יום רביעי, 4.1.2022, שעה: 21:00
בשש בערב אני ואנדריי חזרנו לקליפורניה והוא לא דיבר איתי במשך כל היום. עכשיו השעה תשע והבית שלי כמעט ריק. ההורים שלי בעבודה, מילי לא בבית ואני יכולה לתאר שהיא אצל קונור, לנה מתקלחת ואנדריי בחדר האורחים שלהם.
לא הייתי יום שלם בבית מאז הלילה במועדון וכשאני רואה שההורים שלי בעבודה כל היום עד הלילה, אני מבינה למה הם לא התקשרו אליי לשאול מה קורה ואיפה אני. גם אני בטוחה שהם לא יודעים בכלל שאנדריי לקח אותנו לבלות.
אני, מרגו או מילי לא סיפרנו להורים שלי מה אנדריי עשה לי כי אנחנו לא בנות כאלו ואנחנו יודעות למה זה יגרום. והוא לא סיפר כי הוא לא טיפוס כזה. הוא לא יספר מה הוא עשה. הוא יעדיף להדחיק את העניין.
כיביתי את כל האורות בבית, לקחתי מהמטבח כוס זכוכית ויין אדום. הסטתי את הוילון לאורך כל חלונות ההזזה כדי שלא יראו שאני במרפסת ויצאתי החוצה. סוגרת את החלונות ומשאירה בפנים את כל הרגשות יחד עם הדממה המייסרת.
הייתי לבושה בחולצה מכופתרת לבנה שקונור שכח כאן בחדר של מילי ומכנס שחור מתחת. הרגשתי כמו גרושה בת שלושים שיושבת לשתות יין ומנסה למחוק את כל העשרים וארבע השעות האחרונות ומה שקרה בהן. אני קצת מתבלבלת שאני חושבת שאני יכולה למחוק לילה וכאב עם יין. לפחות אנסה.
מזגתי יין עד מחצית הכוס והרמתי אותה ללגימה. היין היה בשילוב של דובדבן והרבה מאוד כאב נפשי מר. אנדריי הרס הכל. הוא הרס לי את התפיסה לגביו שהוא גבר חלומות מדהים. אני לא אופתע אם אגלה שגם על לנה הוא הרים יד.
שמתי את המוח שלי על השתק ואת המחשבות על בסטנד-ביי, מנסה לשחרר את האווירה הפנימית.
מה שהכי עצוב בכל הסיפור הזה זה שהוא לא התנצל. הוא לא הרגיש רע שהרביץ לי וחנק אותי על הרכב שלו. לא היה לו אכפת. הוא התנהג כאילו הייתי צריכה לעבור את זה. הוא התנהג כאילו הוא לא מכיר אותי אחרי כל השנים האלה. זה צובט לי את הלב.
הוא מוציא עליי את הכעס שלו. אני לא שוכחת למה הכל התחיל. הוא הרים עליי יד בפעם הראשונה כי אמרתי שלנה רקדה עם גברים אחרים וזה נתפס אצלו באיזשהו מובן אז הוא הוציא עליי את זה.
חלון ההזזה נפתח ונסגר. הוא יצא לכאן.
הוא לקח ממני את כוס היין, הוסיף נוזל ולגם ממנה. ניסיתי להבין באיזה קטע הוא עושה את זה. באיזה עולם? הוא חושב שלהתנהג אליי כאילו כלום לא קרה ולנסות להתקרב אליי יעזור לו? צר לי לבשר...
שחררתי לאוויר הפתוח נשימה חדה ולגמתי מבקבוק היין ולא מהכוס שהוא לגם ממנה. הוא מחליא אותי.
כוס היין שהייתה בידו קודם לכן נפלה על הרצפה והתנפצה לרסיסים קטנים ומנצנצים. הנוזל האדום יצר שלולית על רצפת הפרקט. הייתי חייבת להגיב בקור רוח ויובש מוחלט. ככה צריך להתנהג אליו ואיתו.
YOU ARE READING
Dear old friend
Romance9.11.21 להורים הצעירים של ליזו הולר יש חבר ותיק בשם אנדריי קמפיאנו והוא בן בית אצל משפחת הולר המכובדת. ליזו מכירה את אנדריי מאז שהייתה בת שתיים-עשרה ומאז היא פיתחה כלפיו אובססיה מתוקה שעם השנים התעצמה והפכה לרגשות אמיתיים וא-ס-ו-ר-י-ם. להפתעת ליזו...