Alyssa POV
Imediat ce ajung înapoi acasă îmi aplic încă un strat de fixativ în cocul perfect aranjat doar pentru a fi sigură că va rezista. Desigur, băieții încă sunt în casă și nu pare că urmează să plece. Le spun întâi cu frumosul că trebuie să pregătesc mireasa, să mă pregătesc pe mine și să plecăm de acasă în trei ore. Și e destul de puțin timp. Dar nu pare că se grăbesc, așa că am țip la ei și arunc cu un pantof de-al lui Care după ei. Îl nimeresc pe Niall în fund chiar cu tocul cui, nu va putea să stea jos o vreme, dar măcar au ieșit.
Mă întorc rapid la Caroline care abia a ieșit de la duș, și înainte de a intra și eu m-am asigurat că se va unge cu uleiuri de piele speciale pentru a-i face pielea cât mai catifelată. Pe Edy l-a luat mama lui Harry cu puțin înainte de a începe cu pregătirile, a spus că se descurcă ea. Astfel, când am ieșit de la duș, m-am pregătit rapid. Mi-am îmbrăcat rochia pregătită și m-am machiat.
Rochia e de culoare neagră, din dantelă, cu umerii goi și mânecă trei sferturi, decolteul e în formă de inimă și puțin mai jos de sâni vine o curea neagră lucioasă. În față vine destul de scurtă, cu două palme mai sus de genunchi, iar în spate trena din dantelă pură de întinde încă câțiva centimetri pe sol. Machiajul e compus dintr-un fard negru de pleoape, rimel de volum și un ruj roșu aprins. Totul se potrivește perfect, mai ales pantofii și geanta tip plic de culoare roșie care sar în evidență, precum buzele.
Ocupându-mă de Care, o machiez cu un fard de pleoape argintiu, rimel negru pentru volum și rujul în nuanță nude. Părul i-l lăsat liber, oferindu-i buclele perfecte, iar deasupra o mică coroniță din diamante albe care să susțină voalul scurt până la umeri. Rochia de un alb strălucitor îi vine ca turnată. Mânecile lungi din dantelă albă îi fac mâinile să pară ca de porțelan, iar decolteul nu este deloc vizibil datorită spatelui decupat până aproape de șolduri. De aici pornesc valuri în tip cloș, întinzându-se până la câțiva centimetrii pe sol. Odată încălțată cu pantofii, Care arată senzațional. Nu mi-am imaginat-o niciodată într-o rochie de mireasă, dar acum că o văd așa arată superb. Harry mai mult ca sigur va leșina.
De îndată ce suntem gata amândouă, Liam și Louis au venit cu o limuzină să ne ia. Mergem la reședința Styles, unde ne întâlnim cu mama și mama lui Harry. Edy este în brațele bunicii lui, așa că după ce am asigurat-o pe Care că va fi bine, urcăm sus pentru că nimeni nu trebuie să vadă mireasa. Privind pe geam, pot observa cum ajung invitații, așa că plec jos în căutarea micuțelor care trebuie să împartă trandafirii înaintea miresei.
Le găsesc la scurt timp, așa că totul este pregătit. Liam are să ducă inelele, iar eu și Louis trebuia să fim deja acolo. Mă întorc la Caroline pentru a-i aranja din nou părul și chiar atunci mă sună Louis.
- Da?
- Alyssa, totul e pregătit. Haide, părintele este gata și toți invitații sunt la locurile lor. Trebuie să intrăm noi.
- Bine, cobor acum, așteaptă-mă la ieșirea din spate.
Închid apelul și bag telefonul în poșetă. Mă aranjez încă puțin în oglindă și apoi toată atenția îmi este îndreptată către Caroline. E superbă.
- Care, eu trebuie să cobor. Va veni tata să te conducă, bine? Ea doar aprobă cu e expresie tristă. Mai mult ca sigur se gândește la părinții ei. O sărut pe obraz și ies.
Caroline POV
Îmi privesc cu atenție reflexia în oglindă și zâmbesc melancolică. Căsătorită la douăzeci și unu de ani. Pare cam ciudat, dar e frumos. Harry este și mereu va fi sufletul meu pereche, mereu îl voi iubi din toată inima. Edy. Micuțul ăsta e superb. Nu pot să cred că e al meu. Pletele acelea bălane pe care le are sunt cam singura dovadă că îmi aparține. Seamănă la perfecție cu Harry. Ochii de smarald îi sunt atât de puri, iar cârlionții îi vor reprezenta clar șarmul pe care îl va avea.
CITEȘTI
Profa' de Dans Pentru One Direction
FanfictionVisul tinerei Alyssa este să ajungă cunoscută prin uimitorul ei talent: dansul. Cu mult curaj și ambiție, se înscrie la un concurs internațional unde premiul cel mare este job-ul de profesoară de dans a băieților din One Direction. Totul este perfec...