פרק 70- המשכנו הלאה ביחד

4.8K 174 74
                                    

שלוש שנים אחר כך: 3.1.2025

״לעזאזל! התלכלכה לי השמלה!״ מרגו באה אליי ואני מושיטה לה מגבון לח. היא מחייכת ומנשקת את ראשי. הגוונים בשיערה מתנפנפים ברוח והיא מחייכת שוב. היא רק משתבחת ביופי שלה עם השנים.

אני מחבקת את מותניה בישיבה כשהיא עומדת לצידי. אני אוהבת את הילדה הזאת כל כך. היא המשיכה הלאה והמשיכה איתנו. אני גאה בה שנשארה.

״מיה! ליאם! בואו לפה!״

היא צועקת את שמות הילדים שלנו. אנדריי מגיע ומנשק את שפתיי ברכות. הוא מציץ לעבר הבן שלו. הם דומים כל כך.

״הוא נהיה כבר גבר קטן.״ הוא לוחש באוזני ומנשק אותה. התרגלתי לצמרמורת הזאת. אני מהנהנת ומביטה לעבר הגבר הקטן והחתיך שלי שלקח את הגרסה הקטנה של אנדריי. שיער חום ועיניים ירוקות.

״הי! תירגע!״ מרגו צועקת על הילד שלי אחרי שהשפריץ עליה מים מהבריכה שהוא אפילו לא בתוכה. מיה מצחקקת.

ליאם בן שלוש ומיה בת שנתיים. מיה דומה למתאו הרבה יותר ממה שיכולתי לדמיין. אותן תווי פנים של האיטלקי המדובר. היא כמעט בקושי מזכירה את מרגו חוץ מהחיוך החלומי והטהור שלה.

״איפה מתאו?״ אנדריי שואל את מרגו כשהיא נאנחת ומכניסה לפה חתיכת תות.

״הוא הלך להביא דברים.״

״שלחנו אותו להביא בשר, לא לצוד אותו.״

אני מצחקקת ומרגו מגלגלת עיניים. מיה מזיזה פיסת שיער ממצחה וניגשת לעמוד ליד אמא שלה. ״כן, בובי?״ היא מלטפת את לחייה של מיה.

״אני יכולה להיכנס לבריכה?״

״אחרי שנאכל ניכנס כולנו.״

״אוף, נו.״

אני מחייכת למשמע הקול המתוק שלה. היא מזכירה במובן מסויים את הילדה של מתאו, מנדי. היא גם כאן אבל היא ישנה למעלה.

לפני שנתיים אבא שלי התאבד. זו הייתה הטרגדיה הכי גדולה שקרתה במשפחה. מילי לא יצרה קשר איתי מאז הסיפור עם קונור והבגידה, ואמא שלי התחתנה לפני חודש עם ג׳ייק, בחור חדש מהעבודה שלה. מסתבר שהוא הבוס שלה.

מאז שאבא שלי מת הרגשתי שהוא לקח איתו את כל הכאב שגרם לי לחוות במשך כל השנים אבל זה לא ימחק את כל מה שעברתי בגללו. איכשהו עדיין יהיה בי את החלק שיאהב אותו תמיד אחרי הכל. אני שונאת אותו על מה שגרם לכולנו לעבור אבל לעולם לא אשכח אותו.

מילי הכירה בחור חדש ונכנסה להריון לפני חודשיים. היא עברה לגור בסנטה מוניקה ואמא שלי עזבה את הבית שהיה לנו ועברה לגור בסנטרל פארק עם ג׳ייק. הוא נחמד ואהבתי אותו. פגשתי אותו כמה פעמים. טוב להם ביחד. אני ומילי לא מדברות כבר שלוש שנים ואמא שלי מספרת לי מה קורה איתה מדי פעם.

Dear old friendWhere stories live. Discover now