Mai avem încă zece minute și trebuie să intrăm în direct. Suntem invitații lui Ellen, iar când spun noi, spun toți. De la băieți la noi, soțiile lor, până la Mary și copii. A vrut să ne anunțe ceva important și a spus că vrea să fim cu toții. I-am aranjat pe cei mici, i-am îmbrăcat la modă, conform spuselor Carolinei și am avut grijă să nu facă vreo prostie prin culise. Am așteptat să fim chemați în platou și apoi am intrat cu toții veseli în marea de aplauze ale spectatorilor.
- Mamma mia, dar nici nu sunteți mulți. Râde Ellen, venind către noi cu brațele deschise. Mă bucur că ați venit. Începe să ne îmbrățișeze pe toți. Dintre toate prezentatoarele la care am fost în ultimii trei ani de când i-am cunoscut pe băieți, ea e cea mai super și de treabă.
- Și noi ne bucurăm să te vedem, Ellen. Spune Liam atunci când o îmbrățișează.
- Ce bine că am adus două canapele în platou. Câți sunteți, zece?
- Treisprezece. Răspunde Harry râzând.
- Uau, chiar că sunteți mulți. Vai, și micuții ăștia sunt pur și simplu adorabili. Se îndreaptă către cei patru micuți și le zâmbește.
- Mami, de ce sunt doi de Niall? O întreabă Edy pe Caroline.
Cu toții începem să râdem. Pentru a nu știu câta oară, Niall și Ellen sunt puși ca fiind gemeni.
- Eu sunt Ellen, micuțule. Tu trebuie să fii Edy, așa-i?
Edy se rușinează și își pleacă capul, amuzându-ne pe toți.
- Haide, bărbatule. Nu te mai rușina. Ce o să faci cu fetele? Spune Harry luându-l în brațe.
- În regulă, haideți să ne așezăm. Sper că încăpeți cu toții. Pe copii îi puteți lăsa liberi prin platou, nu cred că vor face nimic rău.
- Așa am crezut și noi când i-am adus acasă. Murmur fără să fiu auzită, amintindu-mi de faza din bucătărie de prima oară când i-am adus în casa din Londra.
Ne organizăm pe cupluri, desigur. Pe o canapea ne așezăm eu și Louis, alături de Liam și Sophia, iar pe cealaltă sunt Mary, Harry și Caroline și Niall și Angela. Copiii nu au vrut să stea la noi în brațe, așa că i-am lăsat liberi pe lângă cameramani.
- Deci, hai să începem cu primul cuplu, și anume Liam și Sophia.
- Sigur. Răspunde Liam zâmbitor.
- Deci, cu toții ne amintim uimitoarea voastră nuntă de acum cinci luni. Întrebarea este, aceea este o burtică de la prea mult fast-food sau cineva urmează să apară printre noi, Sophia? Ea chicotește și își așează mâna pe burtică.
- Da, Ellen, am și radiografia, este un băiețel.
- Vai, și v-ați gândit la vreun nume?
- Nu încă, răspunde Liam. Dar probabil nebunii de lângă noi vor găsi unul mai potrivit de îndată ce îl văd. Eu și Louis chicotim.
- Sigur e doar unul? Să nu cumva să se întâmple ca la un alt cuplu cunoscut nouă și să fie gemeni.
- Hei.
- Louis, dacă tot ai vorbit, hai să trecem la voi. Cum mai e cu micuții ăștia? Cât au?
- Au un an și două luni și sunt o adevărată provocare. Încep eu, amintindu-mi de momentul cu bucătăria. Dacă îi seamănă întru totul lui Louis atunci trebuie să ne așteptăm la o mulțime de ore de stat după ședințele cu părinții.
- Bine punctat, scumpo. Louis îmi sărută tâmpla și își pune mâna în jurul meu.
- Bine, vreau acum să trecem la Niall și Angela înainte ca blondul ăsta să-mi mănânce toate aperitivele din seara asta. Mai sunt încă trei invitați după tine, nesătulule!
