פרק 69- תוריד את הסכין

2.9K 137 33
                                    

יום שישי, 16.2.2022, שעה: 21:30
הפרק מכיל תוכן אלים. 14+

ליזו
״הוא חזר לחו״ל?״ אני לוגמת מכוס המים שמרגו מזגה לי הרגע. אתמול לא יצא לי לדבר איתה אפילו. הייתי עסוקה בקונור ומילי.

״שיזדיין, בחייך.״

״אני שמחה שלא סיפרת כלום.״

״ברור, ליזו. אלה דברים אישיים. אני בעצמי לא יודעת עליו כלום, את מבינה?״

אני מהנהנת.

דפיקה בדלת מקפיצה אותי במקום אף על פי שזו הייתה דפיקה רגילה ולא אגרסיבית. אני מהדקת את האחיזה בכוס שלי ומרגו זוקפת גבה.

היא ניגשת לדלת והטלפון הנייד שלי מצלצל. זה אנדריי. היא נבהלת ופשוט פותחת את הדלת מבלי לבדוק מי זה.

״מרגו-״

הכוס שלי מתנפצת על הרצפה כשמרגו זועקת. אבא שלי חונק אותה ומטיח אותה על הרצפה. אני קופאת במקום. צמרמורת עוברת דרך עמוד השדרה שלי וקושרת לי את הבטן. הדמעות חונקות לי את הגרון.

״אבא...״ אני מחזיקה בשפת הכיור ואני מפחדת לעשות צעד שעלול לסכן את מרגו. הוא מחייך אליי בזדוניות. זה אותו החיוך השטני שהכרתי בפעם הראשונה שהוא פגע בי מינית.

״פעם שנייה שאנחנו נפגשים, בת. בפעם השלישית את תהיי חייבת לי גלידה. את זוכרת את הטעם שאני אוהב?״

״תעזוב אותה, בבקשה. היא לא קשורה.״

״היא קשורה ועוד איך.״

אני מסתכלת עליו באימה כשהוא שולף אולר ומצמיד אותו לגרון של מרגו כשהוא עדיין חונק אותה. היא פוערת את עיניה ומפחדת להוציא הגה או להזיז שריר בגופה.

״אבא! אלוהים!״ אני מזנקת אליהם וברגע שהוא מכוון אליי את האולר אני קופאת במקום באמצע הסלון, קרוב מאוד אליהם.

״אבא,״ אני מצמידה את כפות ידיי בתחנונים. ״בבקשה ממך. תוריד את הסכין. היא לא אשמה. אל תעשה משהו שתתחרט עליו.״ אני מנסה להתקרב והוא עוזב את מרגו וצועד אליי.

הלב שלי מפרכס. זה היה רגע של אימה.

הוא מחזיק בגרוני ומקרב את הסכין. אני מייבבת בפחד. ״היא בהריון!״

הבשורה של מרגו גורמת לו להוריד את הסכין לפני שהוא חורט איתו על הגרון שלי. הוא מביט בה באימה והיא מפחדת להניד עפעף.

הצלחתי לזהות את אחד הבחורים שאיתם הגיע. ההוא שבפעם שעברה התערב בסיטואציה ואמר לו שזה מספיק ואבא שלי איים עליו והוא שתק. אלוהים. אני צריכה מושיע.

״הריון?״ עיניו השטניות נופלות על בטני הקטנה. הוא לוקח את ידיו, מאגרף את אצבעותיו ומכניס לי לתוך הבטן. ״לא!״ מרגו מנסה לקום אלינו ואחד הבחורים האחרים תופס אותה.

Dear old friendWhere stories live. Discover now