Se pare că Louis a vrut să-mi lase o mică amintire de la chestia de mai devreme, un semn mare cât China pe gâtul meu. Vrea să se joace de-a seducția, ha? Atunci să-nceapă jocul! E timpul să-l facem pe Louis Tomlinson gelos.
Îmi iau pantalonii scurți pe mine, bustiera și hanoracul pe care cei doi mi le pregătiseră și le asortez niște șosete până la genunchi, plus o pereche de adidași. Îmi prind bretonul cu niște agrafe, tapându-l pentru a forma o buclă și restul părului mi-l prind într-o coadă de cal. Mă dau cu puțin rimel, un strugurel pentru a nu mi se crăpa buzele și puțin fard de obraji. Cobor în living după ce mai arunc o privire scurtă în oglindă, încercând din răsputeri să acopăr cumva semnul primit de la Louis. Nu găsesc pe nimeni însă, așa că îmi continui drumul către sala de repetiții. Băieții sunt toți aici, îmbrăcați sport, Louis și Harry fiind la bustul gol. Jocul geloziei a început oficial! Mă apropii de Harry și îi zâmbesc cât de provocator pot, lucru care îl face să se țină după mine imediat ce mă vede. Le fac semn să se alinieze în spatele meu și să încerce să repete coregrafia odată cu mine.
Se așează ascultători la locurile lor și odată ce am pornit melodia am început să strig tare numărătoarea pașilor, pentru a-i ajuta. După o ora de dans, am decis că n-ar strica o mică pauză pentru ei. Fără ezitare, au fugit cu toții către sticlele cu apă, savurând-o fiecare în propriul mod. Eu, profitând de momentul respectiv, mă prefac că îmi scapă brățara norocoasă de la mână, așa că mă aplec cu spatele către ei să o iau. Aud imediat cum cineva scuipă apă, iar când mă întorc îl observ pe Zayn cu fața și maiorul, iar în colțurile gurii lui Harry sunt câteva picături de apă ce urmează să cadă. Profit de acest lucru, așa că mă apropii de el și îmi odihnesc mâna pe pieptul său lucrat. Este receptiv, astfel prinzând-mă rapid de talie și lipindu-mă de el. Mă apropii de buzele lui, dar le ocolesc brusc, și ajungând la colțul gurii sale, ling încet picătura de apă ce avea să se scurgă.
Mă întorc rapid, gata de repetiții dar privirile celorlalți patru membrii din trupă au rămas blocate pe mine. Cea mai prețioasă este privirea lui Louis, de o gelozie imensă. Iar Niall, pentru un anumit motiv, este trist.
În urmă cu trei ore am terminat repetițiile, iar Louis n-a mai venit la mine. Un Louis gelos, bifat. Deodată în camera mea intră Liam, zâmbăreț ca de obicei. Mă ridic din pat, așezându-mă turcește. Vine lângă mine și mă privește cu mare atenție.
- Ce e? Ce-am mai făcut acum? Nu am mai bătut pe nimeni! Spun, ridicând mâinile în aer semn de predare.
- Nu-i vorba de asta. Voiam să te întreb ce a fost cu faza de la repetiții. Spune și chicotește.
- Păi, nimic. Încerc să evit subiectul.
- Știi, Louis a fost destul de nervos de atunci. Care-i treaba? Insistă.
- Păi, se pare că vrea să joace dur. Spun și îi arăt semnul de la el. Deci, și eu pot, doar că întâi vreau să-l fac puțin gelos. Chicotesc.
- Da, eu zic să ai grijă că și pe Niall l-ai cam supărat cu faza asta.
- Stai, ce? Ce legătură are Niall cu asta? Acum sunt și mai confuză.
- Bleago! Niall te place! Dar ești prea ocupată cu Louis pentru a realiza!
- S-serios? De c-când? Mă bâlbâi, simțind ceva ciudat în stomac.
- De când te-a văzut prima dată, la concurs! A fost dragoste la prima vedere, dar se pare că nu e reciproc. Spune și dă să plece.
- Nu spun că îl plac, dar îmi e simpatic. Chiar e de treabă și nu vreau să îl supăr. Spune-mi ce să fac! Tu îi cunoști pe amândoi.
- Nu știu ce să zic, Alyssa. Niall iartă, dar nu uită. Când ține cu adevărat la cineva, suferă foarte tare după acea persoană. Cât despre Louis, îi trece repede, dar nu suportă concurență la fete.
- Păi, și eu ce ar trebui să fac? Louis mai mult ca sigur mă vrea doar pentru sex. Spun repede și-mi plec capul.
- Nu știu, dar ai grijă! Cu astea fiind spuse, Liam pleacă din cameră lăsându-mă în cea mai mare dilemă.
Mai stau câteva minute bune la televizor, meditând la cele vorbite cu Liam, iar Niall intră pe ușă, zâmbitor ca de obicei. Se așează lângă mine și își pune mâna pe a mea.
- Vezi că diseară la ora nouă plecăm către o emisiune. Trebuie să le dai un mic interviu legat de cum e să fii profa noastră de dans.
- Bine. Îi zâmbesc.
Dă să plece, dar îl prind de mână și îl fac să se așeze din nou lângă mine, tot acest timp fără să pierd contactul vizual.
- Ce e? Întreabă, continuând să zâmbească.
- Ce simți tu defapt pentru mine, Niall?
- Păi, ești o fată de treabă și--
- Nu mă refeream la asta, și tu știi asta.
Îl văd plecându-și capul, mormăind ceva. Oftează și mă privește din nou atent în ochi, de data asta având o privire tristă, abătută. Fluturașii din stomacul meu n-au încetat să apară. Pentru prima oară, văd cine e Niall cu adevărat. Un tip sensibil, iubăreț, un irlandez al naibii de drăguț. Nu mă putut abține, așa că mă apropii de el și îl îmbrățișez. Pentru început a încercat să mă refuze, mormăind că nu trebuie să fac asta, dar a acceptat atunci când a văzut că nu renunț. Odată desprinși din îmbrățișare, fețele noastre se apropie din ce în ce mai tare, unindu-se într-un sărut.
*
CITEȘTI
Profa' de Dans Pentru One Direction
FanfictionVisul tinerei Alyssa este să ajungă cunoscută prin uimitorul ei talent: dansul. Cu mult curaj și ambiție, se înscrie la un concurs internațional unde premiul cel mare este job-ul de profesoară de dans a băieților din One Direction. Totul este perfec...