פרק 6- אתה מחפש לריב?

7.2K 245 173
                                    

יום שלישי שהתחלף לרביעי בלילה, 4.1.2022, שעה: 00:00

השעון הכה בחצות וזה הזמן שלי לטרוף את הרחבה. רקדתי בצורה פרובוקטיבית להפליא והראיתי כמה תנועות שלעולם לא הראיתי לאיש. רמת האדרנלין בגוף שלי תפסה תאוצה והרגשתי טעונה באנרגיות.

הרגשתי ידיים מחזיקות את מותניי ומנענעות את גופי בקצב המוזיקה. הסתובבתי לבחור הזר שהניח עליי ידיים וחייכתי אליו את החיוך הכי פלרטטני שלי.

״שלום לך.״ הוא צעק על רקע מוזיקת הטכנו המשולבת עם טראנסים, מין רמיקס מוכר של מועדונים ברחבי העולם, ובעיקר כאן בלוס אנג׳לס, קליפורניה.

״שלום גם לך.״ צעקתי לו בחזרה ונתתי לחיוך טיפשי ונערי לקפץ על שפתיי המבריקות מגלוס שגנבתי קודם לכן מהתיק של מרגו בזמן שהיא הייתה עסוקה בלנוע על הברכיים של תומס.

הבחור היה נאה אך לא התקרב לרמה של אנדריי קמפיאנו. אני באמת שונאת את עצמי, ליזו הולר. למה גם כשאני עם גברים אחרים הוא מצליח לפרוץ את המחסומים ששמתי סביב המוח שלי והוא משתלט על המחשבות שלי באופן קבוע.

אנחנו הרי לא נהיה ביחד ואנחנו מעולמות שונים. למה אני לא משחררת ממנו? למה?

שיערו היה פרוע מעט, קו הלסת החדה שלו מעוטרת זיפים ושפתיו המלאות מילאו אותי ברצון עז לנשק אותו. למה לא בעצם?

תפסתי את כפות ידיו הגבריות והנחתי אותן על המותניים הצרות שלי והתחלתי לנוע צמוד לגופו הגדול שלפעמים התחכך בגופי. אני מזיזה את אגני ואז יורדת לאט לאט כשידיי מלטפות את שרירי בטנו.

הוא זורק את ראשו לאחור ומחייך בהנאה. גברים מתים על זה. הנחתי את ידיי על הכתפיים שלו וכרכתי אותן סביב צווארו.

הוא הצמיד אותי אליו והשתנקתי במקום.
הוא פתח באנחה את פיו עבורי, השפתיים שלו היו רכות כל כך כשהם התחילו לנוע עם שלי. הנשימות שלי נעשו מגושמות.

הבל פיו הטבעי התערבב עם ריח אלכוהול. זה באמת היה חתיכת שילוב נהדר ומטורף.

הידיים שלי גלשו מהכתפיים אל הזרועות שלו, פוגעות בשרירים שלו בזמן שהלשון שלו נעוצה בתוך הפה שלי ומשחקת עם הלשון השובבה שלי שמחפשת את הדרך לתאוות שליטה.

הוא קיפל את הרגל שלי סביב המותן והשמלה הקצרה שלי עלתה למעלה. הורדתי את ידו מהירך שלי שהייתה סביב המותן שלו וסידרתי את השמלה כלפי מטה.

לא עברו אפילו חמש שעות מאז שאנחנו כאן והספקתי לשתות שישה שוטים וכוס ויסקי אחת בלי שאנדריי שם לב אפילו.

״בואי לשירותים.״ הוא הצליח לקרוע את שפתיו משלי ולרגע תחושת האופוריה התפוגגה. רציתי עוד מזה. אני צריכה פורקן אבל אין סיכוי שאני אזדיין עם בחור זר ועוד בשירותים. אפשר לשחק קצת.

Dear old friendWhere stories live. Discover now