55."Am poftă de frișcă și căpșuni."

5.6K 447 137
                                    

După 8 luni , Louis POV

Visul minunat în care Alyssa nu e însărcinată mi-a fost întrerupt atunci când am simțit niște împungături în coaste. Mormăi obosit și mă întorc către soția mea, încercând să disting câte ceva prin întuneric. Casc și întreb somnoros ce dorește.

- Am poftă de frișcă și căpșuni. Spune blând și pot jura că a început să clipească des.

- Acum două ore am fost și ți-am luat kiwi pentru că aveai poftă de o salată de fructe. Aveai căpșuni și frișcă în frigider. Ce ai făcut cu ele? Mă trântesc epuizat pe pernă și îmi pun mâinile pe față.

- Le-am terminat odată cu salata. Vocea cu care a spus propoziția asta a fost precum un miorlăit de pisică. Mă ridic din pat și-mi îmbrac blugii, un pullover și îmi iau geaca groasă pe mine. Este iarnă, mai este doar o săptămână și voi face douăzeci și cinci de ani. Sunt un moș de acum. Glumesc, eu și la șaizeci de ani voi fi cot la cot cu nepoții mei. Asta dacă voi avea o fată.

O, Doamne, nu vreau o fată! Deja îmi imaginez perioada pubertății, menstruația și tampoanele, coșurile și fițele de adolescent. Ajută-mă Cristoșelule să am băiat. Dacă aude Alyssa ce gândesc mă aruncă de la etaj.

- Te-am auzit, idiotule!

- C-cum ai auzit asta? Poți citi gânduri cumva? Când ești însărcinată ai super puteri? De ce le-ai ținut ascunse de mine femeie?! Aprind becul și sar înapoi în pat, apucând-o de umeri și scuturând-o.

- Gândeai cu voce tare! Cretin ce ești. Dacă va fi fată mă jur că mă voi asigura să fim pe stop una după alta. Să n-ai parte de liniște! Acum mergi și cumpără căpșuni și frișcă până nu mă ridic la tine.

- Gata, iubito. Sunt deja pe drum. Strig și ies rapid din cameră, coborând scările și mai apoi urcând în mașină.

Drumul la magazinul non-stop din apropiere nu a fost lung, iar când m-a văzut intrând din nou, vânzătorul bătrân doar a râs și m-a întrebat ce mai cumpăr de data asta.

- O caserolă cu căpșuni proaspete și un tub cu frișcă.

- Doamne, femeile astea chiar au pofte când sunt însărcinate, așa-i fiule? Întreabă râzând.

- Nici nu aveți idee. Oftez, sprijinindu-mă în cot pe tejghea. Sunt frânt. De când a intrat în ultimul trimestru de sarcină mă trimite în fiecare noapte la o plimbare pentru că are tot felul de pofte. E patru dimineața, acum două ore am fost aici pentru a cumpăra kiwi, iar acum m-am întors pentru căpșuni. Doamne, dă să nască copilul ăla mai repede că mă disperă.

- Ba da, fiule, știu cel mai bine. Am avut opt copii. Când am auzit spusele bătrânului m-am înecat cu propria salivă. Opt, hă?

- Opt copii? Repet blocat.

- Două perechi de gemeni, una de tripleți și un băiețel. Cel mai mic.

- Fără supărare, dar când ați avut timp? Și cum ați putut alături de soție să creșteți atâția? Întreb încă șocat.

- Ei bine, fiule, nu toți suntem celebrii în lumea asta. Trebuie să ne adaptăm.

- Ăm... Replica bărbatului m-a pus pe gânduri destul de mult, însă a continuat.

- Totuși, cu toții au ajuns bine. Doi dintre ei sunt doctori în New York, alți trei sunt avocați, unul este veterinar, altul prezentator de știri și cel mai mic, ei bine, cântă într-un bar din New Orleans. Dar afurisitul câștigă la fel de bine precum un avocat. Încă nu știu cum reușește.

- Drăguț. Mormăi, mai obosit ca niciodată.

- Uite, aici sunt căpșunile și aici e frișca. Face treizeci de dolari.

- Mersi. La revedere, domnule.

- Cu siguranță ne vom revedea mâine seară tinere. Râde acesta, făcându-mă și pe mine să chicotesc.

Când mă întorc acasă intru direct în bucătărie și îi pregătesc desertul perfect Alyssei din cele cumpărate, apoi de îndată ce îmi las geaca în cuier urc în dormitor pentru a i-l oferi. Aprind lumina și îmi văd scumpa soție, în mijlocul patului, sforăind de zor. Pentru numele lui Dumnezeu, de când sforăie așa?! E mai rău decât un urs constipat de la prea multe mure. Merg în liniște și așez desertul pe pat, apoi o scutur ușor pentru a o trezi. De îndată ce deschide ochii afișez un zâmbet și-i vorbesc.

- Iubito, ți-am adus desertul mult dorit.

- Idiotule! Ce ți-a luat atâta ca să cumperi niște amărâte de căpșuni?

- Păi, eu--

- Te-ai dat la vânzătoare, așa-i?

- Eu nu--

- Pfoai, acum vrei să spui că nu ți-a făcut și un oral doar pentru că eu nu pot.

- Aly eu doar--

- Nu pot să cred! Eu aștept un copil, copilul tău, iar tu primești oral de la orice târfă îți iese în cale!

- La magazin era un vânzător. Și are peste 60 de ani, pentru numele celui sfânt.

Își pleacă capul și stă să se gândească o clipă, apoi când nu mă aștept ia desertul și mi-l aruncă în față.

- Deci acum ești și gay?

Doamne, fă copilul ăsta să iasă mai repede că voi muri de draci.

*



Profa' de Dans Pentru One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum