יומיים אחר כך, יום ראשון, 5.2.2022, שעה: 23:10
״אכפת לך להפסיק?״ אני מבקשת ממרגו להפסיק לצלם אותי כשאנחנו ברכב של מתאו עם אנדריי בדרך למועדון באיטליה.
אני ומרגו לבשנו בגדים נורא חשופים ואנדריי העיר לי על זה, אך לא אמר לי להחליף למשהו אחר כי הוא יודע שזה לא יקרה.
״מה אכפת לך?״ היא תוקפת.
״אז תצלמי את עצמך, מרגו. את יפה.״
״בסדר, גם את. בואי הנה.״
היא מושכת אותי אליה ומצלמת את שתינו. אני באמת יפה. התאפרתי עדין היום. אין צורך במשהו מוגזם. אין לי את מי להרשים מלבד החבר שלי.
מתאו חונה את הרכב במגרש החנייה העמוס בשטח הפתוח. אני לוחצת על ידית הרכב ויוצאת החוצה. אנדריי ומרגו יוצאים.
אני על עקבים ואני כבר מתחרטת.
״בואי.״ אנדריי משלב את אצבעותיו בשלי ואחרי שמתאו נועל את הרכב שלו הוא עושה אותו הדבר עם מרגו. היא גם על עקבים. איך? זה סיוט.
שלט הניאון של המועדון מתנוסס מעלינו בצבעים מהבהבים ומתחלפים. זה כזה יפה.
״Baba Beach Alassio״
מתאו מדבר עם המאבטח ואחרי כמה שניות אנחנו כבר נכנסים פנימה. המוזיקה רועשת בשיאה, ריח של סיגריות ואלכוהול אופף את המקום, אלפי נשים וגברים חולפים על פנינו והאווירה מזרימה אדרנלין בגופי.
אנדריי מושך אותי אליו ומסובב אותי. הוא נראה רציני ואני תוהה מה לא בסדר הפעם. אני רומזת בתנועת ראש.
״את לא שותה!״ הוא צועק על רקע המוזיקה. ״אני יודעת! אני לא רוצה לשתות עד שאני לא עושה בדיקת הריון! נרגעת?״
״כן!״
הוא תופס את הלחיים שלי ומצמיד אותי לנשיקה רכושנית ורכה. מיד אנחנו מסתובבים וממשיכים להתקדם.
מרגו עם מתאו בבר והם מזמינים אלכוהול. האמת, שהוא זה שמזמין והיא רק עומדת לידו. אני לא יודעת מה עובר עליה לאחרונה שהיא מתנהגת ככה. אני לא יודעת למי או מה זה קשור ואני מקווה שזה רק בראש שלי עכשיו.
״קח, אחי.״ מתאו מחזיק בידיו שני שוטים שאחד מהם הוא נותן לאנדריי. ״תודה, אחי.״ אנדריי מחייך ומחווה לעברו עם השוט. הוא מרים אותו ובולע. מתאו מושיט לי שוט ואנדריי לוקח אותו.
״תביא, אני אשתה את זה בשבילה.״
מרגו שותה שוט כמו הבנים ואני לא מקנאה בה. היא עושה נזק לעובר שלה. אני לא אדבר איתה על זה. תקשיב היא לא. שתדאג לעצמה.
אני ואנדריי נגררים לרחבה על ידי מתאו ומרגו. אני מחייכת כאילו נגמרו הבעיות בעולם בזמן שאני רוקדת עם האגן ואנדריי מניח את ידיו על מותניי ומסמן טריטוריה. אף גבר לא יעז להתקרב.
YOU ARE READING
Dear old friend
Romance9.11.21 להורים הצעירים של ליזו הולר יש חבר ותיק בשם אנדריי קמפיאנו והוא בן בית אצל משפחת הולר המכובדת. ליזו מכירה את אנדריי מאז שהייתה בת שתיים-עשרה ומאז היא פיתחה כלפיו אובססיה מתוקה שעם השנים התעצמה והפכה לרגשות אמיתיים וא-ס-ו-ר-י-ם. להפתעת ליזו...