Ajung cu greu la etajul la care se află camerele noastre şi după ce intru în camera noastră, îmi iau bagajele şi pornesc către camera în care doarme Caroline. Norocul meu e că toate cheile sunt compatibile cu orice încuietoare. Descui uşa şi îmi trântesc bagajul într-o parte a patului. Constatând că nu am în ce să dorm, decid să îl sun pe Niall, poate îmi împrumută el unul din tricourile lui.
Hei Niall. Ce faci?
Doamne, Alyssa, unde ai dispărut?! Suntem toți aşa îngrijorați!
Te rog, nu le spune că ai vorbit cu mine. Vreau să îl las pe Louis să fiarbă în suc propriu pentru sărutul ăla. Să vadă cum e dacă nu asculți oamenii.
Off, îi pare rău să ştii. Nu se aştepta ca Eleanor să meargă atât de departe.
Nu-mi pasă. Te-am sunat doar să te rog să îmi împrumuți şi mie un tricou de-al tău ca să am în ce să dorm.
Bine, alege-l tu pe care vrei. Ai grijă.
După ce îl asigur încă de vreo două ori că sunt la hotel, în siguranță, iau unul din tricourile verzi ale lui Niall, mă întorc în camera prietenei mele şi fac un duş scurt înainte de culcare.
Louis POV
Imediat ce am plecat de lângă Alyssa şi idiotul de Justin m-am pierdut prin mulțime pentru a o căuta pe Eleanor. Să simtă şi Alyssa cum e să fii înşelat. Odată ce am găsit-o pe şatenă am târât-o până la masa la care urma să stăm cu toții pentru a o face şi mai geloasă pe pisicuța aia mică. Mi-am trecut mâna stângă de după gâtul ei, iar cu cea dreaptă îi mângâiam piciorul.
Mă simțeam atât de prost, simțeam că o trădez pe Alyssa. Dar ea a început, iar orgoliul meu nu mă lasă să plec de aici până nu i-o plătesc. Am văzut-o venind alături de Harry şi Caroline, aşa că m-am întors la Eleanor încercând din răsputeri să o ignor. Momentul în care fosta mea m-a sărutat m-a lăsat fără cuvinte. Sentimente s-au trezit în interiorul meu, sentimente de ură, de dezamăgire şi cel mai important, dezgust.
Uram că buzele care mă sărutau acum nu erau ale ei, buzele pe care le iubesc şi pe care le-am vrut din primele secunde în care le-am văzut. Nu erau ale Alyssei.
M-am depărtat imediat, gonind-o pe Eleanor doar din priviri mânioase. M-am șters dezgustat pe buze cu mâneca sacoului ce-l purtam şi apoi am început să o caut cu privirea pe iubita mea. Tot ce vedeam însă erau un cap blond şi o palmă grea peste obrazul meu.
- Idiotule! Cum ai putut să o laşi să te sărute cu Alyssa de față? Nu te merită! Caroline țipa la mine, iar Harry aproba din cap.
- Poftim? Dar ea l-a îmbrățişat pe--
- Îşi îmbrățişa verişorul, tu sfeclă prăjită!
- Veri-ce? Justin Biber e verişorul ei? Cum a omis-o pe asta? Am întrebat, deja panicându-mă.
A trecut o zi de când Alyssa nu mai vorbeşte cu mine, totul din cauză că sunt un prost. Dar totuşi am plănuit deja ceva care sigur o va convinge să ne împăcăm. Să fiu sincer? M-am enervat atât de tare atunci când am aflat că nu vrea să îmi mai poarte tricoul, încât mai aveam puțin şi-mi spărgeam chitara. Noroc cu Harry care a venit la timp pentru a mă opri şi a-mi propune o idee. Cu toate că am avut mici îndoieli, m-am hotărât să o fac. Până la urmă o iubesc şi trebuie să i-o demonstrez cumva. Asta pare a fi cea mai potrivită idee.
Ies din camera de hotel acum pustie. Nimic nu mai are viață fără ea. Parcă patul e mereu rece, iar somnul mi-e din ce în ce mai neliniştit din cauză că nu o mai țin în brațe. Mă seacă de puteri.
Pe hol băieții planifică ultimele retuşuri ale planului nostru, chiar şi Caroline ştie. De fapt, toată şarada asta a fost ideea ei. La scurt timp uşa de la camera fetelor se deschide, iar în urma blondinei este Alyssa, parcă mai frumoasă ca niciodată.
Poartă o rochie înflorată, deasupra genunchilor, o vestă de blugi şi o pereche de ghete maro, cu toc. Pitica mea este mai scundă decât mine şi pe tocuri, dar o ador aşa cum este. Este perfectă pentru mine. Când ajunge în dreptul meu îşi dă nervoasă părul după ureche şi priveşte din adins în altă parte. Ugh, o urăsc şi o iubesc în acelaşi timp când face asta.
După ce tot drumul a vorbit cu toți în afară de mine, în culise m-a ignorat total. Nu o condamn, dar jur că o voi face să mă ierte astă seară. Am totul pus la punct. Aşadar, am ajuns la mijlocul concertului, deci planul "Fă-o pe Alyssa să te ierte" începe chiar acum.
Ştiu că nu ne priveşte de lângă scenă pentru că partea din plan a Carolinei este să o aducă abia după cinci minute de la sfârşitul acestei melodii. Aşadar, când am terminat cu Best Song Ever dispar de pe scenă pentru a pune în aplicare partea mea a planului. Plec în culise pe partea opusă celei pe care urma să vină Alyssa şi mă strecor în cabina de probă. Îmi schimb tricoul cu unul pe care am printat Îmi pare rău, Alyssa. Te iubesc! şi iau buchetul de o sută unu trandafiri roşii pe care i l-am cumpărat. Mă întorc înapoi pe scenă exact în momentul în care Alyssa era cu spatele la mine şi vorbea cu Liam. Harry este alături de Niall mult mai în spate, iar când am intrat eu au început să cânte Steal My Girl. Liam se îndepărtează de ea, iar când ea se întoarce eu sunt deja lângă ea. Cu greu mai aud muzica de pe fundal printre țipetele fanelor, dar cu ajutorul microfonului pe care îl am m-am făcut auzit.
- Alyssa, iubito, îmi pare atât de rău că te-am rănit, că te-am supărat, crede-mă că nimic nu a fost cu intenție. Am aflat adevărul şi mă simt ca un idiot în momentul de față, m-am dus prea departe. A fost vina mea şi ştiu asta. M-ai putea ierta? Te iubesc!
*
CITEȘTI
Profa' de Dans Pentru One Direction
FanfictionVisul tinerei Alyssa este să ajungă cunoscută prin uimitorul ei talent: dansul. Cu mult curaj și ambiție, se înscrie la un concurs internațional unde premiul cel mare este job-ul de profesoară de dans a băieților din One Direction. Totul este perfec...