אותו יום, 12.1.2022, שעה: 21:00
היום בבוקר האווירה בבית של מרגו הייתה מתוחה בארוחת הבוקר במטבח.
אנדריי התנהג אליי הכי יפה בעולם. מה שהכי יפה זה שהוא התנהג אליי כאילו... אנחנו זוג. הוא התנהג כאילו אנחנו זוג.
השעה תשע בערב ואנחנו בדרך למסעדה איטלקית. אני, אנדריי, מרגו, מילי וקונור.
מרגו נשארה עם אותה התחבושת מאתמול והדימום הפסיק. אני כל כך מודה לאלוהים שהיא בחיים. אני לא הייתי מצליחה לדמיין את החיים האלה בלעדיה. היא יותר מדי חשובה לי ולאנשים שלנו.
מילי וקונור לקחו את מרגו איתם ברכב ואני נוסעת עם אנדריי ממש עכשיו. כמה פעמים כשעצרנו ברמזור הוא הסתכל עליי ואז על הירכיים החשופות שלי.
מילי ואני לקחנו ממרגו בגדים והבנים לקחו בגדים מסטיבן והתארגנו בחדר שלו. אם הוא רק היה יודע שעשו את זה...
״אני לא התכוונתי להתנהג ככה אתמול בלילה. אני מצטער, ליזו.״ אנדריי מפגין התנצלות פתאומית בפניי על משהו שהוא לא אמור לבקש עליו סליחה. אני מחייכת אליו והוא נותן גז כשהרמזור מתחלף לירוק.
הוא מבט במראה בחוץ לרכב שלו ורואה שהרכב של קונור נוסע אחרינו. הוא ממקד את מבטו בכביש ואז מחזיר אותו אליי.
״אתה לא צריך להתנצל. לא עשית כלום.״ אני מבטלת את ההתנצלות שלו בהינף יד מטופחת והוא מוריד אותה למושב שלי כדי לשלב בה את אצבעותיו הגבריות.
כשאנחנו מגיעים למסעדה הרכבים של אנדריי וקונור חונים בו זמנית. אני יוצאת מהרכב ואנדריי לוחץ על השלט כדי לנעול אותו. אורות הרכבים של קונור ואנדריי מצפצפים פעמיים בו זמנית. איזה תזמון.
״את נראית מדהים.״ אני נצמדת אל מרגו כשאנחנו נכנסים למסעדה. היא מחייכת אליי ומניחה יד על צד הבטן שלה. ״הסתכלת על עצמך? השמלה שלי יושבת עלייך כל כך יפה. אני רוצה שתקחי אותה.״
״מרגו...״ המילים שלה מרגשות אותי ואני עוצרת מולה, אני מחבקת אותה כל כך חזק ונזהרת על מקום הפצע שלה. אני לוחשת לה שאני אוהבת אותה והיא עונה בחזרה אחרי שמנשקת את הלחי שלי.
אני משלבת את אצבעותיי בשלה ואנחנו מתקדמות יחד אחרי השלישייה שלפנינו. אנדריי מדבר עם המארחת ואז מחבק אותה. הוא כנראה מכיר אותה באופן אישי.
״בואו.״ הוא מסמן לנו עם ראשו לעקוב אחריו. המארחת מובילה אותנו לשלוחן ערוך לחמישה בחוץ. חייכתי כשקיבלנו מקום במקום פתוח. האוויר הערב נעים מדי וחבל לפספס אותו בלשבת בפנים.
YOU ARE READING
Dear old friend
Romance9.11.21 להורים הצעירים של ליזו הולר יש חבר ותיק בשם אנדריי קמפיאנו והוא בן בית אצל משפחת הולר המכובדת. ליזו מכירה את אנדריי מאז שהייתה בת שתיים-עשרה ומאז היא פיתחה כלפיו אובססיה מתוקה שעם השנים התעצמה והפכה לרגשות אמיתיים וא-ס-ו-ר-י-ם. להפתעת ליזו...