20."Vă urăsc!"

3.6K 322 21
                                    

- În regulă, băieți. Haideți, trebuie să intrați în zece minute. Toată lumea gata? Întreb.

- Noi da, fetele încă își retușează machiajul. Răspunde Niall vesel.

- În regulă, concursul îl facem acum la început, ca lumea să nu plece înainte să anunțăm. Spun, verificând pentru a nu știu câta oară lista.

- O să fie totul bine, iubito. Nu te mai panica așa. Louis mă îmbrățișează și îmi sărută fruntea.

Între timp ajung și fetele, toate pregătite de marea revenire. Concertul are să înceapă și trebuie să începem cu ceva special, așadar vom alege zece numere din întreaga arenă și acei fani vor veni în culise pentru a petrece o întreagă oră cu noi. La scurt timp intrăm pe scenă cu toții, fiecare membru al trupei de mână cu soția. După cinsprezece minute întregi de țipete și râsete la volum maxim, reușim să începem să vorbim.

- Salut, direcționeri! Suntem atât de bucuroși să vă revedem. A trecut ceva, nu-i așa? Întreabă chicotind Liam.

Fanii țipă fericiți drept aprobare.

- Avem o surpriză pentru voi! Strigă Harry zâmbind.

- Alyssa vă va prezenta un concurs uimitor pentru sfârșitul concertului. Adaugă Louis, strângându-mi talia.

- Vor fi zece câștigători și aceștia vor avea ocazia să petreacă o oră în plus după concert în culise, alături de noi.

Țipetele fanilor ne confirmă entuziasmul nostru, așa că strig numerele la întâmplare. Concertul a fost mai superb decât toate de până acum, cu artificii, lumini, lasere și multă, multă veselie. Cele trei ore au trecut parcă din zbor și a venit momentul să vină fanii aleși. Sunt trei băieți și șapte fete.

Întâi au făcut pe rând poze cu trupa, apoi și cu noi fetele, la urmă având loc o mare poză de grup pentru fiecare dintre ei. Au urmat alte poze haioase cu fiecare dintre noi, apoi niște filmulețe pentru ei în care îi salutam sau îi sărutam pe obraz. Desigur, și un mic live pe twitter pentru a-i felicita pe norocoșii concertului.

- Bine, bine, ne distrăm aici, dar platoul ăla cu croissante e al meu! Strigă Niall, arătând cu degetul către o farfurie din colțul camerei.

- Dar și eu vreau! Strigă la rândul ei o fată de vreo cinșpe ani, blondă, cu ochi albaștrii.

- Cumva a spus că vrea să-mi ia mâncarea? Întreabă Niall confuz, uitându-se la Angela.

- Iubitule, e doar un copil. Dă-i și ei măcar unul.

- Dar de ce să nu ia el unul și eu să iau restul? Întreabă blonda, plecând deja către ele.

- Niciodată! Alea-s ale mele!

A urmat o mică bătaie pentru acele croissante între cei doi. Fetița s-a urcat în spatele lui Niall și a început să-l ciufulească, făcându-l pe Niall să țipe și să alerge de colo-colo. Desigur, a dat-o jos și a început să o gâdile până nu a mai putut rezista și s-a dat bătută, dar când să se întoarcă la mâncare noi toți deja o terminasem.

- Vă urăsc! Spune bosumflat, furându-i-l pe cel al Angelei din mână.

- Auzi, eu-s gravidă, dar tu ce scuză ai de mănânci așa de mult?

- Sunt în creștere!

- Desigur.

Când ajungem în sfârșit acasă nu am mai dat ochii cu copiii. Ei dormeau de mult, după spusele dădacei. Am urcat alături de Louis direct în dormitor și am profitat de orele rămase din noapte.

*

Profa' de Dans Pentru One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum