52."Vine tăticul!"

5.2K 436 70
                                    

Louis POV

- Ce aveți în mintea aia de castori injectați cu naftalină? Întreb, atunci când îi văd că rânjesc la mine de parcă ar fi niște psihopați gata să mă omoare.

- Caroline zice să te spălăm noi, dar să fiu al naibii dacă vreau să-ți văd monstrulețul. Spune Harry, strâmbând din nas.

- Așa că mergi și fă un duș și apoi vino aici să te bărbierim. Adaugă Liam, aruncându-mi în cap două prosoape.

- Și nici să nu încerci să mergi la Alyssa. E cu Care și Niall. O pregătesc.

- Alyssa e cu Niall? Sunteți idioți? Nu ajunge întreagă la nuntă clar. Dau să ies din cameră, dar sunt luat pe sus și aruncat în baie.

- Louis, pentru numele lui Dumnezeu, dacă nu era Caroline acolo nu-l lăsam nici noi. Plus că va veni și Angela mai târziu. Va fi bine.

- Și nașii? Cine ne sunt nași? Curtea cine o aranjează? Dar--

- Niall și Angella vă sunt nași, iar tu taci odată. Totul e pus la punct de finuții tăi scumpi și dragi. Spune Harry, umflându-și pieptul.

- De asta mi-e frică. Adaug mormăind, încercând să nu mă audă.

- Am auzit asta. Strigă crețul din dormitor.

Îmi rotesc ochii și termin rapid dușul, doar nu vreau să întârzii. Trebuie să fiu primul la altar. Nu știu de ce, dar am o presimțire că ceva rău se va întâmpla. Nu știu de ce sau ce, dar sper să mă înșel. După ce ies din duș îmi iau pe mine o pereche de boxeri și ies în timp ce îmi șterg părul cu un prosop. Nu apuc să fac și al treilea pas pentru că mă trezesc trântit pe un scaun și ținut de Harry.

- Ce naiba? Lasă-mă să-mi usuc părul.

- Nu până nu te bărbierim.

- Nu e nevoie să mă ții pe scaun cu forța, frate.

- Pentru asta va trebui probabil să te și leg de scaun.

- De ce? Întreb deja speriat.

- Vine tăticul! Strigă Liam, iar când mă uit la el observ că are un topor în mână.

- Ce dra--

Încep să mă zbat pe scaun, însă Harry își pusese toată forța pentru a mă opri. Țip și continui să-l implor să mă lase în pace, dar în zadar. Când ajunge în fața mea închid ochii, gândindu-mă cum va fi după ce voi muri. Oare o voi putea veghea pe Alyssa de sus? O, DOAMNE, COPILUL MEU. VA RĂMÂNE FĂRĂ TATĂ.

Țip și deschid ochii, iar atunci Harry mă eliberează, astfel cu viteza și forța pe care le-am depus alerg pe lângă Liam, care râde de mine și mă lovesc cu capul de dulap. Cad lat pe jos, asta după ce mă scurg pe toată suprafața dulapului. Hohotele de râs ale băieților nu au încetat să apară, iar eu, din cauza durerii din frunte îmi acopăr fața.

- Frate, ai fost de comă. Îmi pare rău că nu am filmat. Râde Harry, apropiindu-se de mine pentru a mă ajuta să mă ridic.

- Eu am făcut-o. Spune Liam, fluturând telefonul în fața noastră.

- Asta va apărea la petrecerea de după nuntă. Adaugă Harry.

- Fraților. Spun eu când mi-am dus mâna la frunte.

- Ce?

- Tocmai mi-am făcut un ditamai cucuiul.

Ochii celor doi s-au mărit odată cu ai mei când mi-am văzut reflexia în oglindă. E imens și nu cred că merge acoperit cu părul. Minunat. Alyssa va arăta impecabil, iar eu voi fi un unicorn cretin.

- Hai mai bine să te îmbrăcăm, te pregătim și toate alea și rezolvăm după.

- Bine, bine.

*


Profa' de Dans Pentru One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum