Stăm cu spatele la ușă, dar știm că ne privește pe amândouă. Șocul din vocea lui ne-a îngrozit pe amândouă, dar nu mai tare decât faptul că acum el știe. Trebuie să găsesc un plan, și repede!
Mă întorc pe călcâie către el și îi privesc expresia cu atenție. Gura îi între deschisă, ochii mai că îi ies din orbite, iar respirația îi devine din ce în ce mai greoaie.
Aleargă spre mine și se trântește în genunchi în fața mea. Îmi apucă burta și pune urechea pe ea.
- Copilaș, rămâi acolo! Să nu te prind că ieși! Țipă către mine.
- Doamne, Louis, termină! Îi iau fața în mâini și i-o ridic la nivelul meu.
- Când s-a întâmplat asta!? Ne-am protejat mereu, dar mereu!
Îi dau o palmă și mă dau din fața lui, lăsând-o pe Caroline la iveală.
- Ea, ea e cea gravidă! Nu eu! Idiotule!
Gura lui ia forma O, în timp ce-mi analiza prietena.
- Dar cu ea nu am făcut nimic, jur! Nu te-am înșelat! Strigă, apucându-mă de umeri.
Îmi plesnesc fruntea, dându-mi ochii peste cap. Oftez.
- Nu tu, ci Harry. Dar el nu trebuie să afle asta. E mai bine să nu știe. I-ar distruge cariera! Are abia douăzeci și unu de ani! Te rog, nu spune nimănui!
- Și cum ai de gând să ascunzi o sarcină timp de nouă luni de zile? Întreabă, ridicând o sprânceană.
- Păi, nu garantez că vom ține asta ascuns până naște, dar măcar cât să nu afle presa și Harry.
- Bine, țin ascunsă sarcina ei. Dar cu o condiție!
- Care? Întreb deja plictisită de discuție.
- Vei veni la toate concertele pe scenă de fiecare dată când te chem!
Rânjetul lui mă face să clipesc de mai multe ori. Ce să fac?! Urăsc să fiu în centrul atenției în afara unui concurs de dans.
O faci pentru Care, doar pentru ea.
- Bine! Oftez.
Tocmai am ajuns în fața cabinetului ginecologului. Da, am ajuns aici pentru că vrem să știm cu exactitate luna în care este Care însărcinată, dar și dacă copilul este în regulă. Și desigur, dacă se poate afla, ce este bebelușul. Fată sau băiat.
Louis ne-a însoțit cu mașina până aici, asta după ce l-am șantajat cu câteva poze jenante care ar putea ajunge pe twitter.
Ciocănim încet, iar vocea doamnei doctor ne invită înăuntru. Louis rămâne în sala de așteptare. Suntem întâmpinate de o doamnă cam pe la patruzeci și ceva de ani, mai mult ca sigur. Are părul castaniu prins într-un coc perfect, pleoapele date cu un fard mat, de nuanță bej, iar buzele îi sunt roșiatice. Vreau și eu un ruj așa.
- Bună ziua, cu ce vă pot fi de folos, fetelor? Ne întrebă, așezându-se la birou.
- Bună ziua. Aș vrea să știu cum îmi decurge sarcina și câte ceva despre copil dacă se poate. Caroline îi zâmbește dulce doctoriței, iar în timp ce vorbește își așeză mâna pe burtica ușor vizibilă.
- Desigur.
După ce iau un loc pe scaunul liber din salon, doctorița o întinde pe Caroline pe o masă. O pune să își ridice bluza, iar apoi o unge cu un ulei. Ia aparatul în mână și începe să îl plimbe dealungul burticii ei. Pe ecran apare o chestiuță mică, asemănătoare unui bebeluș. Văzându-l, Caroline zâmbește.
CITEȘTI
Profa' de Dans Pentru One Direction
FanfictionVisul tinerei Alyssa este să ajungă cunoscută prin uimitorul ei talent: dansul. Cu mult curaj și ambiție, se înscrie la un concurs internațional unde premiul cel mare este job-ul de profesoară de dans a băieților din One Direction. Totul este perfec...