- Sunt în creștere, am voie să mănânc. Se apără irlandezul.
Cu toții ne rotim ochii la comportamentul copilăresc al său.
- Angela. A trecut ceva și de la nunta voastră. Voi nimic? Nici măcar unul?
- Încă lucrăm la asta. Mormăie Niall cu gura plină de mâncare. Iubito, iar avem treabă la noapte.
Angela își cuprinde fața în mâini și se lasă pe genunchi, râzând. O, Doamne. Nu știu cum rezistă cu unul ca Niall lângă ea.
- Caroline, Harry, voi? Sunteți cam tăcuți azi.
- Eu una sunt cu ochii pe Edy. Îi cam place să o enerveze pe Nina și mi-e să nu-i face vreo ceva acum.
- O, se pare că cineva se place pe aici.
- Gagicarul meu le prinde pe toate. Râde mândru Harry, prinvindu-și copilul vesel.
- Bine, bine, hai acum să trecem la cea cu care mi-am dorit de când ați venit aici să vorbesc. Mary, așa-i?
- Da. Mă bucur să fiu aici, doamnă Ellen.
- O, te rog. Spune-mi Ellen. Lăsăm formalitățile, aici toată lumea trebuie să se simtă ca acasă.
- În regulă, în regulă.
- Bun, Mary, ne poți spune cum e să lucrezi pentru niște nebuni ca ăștia?
- Hei! Strigăm toți în cor, inclusiv cei mici care umblau pe undeva pe lângă cameramani.
- Tăceți voi acolo, vorbesc cu Mary. Ne ceartă Ellen, făcându-ne să tăcem.
- Păi, e uimitor. Fetele sunt foarte săltărețe, mă ajută mereu la treabă și nu mă lasă deloc să gătesc fără ele. Băieții, ei, să zicem că sunt în regulă. Vreau să spun, umblatul prin boxeri în amiaza mare prin curtea din spate nu prea se face, dar îi las în lumea lor. Are cine să-i învețe minte. Bine că nu sunt cameramani sau fotografi prin zona aceea că erau deja pe toate tabloidele.
- Sigur vor fi acum. Râde Ellen, făcându-i și pe spectatori să râdă.
- Cât despre copiii, sunt adorabili. Mă ascultă și nu fac prostii cât sunt eu pe acasă.
- Mă bucur mult pentru tine, Mary. Oricine și-ar dori să trăiască cu grupul ăsta de nebuni, dar nu toți ar rezista. Aici se termină interviul nostru cu One Direction și familia lor, ne revedem după pauză cu Taylor Swift și noul ei album.
Suntem anunțați de îndată că suntem în pauză, așa că ne ridicăm de pe locurile noastre și plecăm să ne luăm copii.
- Sfinte păr întins cu placa, nebuna aia e cumva aici? Strigă Harry, referindu-se la următorul invitat anunțat de Ellen.
- Harry bubu dulci mumu, aici erai. Mi-ai lipsit. Se aude o voce pițigăiată, iar când ne întoarcem o putem observa pe Taylor venind către noi cu brațele deschise.
- Pleacă nebuno, nu veni să mă infectezi cu sângele tău rău! Spune Harry, ascunzându-se în spatele Carolinei.
- Dar--
- Nu! Nu vreau să te aud! Iubito, hai să mergem. O ia de mână pe Caroline și o târăște afară din platou. În câteva secunde revine vesel.
- Hai la tata, iubire. Se îndrepta către blondă cu brațele deschise și râzând.
- Știam eu că tot la mine te vei întoarce. Strigă Taylor veselă, îndreptându-secătre el.
- Ce-ai tu, nebuno? Am venit să-mi iau plodul.
*
CITEȘTI
Profa' de Dans Pentru One Direction
FanfictionVisul tinerei Alyssa este să ajungă cunoscută prin uimitorul ei talent: dansul. Cu mult curaj și ambiție, se înscrie la un concurs internațional unde premiul cel mare este job-ul de profesoară de dans a băieților din One Direction. Totul este perfec...