54."Mă jur pe Harry că te dau la crocodili!"

5.3K 429 54
                                    

Caroline POV

- Liam, ia-l pe Niall și țineți-l pe Louis cât mai ocupat, apoi peste douăzeci de minute anunțați că s-a furat mireasa.

- Dar nu la propriu, știi tu tradiția. Mă întrerupe Harry, spunând ceva mai mult decât evident.

- Taci, Harry, sau Edy nu va mai avea nicio soră! Îl văd imitând tragerea unui fermoar la gură, apoi mă lasă să continui.

- Dar nu știu ce-i va cere Niall să facă, plus că-mi trebuie pantoful ei!

- Oh, Doamne, am uitat complet! Liam, nu-l lăsa pe Louis să se gândească la Alyssa! Eu și Harry pornim în căutarea idiotului de Jay.

Liam coboară din mașină și Harry accelerează de îndată. Mă anunță că dacă-l pot suna pe Jay și acesta îmi va răspunde, în câteva secunde va face rost de locația lui cu ajutorul unei aplicații de IPod. Sper că nu este o făcătură. Trebuie să o aducem pe Alyssa înapoi cât mai curând. Când sunetul care mă anunță că sună s-a încheiat și vocea lui Jay a răsunat în difuzor, am izbucnit.

- Idiotule! Cum poți avea tupeul de a o lua pe Alyssa de la propria nuntă? Unde ai dus-o, nemernicule? La abator? La Disney Land? Fii sigur că dacă nu îmi vei spune, te voi găsi până la urmă și-

- Suntem la Continental, restaurantul de la capătul orașului. E cu Brad. Vorbesc. Spune fraza peste mine și pe moment nu mi-am dat seama.

- Și te voi tăia bucăți, apoi te voi da la crocodilii din... Stai, ce?

- Brad a vrut să o vadă. I-a promis că nu o va abandona așa de ușor, iar ea a acceptat o discuție.

- Să nu cumva să-ți treacă prin căpșorul ăla mare și gol să pleci de acolo cu tot cu fundul ăla atrăgător că mă jur pe Harry că te dau la crocodili!

- Ce?!

Îi închid în nas și îi spun lui Harry adresa restaurantului. Alyssa ar face bine să vină mai repede pentru că nu știu cât de mult vor reuși Niall și Liam să-l țină departe pe Louis.

- Tocmai i-ai zis lui Jay că are un fund atrăgător? Întreabă Harry revoltat. Al meu e mai frumos, plus de asta îl vezi în fiecare seară.

- El e dansator, normal că are fundul mai frumos ca al tău, Harry.

Se bosumflă, dar continuă să conducă până la locul dorit și în momentul în care oprește mașina sar de pe locul din dreapta și dau buzna înăuntru. Alyssa, Brad și Jay sunt la o masă din apropierea intrării, deci am ajuns destul de rapid la ei.

- Gata Alyssa, gata cu șarada asta. De ce ai venit cu el?

- Păi nu el e cel care trebuia să fure mireasa? Întreabă confuză, privindu-mă.

- Nu, el te-a adus aici doar ca să îl ajute pe Brad să vă împăcați! Cât de toantă poți fi?

- Nu-s toantă, doar că am băut cam mult lichior de ciocolată. Părea puțin amețită, așa că îi ofer două palme zdravene și apoi o târăsc către mașină.

- Iar voi doi, dacă vă mai apropiați de ea la mai puțin de doi metrii veți rămâne fără ouă! Înțeles? Strig din mers.

- Dar eu stau lângă ea la emisiune.

- Taci sau te bat, Jay. Nu mă pune la încercare!

Niall POV

Nu știu cât mai putem să-l ținem ocupat pe Louis, e al naibii de obsedat după Alyssa. L-am pus să facă poze cu fiecare invitat în parte, l-am alergat prin toată clădirea păcălindu-l că mi-am pierdut telefonul și apoi Liam l-a plimbat prin parcare pentru că nu găsea ceva și îl păcălise că era în mașină. Da, nu era nimic acolo. Acum, exact când să întrebe de Alyssa, Caroline îmi trimite un mesaj cum că sunt în parcarea subterană cu toții. Rânjesc și îl anunț pe Liam, care a dat vestea tuturor.

- Bun, Louis, dacă îți vrei mireasa înapoi eu vreau o pungă de pufuleți. Spune Liam, chicotind, dar exprimându-și dorința într-un mod foarte serios.

- Iar eu vreau să faci cu noi doi un duet pe You and I. Vine și Harry acum. Râd, și chiar atunci apare Harry.

Începem să cântăm. Lumea se adună în jurul scenei mici de acolo și ne filmează din toate părțile, iar între timp, prin mulțime, apare și Alyssa. Zâmbește, iar când o vede, Louis coboară la ea și îi prinde mâna, mângâindu-i inelul. Ultima parte o cântă în fața ei:

Cause you an I...

We dont wanna be like them

We can make it till the end

Nothing can come between

You and I

Not even the Gods above can separate the two of us

No nothing can come between you and I

Oh, you and I

*

Profa' de Dans Pentru One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum