29."Vreau în jur de opt nepoți"

8.5K 572 52
                                    

Dimineața a venit repede, prinzându-mă în brațele protectoare ale lui Louis. Cu toate că nu aș fi vrut să părăsesc căldura brațelor lui am fost nevoită, imediat ce realizez că este aproape ora zece, iar plecarea noastră e la unșpe. M cobor din pat și încerc să-l trezesc pe Louis. Încerc, bine zis, pentru că nu reușesc nici măcar după jumătate de oră.Îl abandonez în pat și după ce îmbrac un halat pufos de baie, cobor în bucătărie unde îi găsesc și pe restul.

- Neața lume. Spun eu somnoroasă.

Parcă n-aș mai vrea să plec de aici, e așa de primitor și tatăl lui Louis e foarte de treabă. Păcat că mama lui e plecată și nu voi avea șansa să o cunosc și pe ea. Mi-ar fi plăcut să stau de vorbă și cu ea. Dar dacă nu m-ar fi plăcut? Dacă m-ar fi urât? Gândurile îmi sunt întrerupte de Caroline, care se pare că mă strigă de minute bune.

- Doamne, Alyssa, ce e cu tine? Visezi cu ochii deschiși?

- Nu, nu, doar mă gândeam la ceva. Mă apăr.

- Mă rog, Louis s-a trezit? Trebuie să plecăm.

Oftez și neg printr-o mișcare a capului, apoi îi asigur că în jumătate de oră vom fi amândoi gata. Urc înapoi în cameră și îl văd pe Louis tolănit în mijlocul patului. Îmi rotesc ochii și mă apropii de el. Îl mângâi ușor pe spate și-i șoptesc că trebuie să plecăm. Mormăie ceva în pernă și se foiește, dar nu se trezește. Mă urc pe spatele lui, având în vedere că stă pe burtă și mă aplec peste el. Îi aplic un sărut scurt pe omoplat și-i șoptesc:

- Azi îl vei cunoaște pe tata, în calitate de iubit al meu. Vrei să faci o impresie prostă întârziind?

Se ridică parcă controlat din pat și fuge la baie, împleticindu-se până acolo. Chicotesc scurt și mă îndrept către bagajul pregătit încă de aseară și scotocesc după o pereche de colanți negrii, o bluză deasupra buricului și o pereche de converși de aceeași culoare. Decid să fur unul din hanoracele lui Louis, și în sincron, sunt gata atunci când iese Louis din baie.

- Hei, ăla e al meu. Zice și se bosumflă.

- Acum e al meu. Îmbracă-te mai repede, domnule. Chicotește și îmi aplică un sărut scurt, apoi trage pe el un tricou și o pereche de blugi negrii, mulați.

Nu mai durează mult și coborâm, cu toate bagajele după noi, luându-ne la revedere de la tatăl lui Louis. La plecare nu m-a lăsat să îl îmbrățișez, ci m-a ridicat pe sus, rotindu-mă de câteva ori în aer, cuprinzându-mă apoi într-o îmbrățișare sufocantă.

- Gata, tată, o sufoci. Spune Louis și mă trage în brațele sale.

- Stai calm, nu ți-o fur, gelosule. Râde acesta, îmbrățișându-și fiul.

Louis pufăie apoi deschide ușa casei și se îndreaptă către taxi, nu înainte de a-i mai ura o dată tatălui său sărbători fericite. În următoarele ore nu s-a întâmplat nimic deosebit, doar glume de-ale băieților, grija excesivă a lui Harry pentru Care și somnul lui Louis în poala mea.

În aproximativ șase ore am ajuns la aeroportul din New York. De acolo nu am mai luat un taxi, ci o limuzină care ne-a condus până în fața casei alor mei, iar pe drum am aflat că toate astea au fost organizate de Louis. Se pare că el chiar vrea să facă o impresie bună. Tot drumul limuzina cea albă cu geamuri fumurii a fost înconjurată de mașini negre, pline cu paparazzi. Nici când am ajuns nu am scăpat de ei, erau chiar și pe peluza din fața casei. Reporterii ne înconjuraseră, dar la scurt timp au fost îndepărtați de niște polițiști. Au fost dați afară de pe proprietatea a lor mei și așa am putut lua bagajele în liniște. Chiar înainte să ciocănesc la ușă, mama ne deschide cu un zâmbet larg. Dau drumul bagajului și îmi eliberez mâna din strânsoarea ușoară a lui Louis, sărindu-i în brațe. Lacrimi de fericire îmi apar în colțurile ochilor, făcându-mă să o strâng pe mama și mai tare.

În hol, chiar în spatele mamei mele stă tata. Este sprijinit de un perete, cu brațele încrucișate la piept, zâmbindu-mi. Îi dau instant drumul mamei și sar la propriu în brațele tatei, așa cum făceam când eram mică și venea dintr-o excursie. Îi înconjor talia cu picioarele, aproape sugrumându-l atunci când mă agăț de gâtul lui, aplicându-i mici sărutări pe obraz. Îmi răspunde la îmbrățișare, dar mă dau repede jos pentru că nu sunt sigură cât mă mai poate ține. Abia atunci îmi amintesc de prietenii mei care încă stau în fața ușii de la intrare și privesc emoționați revederea noastră. Îi invit înăuntru și prima care are tupeul să intre e fost Caroline. o îmbrățișează pe mama, care o felicită imediat pentru sarcină, iar apoi pe tata, care face la fel. Următorul e Harry, care în tot acest timp a stat lipit ce prietena mea, urmat de Niall și Liam. Ultimul dintre toți e Louis, care nici de mână cu mine nu a avut tupeul să intre. Asta până când îl trag efectiv din prag și încui ușa.

Privește panicat prin toate părțile căutând o ieșire. Mama se apropie de noi și îi zâmbește lui Louis, acesta oferindu-i la schimb o față schimonosită.

- Nu te mâncăm, să știi. Fii bărbat. Îi spune mama, chicotind și prinzându-l într-o îmbrățișare.

În tot acest timp, Louis și tata își fac schimb de priviri. Louis este terifiat de faptul că tata stă chiar în fața lui. Chiar așa de frică îi e? Tata pășește către el și îi întinde mâna. Iubitul meu dă mâna cu el, iar tata zâmbește amuzat de tremuratul lui care se observa de la o poștă.

- Bine ai venit, fiule. Sper că nu ai de gând să îmi rănești fiica pentru că voi avea grijă să te castrez în următoarea secundă. Și ține minte, vreau în jur de opt nepoți.

La replica tatei cu nepoții mă înnec cu propria salivă și mă uit la el cu uimire. Câți?! Louis îl privește cu ochii cât cepele, dar apoi rânjetul specific îi apare pe față. Se pare că s-a acomodat deja.

- Iubito, diseară avem treabă. Doar nu vrei să-mi dezamăgesc socrul.

Mă uit la el uimită. Cum poate să se alieze cu tata împotriva mea? Gata, o săptămână fără sex.

*




Profa' de Dans Pentru One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum