יום שבת, 28.1.2022, שעה: 16:00
״אני שונא שמסתכלים עלייך ככה.״ אנדריי מציין. ״תפסיק לקנא.״ הוא מדבר על זה שעכשיו אני, הוא, מרגו ותומס בדרך לבריכה מחדר האוכל וגברים נעצו בי ובמרגו מבטים כי אנחנו לבושות בבגד ים וחלוק חוף שקוף.
היא לבשה שחור ואני אדום.
אנדריי לא רב איתי היום וזה כנראה שהוא הרגיש כל כך טוב אחרי אתמול בלילה וקיבל את מה שהוא רצה.
הוא שילב את אצבעותיו בשלי תוך כדי שאנחנו מתקדמים אחרי מרגו ותומס שנמצאים מלפנינו. מרגו נראית רגועה אבל אני יודעת כמה מתח מצטבר לה בגוף בגלל ההריון שאפילו תומס לא יודע עליו. היא כל כך סומכת עליי שסיפרה לי לפני שסיפרה לו. בסופו של דבר אני מקווה שהיא תעשה את הבחירה הנכונה בשבילה.
זוג עברו לידנו והבחורה התנגשה בי במכוון. שחררתי מידו של אנדריי והסתובבתי אליה. דחפתי אותה בחזרה והמשכתי ללכת.
״סליחה?!״ היא הסתובבה והחבר שלה נעצר. היא התקרבה אליי ושילבתי ידיים.
״מה הקטע?״ היא שואלת בזעם.
״את התנגשת בי בכוונה. ציפית שלא אחזיר לך? מתנצלת.״ אני מחייכת אליה בזדוניות ואנדריי מנסה למשוך אותי בחזרה כדי למנוע כאן ריב.
״אני לא ראיתי אותך, חתיכת זונה.״
״זונה?״
״זה לא מה שאת?״
אני מורידה לה את השיער לרצפה. ״הי! הי!״ החבר של הבחורה מפריד את המגע ביני לבינה ודוחף אותי לאחור.
״מה עשית עכשיו?!״ אנדריי מזיז אותי הצידה ומצמיד את הבחור לאחד העמודים. ״תיגע בה שוב.״ הוא חונק אותו. ״תיגע בה שוב ואני מוריד לך את הזין. תנסה אותי.״
״מה קרה, ליזו?!״ מרגו תופסת בסנטרי ואני מסתכלת עליה. ״הבחורה הזאת התנגשה בי בכוונה והחזרתי לה.״ אני עונה בכעס ואני מתנשמת בחוזקה. אני מרגישה את הדם החם שלי בגוף.
״תירגעו!״ תומס קורא.
הבחורה מנסה להתקרב אליי כדי להרביץ לי ומרגו חוסמת לה את הדרך. היא תופסת לה את השיער וזורקת אותה לרצפה. ״תיגעי בילדה הזאת שוב ותראי איך את מקבלת מכות לפנים!״ היא צועקת עליה והבחורה נעמדת ישר. היא דוחפת את מרגו ותופסת לה בשיער. אני נותנת לה אגרוף לפנים ומצליחה לגרום לה לשחרר את השיער של מרגו.
״ליזו, די!״ תומס אותי ומנסה להפריד בין שלושתנו. אנדריי מרים אותי משם והבחור שאנדריי חנק גורר את הבחורה שלו לתוך הכניסה ללובי.
אני הולכת בעקבותיהם ואנדריי תופס לי את המרפק. ״ליזו, די! הם הלכו!״ הוא מנסה להרגיע אותי כשאני עדיין באטרף.
״שום די! היא צריכה לקבל מכות!״
״שבי, תירגעי! היא קיבלה מספיק!״
YOU ARE READING
Dear old friend
Romance9.11.21 להורים הצעירים של ליזו הולר יש חבר ותיק בשם אנדריי קמפיאנו והוא בן בית אצל משפחת הולר המכובדת. ליזו מכירה את אנדריי מאז שהייתה בת שתיים-עשרה ומאז היא פיתחה כלפיו אובססיה מתוקה שעם השנים התעצמה והפכה לרגשות אמיתיים וא-ס-ו-ר-י-ם. להפתעת ליזו...