51."Sfinte castravecior, ești roșie!"

7.5K 450 67
                                    

Alyssa POV

- Ce naiba aveți de gând? Strig, atunci când realizez că Niall și Caroline mă căraseră până în camera de oaspeți. M-au trântit în pat, eu încă învelită în cearceaful alb din dormitor și m-au înconjurat.

- În mai puțin de șase ore va începe nunta. Părinții noștrii și niște valeți pe care i-am angajat aranjează curtea pentru ceremonie, am plătit niște fotografi care se vor plimba cu noi azi prin tot orașul să facem poze pentru album, un cameraman care să vă filmeze nunta și un preot care va fi aici la ora unu după masa. Tortul va ajunge aici la ora doișpe, rochia e pe umerașul ăla de acolo, spune arătând către un umeraș învelit de o mantie neagră, agățat de ușa dulapului, iar noi doi avem doar cinci ore pentru a te pregăti pentru ceremonie. La ora două, după ceremonie, invitații vor rămâne aici cu ai noștrii iar noi restul, tinertul adică, vom merge pentru pozele din albume. Desigur, înainte să plecăm vom face și aici poze cu părinții și invitații, poze la tort și cu mașina pe care v-am închiriat-o. Angela va sosi aici pe la ora zece ca să ne ajute. A pierdut primul avion, dar nu e nici cea mai mică problemă.

Caroline a pus la punct toate detaliile pentru nunta mea, iar eu nu am știut nimic. Când a avut timp pentru toate astea?!

- Dar cine ne sunt nași? Întreb, observând că acest detaliu a fost omis.

- Eu și Angela. Răspunde Niall zâmbitor, făcându-mi cu ochiul.

- Bun, acum, hai la duș. Niall, mergi și fă rost de trei prosoape mari și pufoase, albe toate. Când te întorci le lași la ușa băii, bați și apoi mergi să faci rost de toate machiajele Alyssei. Trebuie să fie un dulap întreg. Le aduci pe toate!

- Da, să trăiți! Niall răspunde vesel, ducându-și o mână la tâmplă în stil militar.

Imediat iese din cameră și mă lasă singură cu Care.

- Ok, hai fată, la duș cu tine.

- Dar nu poți veni cu mine, Care!

- Ba bine că pot. Când eram însărcinată și Harry era plecat tu mă ajutai pe mine cu dușurile. Ei bine, cu toate că încă nu se vede deloc că ești gravidă, eu tot te voi ajuta cu dușul pentru că ești mireasa. E ca și cum ai avea o servitoare proprie pentru o zi. Plus de asta, trebuie să mă asigur că totul va ieși perfect.

- În regulă, în regulă. Mergi și pregătește baia. Îi spun chicotind.

Nu pot să cred că azi mă căsătoresc. Îmi crește inima doar când îmi aduc aminte că cel care mă iubește mi-a acceptat copilul. Putea fi genul de tip care dacă lasă pe cineva însărcinată, neagă că ar fi copilul lui și chestii de genul. Dar nu. El a fost mai mult decât entuziastmat că va avea un copil. Cred că eu am fost mai speriată ca el.

- Haide, Aly. Cada e gata.

Îmi las gândurile de o parte și intru în baie. Cada e plină cu spumă frumos mirositoare și niște petale de trandafiri plutesc deasupra. Chicotesc la străduința prietenei mele de a mă face să mă simt cât mai comfortabil și scap de lenjerie, intrând rapid în apa fierbinte.

- Bine, lasă-mă pe mine să îți spăl părul. Tu doar relaxează-te.

Aprob din cap și zâmbesc atunci când începe să-mi maseze părul cu șamponul cu miros de cireșe.

- Și, ești emoționată?

- Mai tare ca niciodată. Mărturisesc stânjenită.

- Nu trebuie să fi. Totul va ieși perfect. Doar m-am ocupat eu de toate. Râde ea, făcându-mă să mă alătur ei.

- Poate că așa va fi. Până la urmă nu are ce să meargă prost.

- Exact. Paparazzi nu au cum să intre din cauza bodyguarzilor, musafiri nepoftiți nici atât pentru că fără invitație nu ai cum să pătrunzi în curte. De asta se va ocupa tata.

- Cu Edy ce-ai făcut?

- E cu mama ta. Mi-a spus că va avea ea grijă de el. Am încredere în ea.

Zâmbesc și continui să mă relaxez. După ce termin baia, Caroline îmi șterge părul cu un prosop și apoi îl înfășoară cu un altul uscat, la fel și corpul meu. Între timp Niall a făcut rost de toate machiajele mele, așadar de îndată ce mi-am luat lenjeria de corp pe mine, apoi un halat, Care m-a pus pe un scaun în mijlocul camerei și a început să mă machieze.

Totul e impecabil. Rujul roșu pe care mi-l aplicase pe buze se asorta de minune cu buchetul de trandafiri sângerii pe care Niall tocmai l-a adus. Acum că machiajul e gata, urmează rochia și pantofii. De îndată ce au dat acea chestie neagră de deasupra ei am rămas nemișcată. E rochia visurilor mele. E perfectă! Este fără bretele, mulată până la jumătatea coapselor și apoi în cloș până jos. Are o trenă mică, iar partea taliei e ușor transparentă. Are o broderie cu flori albe și partea de pe sâni venea dreaptă, cu un mic decolteu rotunjit. Pantofii sunt albi, cu o baretă subțire și mici pietricele argintii pe toc. Sunt perfecți.

După ce m-am îmbrăcat cu rochia și după zeci de priviri mirate în oglindă, mă așez pentru ca Caroline să-mi facă părul. Îl am încă în prosop, dar probabil este deja uscat. De îndată ce mi-a luat prosopul din cap am auzit un țipăt din partea prietenei mele. Niall, care în acel moment bea un pahar cu apă, l-a scuipat pe tot pe jos.

- Ce e? Întreb speriată, văzând că cei doi mă privesc terifiați.

- Sfinte castravecior, ești roșie! Strigă Niall, arătând către mine.

- Ha? Întreb confuză.

- Ai părul roșu! Îmi explică din nou, printr-un alt țipăt.

Fug către oglindă și scot un țipăt care ar putea trezi și morții. La naiba, eu chiar am părul roșu!

*



Profa' de Dans Pentru One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum