Alyssa POV
După ce terminăm micul dejun ne împrăştiem fiecare în camere. Azi voi face două ore de antrenament cu toată trupa, iar după voi rămâne cu Liam pentru o coregrafie în doi. Aşadar, ajung în cameră şi mă schimb într-o bustieră sportivă de la Nike, o pereche de pantaloni de training şi o pereche de teneşi. Îmi prind părul într-un coc dezordonat şi apoi cobor direct la sală, conştientizând că sunt prima. Profit de ocazie şi fac câteva întinderi, genoflexiuni sau aplecări. Deodată mă trezesc cu o palmă la fund, iar când mă întorc îl găsesc pe Louis rânjind.
- Louis! Țip, dându-i un pumn în umăr.
- Aşa mă cheamă. Chicoteşte el.
- Știi ce? Fără perversități în timpul orelor de dans!
- Ce? Dar eşti iubita mea! Se plânge precum un copil mic, dând din picioare.
- Ei bine, atunci pe timpul orelor voi fi doar profa ta de dans.
- Atunci norocul meu că voi fi favoritul profei. Rânjeşte din nou, iar eu dau ochii peste cap.
La scurt timp, plin de tachinări, vin şi restul băieților gata de repetiții. Repetăm de câteva ori coregrafia pe care, de asemenea, o făcusem şi pe scenă, iar apoi le dau liber. Văzându-l pe Louis venind către mine realizez că nu va fi aşa uşor să îl conving să rămân singură cu Liam.
- Hai, Alyssa, nu vii? Mă întreabă în timp ce mă apucă de talie şi mă lipeşte de el.
- Louis, ştii că te iubesc, nu? Mă alint pe lângă el, desenând modele diferite pe pieptul lui bine lucrat.
- Ce vrei, Alyssa? Îşi mijeşte ochii la mine.
- Nimic. De ce crezi că--
- Jur că dacă nu-mi spui voi sta lipit de tine pentru tot restul vieții tale.
- Vreau să fac o coregrafie cu Liam, i-am promis de la concert şi trebuie să mai stau aici cam două sau trei ore. Te iubesc. Pa! Spun totul atât de rapid, totul în timp ce îl duc înspre uşa şi i-o închid în față.
- Să ştii că bustiera nu se pune ca sutien aşa că dacă aş fi în locul tău m-aş pregăti pentru diseară. Îl aud țipând de pe hol.
Oftez zgomotos şi apoi mă întorc către Liam, care în momentul de față încearcă din greu să-şi abțină râsul. Îmi rotesc ochii, apoi mă aşez la birou pentru a căuta o melodie hip hop. Mi se alătură, de această dată fiind mai serios. Găsim imediat o melodie potrivită: GDFR - Flo rida. Începem imediat să potrivim mişcări, realizând în două ore prima parte a coregrafiei. Când urcăm sus, peretele din sticlă care dă către curtea din față ne descoperă o mare de reporteri şi forografi, care mai de care cu camere sau microfoane. Atunci când ne observă pe mine şi pe Liam zici că tocmai am declanșat o bombă cu ceas. Mai că spărgeau sticla doar pentru a ne lua un interviu. Abia atunci îmi amintesc că eu sunt doar într-o amărâtă de bustieră. Liam, atent la detalii ca de obicei, mi-a oferit hanoracul lui. Am rămas mută în schimb atunci când observ zeci de fani în mijlocul străzii, ținând în mâini diferite pancarde cu numele trupei, numele meu şi multe poze cu mine şi Louis sărutându-ne.
Văzându-mi şocul, Liam mă împinge gentil în casă, unde Louis rânjește, iar Harry şi Niall mâncau. Cum pot sta aşa de liniştiți când afară e al treilea război mondial?
- Louis? Voi ați văzut ce e afară?
- Hm? A, da. Aşteaptă un interviu de la noi doi. Rânjeşte din nou.
- Dar nu pot face asta. Mormăi mai mult pentru mine, însă cum Liam este lângă mine m-a auzit.
- Haide, Alyssa, nu trebuie decât să răspunzi la câteva întrebări. Mă ia în brațe și mă mângâie pe braț sub privirile arzătoare și ucigașe ale lui Louis.
- Louis, termină! Liam îți e prieten și ca un frate pentru mine. Nu te mai uita așa! Îl cert, iar el se strâmbă la mine.
- Hai, avem de dat niște răspunsuri. Mormăie și mă trage către ușa de la intrare.
- Stai, trebuie să mă schimb. Tu te uiți cum sunt îmbrăcată? El doar îmi aruncă o privire apoi se încruntă. Ce e?
- Al cui e hanoracul?
- Al lui Liam. Mi l-a dat ca să mă acopăr când am ieșit din sală.
- Trec peste doar pentru că știu că mă iubești. Acum hai, nu mai e timp de schimbat. Ieși așa. Nu apuc să mă împotrivesc că deja sunt afară, în marea de jurnaliști și fotografi.
Blițurile mă orbesc, deja făcându-mă să văd luminițe verzi prin jur. Simt cum o mână puternică mă lipește de un corp solid și realizez imediat că e Louis. Clipesc des pentru a-mi face privirea să revină la normal și într-un final reușesc să privesc în jur. Câteva micofoane erau îndreptate către mine, camere la fel și mulți fani deja îmi zbierau numele.
- Cum e să fi în centrul atenției? Întreabă una din reportere.
- Ei bine, obositor. Nu m-am acomodat așa repede cu toate astea. Spun și rotesc ochii peste peisajul dubios.
- De cât timp sunteți împreună? Se aude o altă voce.
- Flacăra dintre noi a existat încă de la concurs, dar abia acum câteva zile am oficializat relația. Răspunde Louis, zâmbind la camera din fața lui.
- Vei merge și tu în turneu cu băieții? Întrebarea asta m-a cam blocat. Ce turneu? Eu de ce nu știu de asta?
- Asta se va afla cât de curând. Și cu astea fiind spuse, Louis intră în casă.
Nu îi spun nimic, ci doar îi înapoiez hanoracul lui Liam apoi urc sus. Mă schimb într-o pereche de colanți și un pullover turquoise, o pereche de papuci de casă și îmi desprind părul, lăsându-l să cadă peste umeri. Nici nu am de gând să-l întreb, să-mi spună el. Până atunci, nu are ce discuta cu mine.
*
CITEȘTI
Profa' de Dans Pentru One Direction
FanfictionVisul tinerei Alyssa este să ajungă cunoscută prin uimitorul ei talent: dansul. Cu mult curaj și ambiție, se înscrie la un concurs internațional unde premiul cel mare este job-ul de profesoară de dans a băieților din One Direction. Totul este perfec...