când imaginea băbuței desbrăcate îmi apare din nou în iris, și plec către cortul meu și al lui Louis pentru a-mi lua un hanorac. Când să intru, ceva mă lovește în fund și mă face să mă dezechilibrez. Mă întorc și îl văd pe tipul de la antrenamente cu care m-am bătut.
- Te rezolv mai târziu, cap de triunghi. Strig, apoi fac dreapta și intru în cort.
Mă așez în genunchi și îmi caut geanta, dar realizez că nu e cortul meu. Când îmi ridic privirea găsesc doi bărbați privindu-mă. Unul dintre ei este generalul acela care mă privea într-un mod ciudat.
- Scuze, am crezut că e cortul meu. M-a lovit un idiot cu mingea și când m-am întors am crezut că-
- Stai liniștită, cum să ne supărăm pe o domnișoară așa frumoasă ca tine.
- Sunt căsătorită! Țip și ies din cort, intrând de grabă în al meu.
Tot restul serii am petrecut-o cu Louis și gașca, sub privirile arzătoare ale generalului. Undeva prin mijlocul nopții, în timp ce Louis dormea am avut nevoie la toaletă. Așa că am luat unul din hanoracele lui pe mine și am ieșit să mă duc în pădure. Când să trec de încă doi copaci pentru a ajunge la locul dorit de mine, cineva mă trage aproape și mă lipește de un copac.
Fiind întuneric afară nu pot vedea cine este, dar când s-a întors către lumina lunii îl văd:
- Tu?!
*
CITEȘTI
Profa' de Dans Pentru One Direction
FanfictionVisul tinerei Alyssa este să ajungă cunoscută prin uimitorul ei talent: dansul. Cu mult curaj și ambiție, se înscrie la un concurs internațional unde premiul cel mare este job-ul de profesoară de dans a băieților din One Direction. Totul este perfec...