35."Paul! Lasă-mi iubita în pace, o sufoci!"

8K 516 16
                                    

Soneria enervantă a ușii mă face să mă ridic de la masă pentru a răspunde. Sunt urmată de Liam, care nu știu de ce a venit, sincer. Descui ușa și o deschid, iar în fața mea apare un bărbat brunet, destul de înaintat în vârstă, ce poartă un zâmbet larg. Ochii lui îl observă întâi pe Liam, pe care îl îmbrățișează bărbătește, salutându-se. Imediat ce mă vede însă, mă salută.

- Bună, eu sunt Paul. Tu ar trebui să fii Caroline? Nu prea pari însărcinată. În timp ce spune asta este deja în mijlocul holului, cu bagajul în mână. Stai așa, ce-i cu bagajul ăla?

- Ăm, eu sunt Alyssa. Caroline e la masă.

De îndată ce îmi aude numele începe să strige precum o fată și mă ridică în brațe, învârtindu-mă de câteva ori. Abia mai pot respira din cauza îmbrățișării lui, omul ăsta chiar are forță.

- Paul! Lasă-mi iubita în pace, o sufoci! Vorbește Louis de undeva din apropiere.

Paul mă lasă jos, dar dacă brațele lui Louis nu se înfășurau în jurul meu mai mult ca sigur aș fi făcut contact cu podeaua. Amețeala pe care tipul ăsta mi-a dat-o nu am avut-o decât atunci când m-am dat de patru ori consecutiv într-un carusel idiot, atunci când aveam zece ani.

- Hei, eu sunt Caroline. Care pentru prieteni. Cei doi dau mâna și apoi pleacă cu toții în living. Da, așa e, nici măcar nu e vreo tipă amețită pe aici, mulțumesc frumos.

- Deci, voi sunteți fetele care i-au amorezat pe idioții ăstia doi. Râde Paul.

- Hei! Strigă Harry și Louis care se simt ca fiind niște idioți. Oricum ar fi ei, tot ai noștrii rămân, sper.

Râdem cu toții, iar restul zilei îl petrecem împreună, uitând total de repetiții. Prânzul de a doua zi ne surprinde în mijlocul repetițiilor. Băieții au ținut minte coregrafia, deci nu a fost nevoie să repetăm decât două ore. În schimb, eu sunt nevoită să-mi petrec restul zilei de duminică încercând să creez o coregrafie cu Louis și o alta cu Harry. Desigur, ei nu se obosesc să stea cu mine cât le creez, dar le voi arăta în curând.

Prima emisiune are loc marți, la ora 16, adică azi, în trei ore. Cu toții suntem deja îmbrăcați, gata de plecare, însă băieții mai au un lucru de făcut. Să facă un twitcam pentru ai anunța pe fani când începe emisiunea. De asemenea, atât ei, cât și eu am postat pe twitter despre asta.

Imediat ce ajungem la studio ne este prezentat platoul de filmare. Totul este atât de colorat și vesel. Într-o parte sunt așezate întâmplător cinci canapele, în cealaltă parte e un ecran mare cu logo-ul emisiunii, iar în mijloc e un spațiu mare, probabil locul unde vom dansa. Se pare că urmează să fie fani și aici deoarece câteva sute de scaune sunt puse în fața a tot ce se afla în cadrul camerelor de filmat.

- Bun, dacă sunteți deja acomodați, veniți la schimbat. Dansați prima oară, nu-i așa? Întreabă o femeie ce poartă o pereche de căști cu microfon atașat, pe cap și un dosar în mână.

- Da, sigur, imediat. Harry îi oferă unul din locurile personalizate lui Care, alături de Paul, iar noi restul mergem în cabină pentru a ne schimba. Se pare că nu mai avem timp să ne schimbăm pe rând, așadar vom folosi cabina toți odată. O mică problemă, eu sunt fată și doar Louis m-a văzut în lenjerie.

- Băieți? Eu ce fac? Nu mă pot schimba de față cu voi. Mă plâng, atrăgându-le atenția.

- Pe noi nu ne deranjează. Rânjește Niall. Îmi dau ochii peste cap și văd o cortină.

- Merg să mă schimb după aia. Îi anunț, apoi îmi iau hainele pe care aveam de gând să le port și mă îndrept într-acolo.

Vom dansa pe vechea lor melodie, Best Song Ever. Am decis că voi purta o pereche de pantaloni negrii, largi, o bustieră neagră, un maiou în modele africane, pe albastru și o pereche de teneși aurii. Când ies pentru a-mi retușa machiajul și a-mi rearanja părul, băieții sunt deja gata. Rapizi mai sunt când vine vorba de o emisiune, dar atunci când trebuie facă treabă toată lumea are câte o scuză pentru a mai întârzia.

Louis poartă o pereche de pantaloni negrii asemănători cu ai mei, doar că bărbătești, un maiou negru larg și niște teneși albi. Niall e îmbrăcat o pereche de pantaloni scurți largi, negrii cu alb, un maiou simplu alb și o pereche de tenși. Liam are o pereche de pantaloni comozi, albaștrii, un maiou alb și niște teneși gri, iar Harry o pereche de pantaloni de training și un tricou negru, asortați cu niște teneși negrii.

De îndată ce intrăm în direct, pot observa sutele de fane ce stau pe scaunele din platou și strigă în disperare numele trupei. Băieții intră veseli, salutându-le, iar apoi Louis mă cheamă și pe mine. Fanele încep să-mi exclame numele, iar zâmbetul meu se mărește considerabil. Cu toții stirgă să spun ceva, așa că:

- Să înceapă distracția!

*


Profa' de Dans Pentru One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum