50."Louis morcoveață Tomlinson, vino aici imediat! "

6.3K 449 59
                                    


- Spune odată, Louis. Spun atunci când văd că încearcă să tragă de timp.

- Păi, știi...

- Jur că dacă nu spui merg să dorm pe balcon! În frig!

- Nu, nu, gata. Lasă copilul la căldură. Lasă-l aici. Îți spun, dar nu mă bate, bine?

- Nu promit nimic, acum spune sau ies! Spun nervoasă, privindu-l atentă.

- Păi, știi, nunta e mâine și vine și gașca! Spune totul rapid și apoi se ridică din pat și fuge către baie.

- Louis morcoveață Tomlinson, vino aici imediat! Strig încât cred că m-au auzit și vecinii de la trei case distanță. Nu scapi așa ușor cu asta!

Îl văd scoțând capul pe ușa băii și cu o privire drăcească îi fac semn să vină înapoi în pat. Ezită primele câteva secunde, dar când am țipat un Acum! s-a teleportat în mai puțin de o secundă. Îi zâmbesc și îl mângâi ușor pe cap, apoi mă dezvelesc și mă urc pe abdomenul lui. Îl simt tremurând ușor sub mine, dar continuă să mă privească atent, probabil încercând să-mi ghicească următoarea mișcare. Într-o secundă îmi duc mâna la spate și-i apuc mititelul în pumn, strângând cât de tare pot.

Îl aud cum scâncește și începe să respire sacadat, privindu-mă șocat.

- Louis! Ești idiot? De ce nu m-ai anunțat mai devreme?! Eu ce rochie de mireasă îmi iau?! Ce invitații aleg? Ce tort de nuntă?! Ce restaurant?!

- A-am... lăsat asta p-pe ... cinev...a care te cunoaște m-mai bin-bine. Se chinuie să vorbească, iar grimașele pe care le face mă amuză teribil. Acum însă sunt prea nervoasă ca să pot râde. Nu e deloc bine pentru mine faptul că a pus nunta mâine și mă anunță abia acum. Adică de unde rochie, buchet de flori, invitații, invitațiile, ai mei. Totul e ruinat!

- Pe cine?! Țip exasperată.

- Caroline! Vine mâine cu tot ce ai nevoie, iar invitațiile au fost trimise de ea acum o lună. Înainte să te cer.

- De unde știai că voi accepta?

- Cum să reziști la un asemenea Adonis? Sunt superb.

- La fel de superb ca o balegă în mijlocul unui tort de ciocolată. Spun amuzată, aplicându-i un sărut scurt pe buze.

- Ei bine tu mă iubești, deci înseamnă că iubești balega? Îți pot lua cadou de ziua ta o căruță întreagă.

- Gata, asta a fost, dormi pe canapea.

- În regulă iubito, gata, știi că te iubesc.

Îmi dau ochii peste cap și mă cuibăresc la pieptul lui, adormind rapid. Noaptea mi s-a părut una exagerat de scurtă. Cu toate că mereu ne culcăm după miezul nopții suntem întotdeauna în formă la ora nouă dimineața. Desigur, nu cu trezirea din dimineața asta.

Caroline POV

Intrăm în casă cu ajutorul cheii trimise de Louis prin postă și ne lăsăm cu toții bagajele în living. Casa lor este superbă și clar îmi voi petrece mai mult timp pe aici. Tata și părinții Alyssei rămân în living cu Edy, în timp ce eu și Niall, Liam și Harry urcăm sus pentru a căuta camera lor. Normal că nu s-au trezit. Primele trei camere nu sunt ale lor, nici următoarele două, așa-dar camera din capătul holului ar trebui să fie dormitorul lor.

Mergem rapid într-acolo și deschidem ușa încet, iar când îi observăm îmbrățișati în pat chicotim. Închidem ușa înapoi și începem să ne facem planul.

- Bun, bun, cum îi luăm? Că eu sunt singură și nu pot să o iau pe sus. Spun, începând discuția.

- Păi ia-l pe Niall cu tine că are simțul modei, iar noi doi îl luăm pe Louis. Spune Harry, apucându-mi talia și aplicându-mi un sărut în creștetul capului.

- Bine, la trei dăm buzna și îi luăm pe sus, bine? Unu, doi--

- Bine, dar unde îi ducem pe fiecare? Întreabă Liam.

- Eu o duc pe Alyssa în prima cameră pe dreapta, de la capătul scărilor. Voi pe Louis îl duceți în asta de aici. Răspunde Niall, arătând către camera din dreapta noastră.

- Bine. Unu, doi--

- Stați așa! Sunt întreruptă din nou, provocându-mă să pufăi nervoasă.

- Ce mai e acum, Harry?

- Voiam să te întreb dacă Alyssa e pe stop. Dacă va păta rochia?

- Eu de unde castraveciorii mei să știu perioada ei?! Țip.

- Păi parcă erați cele mai bune prietene.

- Da, dar--

- Idioților! Alyssa e însărcinată, de unde ciclu? Din nas?! Liam aproape că ne dă cap în cap. Normal că n-are ciclu. E gravidă. Dar m-a derutat soțul meu minunat care nu gândește de multe ori înainte să vorbească.

- Gata! Strig. Unu, doi, trei!

De îndată izbim ușa de perete și ne îndreptăm fiecare către treaba lui. Niall o ia pe sus pe Alyssa și dacă nu eram pe fază să-i pun cearșaful peste ea, o vedeau toți desbrăcată. Bine, în lenjerie, dar nu are nimic în plus. Țipătul ei mă face să râd și mai tare, dar nu ne lăsăm niciunul. Când privesc de pe hol în spate către Louis, îl văd panicat de țipetele Alyssei, însă nu apucă să facă mare lucru pentru că, așa cum era, în boxeri, este luat pe sus de către Harry și Liam și aruncat la propriu de pe hol în camera cealaltă. Sper că a nimerit salteaua.

Să înceapă pregătirile pentru nunta asta afurisită! Vreau să iasă perfect.

*



Profa' de Dans Pentru One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum