יום שני, 23.1.2022, שעה: 14:50
״אני חושבת שכדאי לך להסתיר את זה. הוא יכול לראות וזה יגרור ריב גדול.״ מרגו מציעה לי להסתיר את ההיקי שבחור זר עשה לי במועדון אתמול בלילה ומגישה לי מילקשייק בננה. היא מעולה בלהכין.
״מר, שכחת שאנחנו לא ביחד?״
״אוקיי, אבל זה עדיין לא מכבד.״
אני מגלגלת את עיניי ובוחרת שלא לענות לה. זה מיותר. אני לא רוצה לריב גם איתה עכשיו.
אני לוגמת מהמילקשייק ומודה לה על כמה שהוא טעים. דפיקה בדלת נשמעת ואני לא מבינה מי צריך לבוא אל מרגו.
״מי זה?״ היא שואלת ומביטה בי.
״זה אנדריי!״
״מה אתה רוצה?״
״ליזו כאן?״
״לא.״
״שקרנית. תפתחי.״
אני ניגשת כדי לפתוח לו את הדלת במקום מרגו ומחליטה להתעמת איתו כמו שצריך במידה שזה יקרה. הרי למה הוא בא?
הוא נועץ בי מבט ארוך ואז במרגו על כך ששיקרה לו שאני לא נמצאת כאן. היא תמיד גוננה עליי הכי טוב מכולם. זאת מרגו.
״אני צריך לדבר איתך.״
״על מה?״
״אנחנו נדבר בדלת?״
אני זזה הצידה ומזמינה אותו להיכנס פנימה אף על פי שזה לא הבית שלי ואני יודעת שזה בכלל לא יפריע למרגו. היא אוהבת את האקשן הזה.
״למה ברחת איתה ככה בלי להודיע לי? מה זה חוסר האחריות הזה? יכולתי לקחת אתכן.״ הוא נוזף בי ומרגו לוגמת מהמילקשייק שלה כשהיא מביטה בנו בשעשוע בלי להתערב.
״מה זה עניינך? רצינו ללכת.״
״מה עובר עלייך? מה יש לך?״
״כלום. פשוט כלום. אולי תלך?״
הטלפון של מרגו מצלצל והיא עונה לשיחה. ״בייבי שלי.״ זה תומס. אני מבינה שעכשיו היא לא מאזינה לשיחה שלי וכל אחד מאיתנו בנושא שיחה משלו.
״מאז הלילה שלנו במיטה את נהיית מוזרה ומחפשת לריב על כל דבר קטן. אם משהו מפריע לך אז תגידי לי את זה ולא, לא דרך משחקים כאלה, ליזו. פשוט תגידי.״ הוא משלב את ידיו ומצליף בי את התחושה שאני קטנה תחת מבטו הקשוח.
״אני מחפשת לריב על כל דבר קטן? באיזה קטע אתה חושב שאתה תחליט לי מה ללבוש או לשתות בגלל סקס אחד? אנחנו לא ביחד אז תכניס את זה לראש הדפוק שלך.״ אני מצמידה אצבע לחזהו.
״ליזו, כדאי לך-״
״מה אתה רוצה?״ אני שואלת בכעס ותוקפנות כשהוא קוטע את עצמו. אני רואה שאני נועץ מבט בצווארי ואני מניחה שם את יד שמאל. הוא מעיף לי אותה בבריונות כדי לראות מה ניסיתי להסתיר.
YOU ARE READING
Dear old friend
Romance9.11.21 להורים הצעירים של ליזו הולר יש חבר ותיק בשם אנדריי קמפיאנו והוא בן בית אצל משפחת הולר המכובדת. ליזו מכירה את אנדריי מאז שהייתה בת שתיים-עשרה ומאז היא פיתחה כלפיו אובססיה מתוקה שעם השנים התעצמה והפכה לרגשות אמיתיים וא-ס-ו-ר-י-ם. להפתעת ליזו...