אותו יום, 15.1.2022, שעה: 21:56
הפרק מכיל תוכן מיני מפורט. 14+אני טורקת את הדלת של הבית ומרעידה אותו מבפנים. אני רצה לחדר וטורקת את הדלת. אני מעיפה את התיק על הרצפה ונשענת על הדלת ומחליקה על הרצפה. אני מכסה את הפנים שלי ומתחילה להתפרק ולבכות כל כך חזק, כל כך רועש, כל כך עוצמתי.
אני צורחת את הנשמה המקוללת שלי.
״את כמו הירח, יש סביבך אור מיוחד.״
אני נזכרת שוב ושוב במשפט הזה ואני לא מפסיקה לצרוח מכאב. הנשמה שלי עומדת להיתלש מהגוף. אני מרימה את היד כדי לנעול את הדלת ואני משליכה את המפתח והוא עף מהחלון הפתוח, משאיר אותו להסתגר שם בפנים.
אני מתחילה להכות את עצמי באגרופים ומושכת לעצמי בשיער. אני רוצה לתלוש את השיערות שלי ולקשט את הגוף עם כחולים ושריטות. ״די! די! די! די! דייי!!!״
אני דוחפת את עצמי קדימה ומתחילה לתת אגרופים לרצפה עד שמרפקי האצבעות שלי כבר התחילו להשפיע בכאב ואני ממשיכה כי הכאב הנפשי מתגבר על הפיזי, או שבעצם מתערבב איתו?...
אני מצליחה להיעמד ואני מעיפה את כל הדברים מהשידה. כל הבשמים מתנפצים על הרצפה ואני מסתובבת למיטה. אני מעיפה את כל הכריות לרצפה ותולשת את השמיכה והסדין.
אני פותחת את כל המגירות וגורמת להן להתרוקן כשאני מטיחה את מדפי המגירות על הרצפה. אני מעיפה את הכיסא לקיר ויוצאת בו צלקות מגורדות.
פתחתי את הארון והעפתי את כל הבגדים לרצפה. בעטתי בדלתות ההזזה בארון בכל הכוח שעוד נותר בתוכי.
מילי
אני מצליחה לפתוח את הדלת של ליזו עם המפתח שלי אחרי שאני שומעת דברים עפים באוויר וחפצים מנופצים באכזריות.אני וקונור נכנסים לתוך החדר ואני רואה את ליזו בועטת בכל דבר שהיא עוד לא הספיקה להרוס ולנפץ. החדר נראה כאילו היה כאן פיגוע והיא ממשיכה אותו.
קונור רץ לתפוס אותה והיא נזרקת לתוך זרועותיו באפיסת כוחות. היא צורחת ובוכה את החיים שלה. אני בחיים שלי לא ראיתי אותה ככה. זאת סופת טורנדו של רגשות.
״אנדרי!!!!! אנדריי, הכל בגללך!! הרסת אותי!!! אני שונאת אותך!!!! הלוואי שתמות!!!!! די כבר!!!!!! אני רוצה למות!!״
היא צורחת את שמו של אנדריי כל כך הרבה פעמיים ומתחילה להתפרע בתוך זרועותיו החסונות של קונור. ״פאק.״
היא שברה את כל החדר ולא פסחה על שום דבר. היא ניפצה אפילו גם את המראה בשידה שלה. היא לא בריאה בנפשה. אני לא מאמינה שהיא שברה את השידה הזאת שכל כך רציתי. אלוהים.
״די! ליזו, די! תפסיקי להתפרע!״ קונור מנסה להשתלט עליה ועם כמה שהוא גדול וחזק זה נראה כאילו נכנס בה משהו שלא אוהב שתופסים אותו.
YOU ARE READING
Dear old friend
Romance9.11.21 להורים הצעירים של ליזו הולר יש חבר ותיק בשם אנדריי קמפיאנו והוא בן בית אצל משפחת הולר המכובדת. ליזו מכירה את אנדריי מאז שהייתה בת שתיים-עשרה ומאז היא פיתחה כלפיו אובססיה מתוקה שעם השנים התעצמה והפכה לרגשות אמיתיים וא-ס-ו-ר-י-ם. להפתעת ליזו...