33."Cele patru girafe sunt la ușă, nu pot intra fiindcă ai lăsat cheia în ușă."

7.9K 524 43
                                    

A trecut o săptămână de la sărbătorile de iarnă petrecute cu gașca la casa alor mei, iar acum suntem din nou acasă, respectându-ne rutina zilnică. Trezitul târziu și petrecutul seară de seară. Legat de părinții Carolinei, ei bine, nici că au vrut să mai vorbească cu ea. A fost un adevărat șoc pentru ei să afle că unica lor fată a rămas însărcinată cu Harry Styles, și ca și cum n-ar fi fost îndeajuns, nu e nici măcar logodită cu acesta. Nu au mai dat niciun semn de viață de când au plecat cu două zile înainte de Crăciun, dar nici Care nu a încercat să dea de ei.

Azi dimineață Greg i-a anunțat pe băieți că are să le dea niște vești fantastice, dar nu le-a oferit niciun indiciu legat de ele. Doar i-a anunțat să se prezinte la firmă pentru a discuta acolo. Plecarea lor va avea loc peste două ore, deci eu trebuie să mă ocup de ținutele lor și desigur, să mă asigur că vor avea un prânz pe săturate. Spun plecarea lor pentru că nici eu, nici Caroline nu vom veni. Care nu vine din cauza sarcinii. Este destul de tânără pentru a fii însărcinată, deci nu are voie de mult efort pentru că poate afecta bebelușul. Iar eu, ei bine, bonă pentru gravidă scrie pe mine. Trebuie să mă îngrijesc de buna mea prietenă, să mă asigur că nu îi lipsește nimic.

În timp ce pregătesc faimoasa mea omletă cu șuncă, băieții și Care se așează la masă. Louis mă ajută cu tacâmurile, iar Liam strânge lucrurile pe care le folosisem și le așează la locul lor. Îl văd pe Niall apropiindu-se de farfuria în care tocmai pusesem niște mâncare și când îl văd întinzând mâna, îl plesnesc și mă încrunt la el. După ce terminăm masa, Liam și Niall rămân pentru a mă ajuta să strâng, iar Harry o ajută pe Caroline să urce înapoi în camera lor. Louis s-a dus, ca de obicei, să se aranjeze pentru plecare. Băiatul ăsta e mai rău decât o divă la o prezentare de modă în Miami.

- Succes băieți! Sunați-mă când sunteți gata. Strig după ei atunci când pleacă.

Dau să închid ușa, dar Louis strigă după mine, făcându-mă să renunț. Îl privesc cum vine la mine și pare alarmat. Poate a uitat ceva, telefonul, cheile? Odată ce ajunge în fața mea îmi cuprinde obrajii cu mâinile și mă sărută scurt. Imediat ce ne despărțim din sărut îl văd cum rânjește, iar tot ce fac este să-mi rotesc ochii. Băiatul ăsta e imposibil.

Închid ușa și răsucesc cheia o dată pentru a mă asigura că nu poate intra nimeni, apoi urc în camera lui Care și a lui Harry pentru a mă asigura că prietena mea nu are nevoie de nimic. Odată ce intru o văd în lenjerie, chinuindu-se să ia un halat din partea de sus a dulapului.

- Doamne, Care, nu mai sta așa dezbrăcată! Poți răci! Merg la geamul între-deschis și îl trântesc pentru a îl închide, apoi mă întorc nervoasă la ea. Ea își ridică mâinile în semn de predare, apoi mă roagă din priviri să-i dau halatul. Mă duc la dulap și mă ridic pe vârfuri în speranța că voi ajunge, dar tot cu ajutorul scaunului ajung.

- Alyssa, știu că nu e normal ce-ți cer, dar Harry nu e aici și eu aș cam vrea să fac un duș. Mă poți ajuta, te rog?

Aprob cu un zâmbet micuț pe față și îi înmânez halatul, alături de un prosop și lenjerie nouă. Merg la baia din camera lor și pregătesc cada, asigurându-mă că e plină cu spumă, apoi o ajut pe Care să intre. O spăl pe spate, iar cât ea face restul eu îi pregătesc schimburile. Cele mai pufoase și groase pijamale zac pe capacul de toaletă în timp ce îmi ajut prietena să iasă din cadă și să se usuce.



Simt cum cad de la o înălțime foarte mare, așa că deschid ochii panicată și simt o durere în umărul drept. Privesc confuză în jurul meu și văd patul în fața mea. Aparent tocmai ce am căzut din pat. Mă ridic și îmi frec mîna pe care am căzut, și o văd pe Care râzând în hohote.

- Tocmai m-ai împins din pat?

- Nu. Spune prelungind u-ul, vrând să pară inocentă.

- Care, dă-mi un motiv pentru care să nu te țin nemâncată fiindcă ai făcut asta. O privesc încruntată, iar pentru o secundă chiar cred că mă ia în serios, dar izbucnește din nou într-un râs colorat.

- Păi, cele patru girafe sunt la ușă și nu pot intra fiindcă ai lăsat cheia în ușă.

Îmi rotesc ochii și părăsesc camera, îndreptându-mă către ușa de la intrare. Când o descui observ că afară e întuneric. Cât am dormit, mai exact? Nici nu-mi dau seama când băieții mă salută și trec pe lângă mine, iar Louis mă îmbrățișează și mă sărută.

- Și, cum a fost la ședință? Îl întreb, așezându-mi mâna pe pieptul lui.

- Ți-aș spune chiar acum, dar sunt înfometat și super obosit.

- Of, iubitule, ce zici, comandăm o pizza și apoi mergem la culcare? Îl întreb, iar ochii lui prind din nou acea strălucire nebună și mă fixează cu privirea.

- Vrei să--

- Nu, Louis, nu în seara asta. Și eu sunt puțin obosită.

- O spui fiindcă n-ai chef, nu-i așa? Ridică din sprânceană, iar eu chicotesc.

- Poate. Voi suna la pizza. Fug de lângă el, dar nu scap de obișnuita palmă peste fund. Îmi rotesc ochii din nou și sun pentru pizza.

Două ore mai târziu eu și Louis tocmai ieșisem de la duș, și da, se pare că afurisitul ăsta știe cum să fure de la tine câte o partidă. Nenorocitul a intrat peste mine în duș și nici că s-a lăsat până nu a terminat. Mă schimb într-un tricou de-al lui și ne așezăm împreună în pat, eu având capul rezemat pe pieptul lui, iar mâna lui dreaptă odihnindu-se pe spatele meu.

- Deci? Care erau veștile bune?

Rânjește și mă privește pe sub gene.

- Acum sunt prea obosit să-ți spun, discutăm mâine, dar momentan pot spune că te implică mai mult decât ai crede.

*


Profa' de Dans Pentru One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum