47."Tu ai sărit pe mine ca un animal obsedat ce ești!"

6.7K 469 56
                                    

- Louis, pentru numele lui Dumnezeu, te vei schimba la garderobă! Strig nervoasă, îndesându-mi telefonul în buzunarul de la spate al blugilor.

- Stai așa, iubito, nu-mi găsesc cheile. Și în plus, ai timp să te pregătești acolo.

- Lasă că și tu aveai o grămadă de timp să-mi spui că ești prezentatorul emisiunii! Îi strig înapoi în timp ce îmi încalț cizmele cu toc. Îl văd coborând rapid scările, apoi după ce se încalță intrăm în mașină și pornim către arena din oraș. Preselecțiile emisiunii vor începe într-o oră iar noi nici nu suntem acolo.

- Alyssa, știi foarte bine că tu m-ai provocat la încă o partidă așa că nu mai țipa la mine. Spune Louis calm, concentrându-se la drum.

- Scuză-mă? Eu doar voiam să mă îmbrac! Tu ai sărit pe mine ca un animal obsedat ce ești și ai spus că o să stai tare toată ziua dacă nu faci sex.

- Ei bine, să te gândești de două ori înainte să te plimbi prin boxerii ăia roșii dantelați prin fața mea dacă nu vrei să întârzii.

- Ei bine, spun și mă întorc către el, Louis junior va sta tare toată ziua dacă nu ajungem în zece minute! Spun și-l apuc de bijuterie prin pantaloni, strângând tare. Îl văd cum mărește ochii și gura îi formează un "O", iar în secunda următoare mașina e trasă pe dreapta.

- Ești nebună? Strigă alarmat, însă tot ce fac este să îmi pun mâinile în sân și să privesc pe geam. Îl aud mârâind și apoi pornește mașina, accelerând.

Când ajungem în parcarea arenei observ că toată lumea e deja aici. De la fostul impresar al băieților până la restul juriului. Odată coborâți din mașină, zeci de jurnaliști și reporteri ne înconjoară, și noroc cu Paul care nu am habar de unde a apărut, dar bine că a făcut-o, și ne ajutat să intrăm. Fug direct la cabina mea și scap de hainele casual pe care le port și îmbrac o rochie albastru marin, fără bretele și un decolteu în formă de inimă, lungă până în pământ și cu mai multe voaluri ce vin drepte. Încalț o pereche de sandale argintii, cu baretă la gleznă și apoi mă las pe mâna artiștilor în legătură cu părul și machiajul meu. De îndată ce sunt gata și ies din cabină dau nas în nas cu Louis, care poartă un costum negru, cămașă albă și o cravată de aceeași nuanță precum rochia mea. Teneșii sunt prezenți și la această ținută elegantă și continui să mă intreb dacă și la nuntă se va încălța la fel.

Îl ignor și mă așez la masa juraților, chiar în mijlocul lor. În dreapta îl am pe Simon, zâmbitor ca întotdeauna, iar în partea stângă este Jay Jackson, faimosul dansator de origine americană. În fața fiecăruia dintre noi se afla câte un X care va deveni roșu atunci când apăsăm butonul de respingere de pe masă. Avem fiecare câte o tabletă oferită de emisiune, o sticlă și un pahar cu apă, și desigur, butonul roșu. Deasupra scenei se află numele noastre cu câte un X în dreptul fiecăruia și desigur, numele emisiunii Doar Dansează.

Publicul deja și-a ocupat locurile, iar sala e plină. Îl văd pe Louis cum intră pe scenă și cu toții încep să aplaude. Îl văd cum îmi zâmbește, dar eu doar îmi mut privirea în altă parte încercând să-i arăt că sunt încă supărată.

- Bună ziua dragi spectatori și telespectatori, mă bucur să vă am aici în această zi minunată. Cu toții știți regulile acestul show, însă s-au cam schimbat niște lucruri acest sezon. În primul rând, eu sunt noua și arătoasa voastră gazdă, Louis Tomlinson. Publicul începe să râdă, iar eu îmi ascund un chicot pentru că altfel și-ar fi dat seama că încep să-l iert atât de repede.

- Desigur, sunt și modest. Un alt val de râsete i-a întrerupt momentul, apoi a continuat. Juriul de asemenea a suferit și el o schimbare, sper și mai mult ca sigur că în bine. Doamnelor și domnilor, mult iubita mea logodnică, Alyssa Bennet.

Mă ridic și mă întorc cu fața la public, zâmbitoare, aplaudând la rândul meu cei care ne privesc acum.

- Mă bucur foarte mult că sunt aici, pentru mine este un vis împlinit. Sper că nu vă voi dezamăgi și sper că vom avea momente de neuitat în această emisiune.

Publicul aplaudă din nou, de această dată alături de țipete și fluierături. Zâmbesc din nou, apoi mă așez pe scaun între cei doi bărbați.

- Să n-ai emoții, va fi totul bine. Șoptește Jay către mine, iar eu îi zâmbesc politicos.

Înainte de a continua Louis îi fixează subtil lui Jay o privire de Ai grijă ce faci, amice! , apoi își continuă numărul.

- Ei bine, dragii mei, eu merg acum în culise să aștept concurenții. Distracție plăcută tuturor. Îmi trimite în aer o bezea pe care mă prefac că o prind și apoi îi fac cu ochiul, pentru a nu da de gol la televizor că suntem certați. Oricum, deja l-am iertat, dar îmi place să-l fierb până la nebunie.

Să înceapă spectacolul. Îmi spun în gând, zâmbind nerăbdătoare. Ce poate fi rău?

*



Profa' de Dans Pentru One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum